Nee ze komt over als te braaf.
Niks mis met leen.
Om ganse nachten door te trekken in de Carré zou het ook niet mijn eerste keus zijn.
Om een bedrijf mee over te nemen, samen een toekomst en gezin uit te bouwen....denk ik dat ze wel een goede keus is.
Persoonlijk vind ik ze ook wel knap, niet direct een Miss België-type maar ze mag er zeker zijn.
 
Niks mis met leen.
Om ganse nachten door te trekken in de Carré zou het ook niet mijn eerste keus zijn.
Om een bedrijf mee over te nemen, samen een toekomst en gezin uit te bouwen....denk ik dat ze wel een goede keus is.
Persoonlijk vind ik ze ook wel knap, niet direct een Miss België-type maar ze mag er zeker zijn.
Elke zijn ding natuurlijk en gelukkig maar!
 
Ik heb als antwerpenaar geen moeite om Kenny of Kevin te verstaan. Maar ik snap je punt. Zeker Kenny heeft wat 'last' om AN te praten.
Kevin cava nog, diejn is nog te verstaan, diejn heeft gewoon een beetje den tongval. Maar Kenny daar moet ik toch al nen effort voor doen... ik zeg niet dat ik geen dialect praat maar als iemand aan mij vraag "wablief?" zal ik de 2de keer alvast moeite doen om iets duidelijk te articuleren.

(Een aantal) West-Vlamingen hebben in zo'n gevallen precies nogal de neiging om gewoon terug exact hetzelfde op dezelfde manier te zeggen en in sommige gevallen dan nog te lachen alsof gij diegene zijt die problemen heeft met zen gehoor terwijl het toch wel gewoon een spraakgebrek is :unsure: Zie ook die van die Beenhouwerij in de Mol... (Bring the hate, I can take it :laugh: )

Jef doet dat goed, had ik niet direct verwacht van hem.

Maar die Stef...welke pipo moet je feitelijk zijn om die Leen niet te zien zitten en haar dan ook nog zo te kwetsen ?
Pijnlijk om te zien.
Tcho ja, als de klik er niet is, dan is het zo, daar kan je weinig aan doen. Het is geen puur objectief/rationeel gegeven natuurlijk.

Maar ik vermoed dat het verhaal dat @Vierkant op hangt niet ver van de waarheid zal liggen. Er is die nacht iets geweest dat nen 100% afknapper was voor Stef maar dan nog zijn er andere manieren dat nadien aan te pakken. Ze eerste meepakken naar een publieke plaats waar ze dan moeilijk echt een scene kan maken en dan eerst nog een hele hoop van zijn shit op haar projecteren... dat was nogal pijnlijk om te zien.
 
Haha, die Stef bleef zichzelf maar vastrijden omdat hij gewoon niet durft te zeggen waar het op staat. Het viel mij tevens op dat die kerel door gans het seizoen alles moest eindigen met een lach of grap. 'Ik ben geen 15 jaar meer hé' om dan direct te zitten bleiten omdat ze gevogeld hebben. Jezus.

Kevin is geen communicatiewonder. 'Ze heeft bewezen dat ze het gedaan heeft'. Ja, Kevin, 't is waar. Jana is toch ook maar een onnozel kalf.

Cathy en Kenny pakken het goed aan. In zo'n vroege fase draait het om elkaar te leren kennen terwijl je plezier maakt.

Geschrokken van Jef en Bente. Knap hoe Jef het aanpakt. Die kwam bij mij toch over als fucktard doorheen het seizoen.
 
Geschrokken van Jef en Bente. Knap hoe Jef het aanpakt. Die kwam bij mij toch over als fucktard doorheen het seizoen.
Jef das volgens mij echt een schildpad geweest in een vorig leven. Zoals die praat en zich voort beweegt, zo sloom, met zijn wit onderlijfke als plastron en rug die zo hard kromt door een fantoomgevoel, alsof hij nog steeds het gewicht van zijn schild moet dragen. Het enige knappe is dat die op zo een manier iemand aan de haak weet te slaan. Ik verwachtte op elk moment wel een shot te zien waar ie in een wei lag te kauwen op een blad sla.
 
Laatst bewerkt:
Haha, die Stef bleef zichzelf maar vastrijden omdat hij gewoon niet durft te zeggen waar het op staat. Het viel mij tevens op dat die kerel door gans het seizoen alles moest eindigen met een lach of grap. 'Ik ben geen 15 jaar meer hé' om dan direct te zitten bleiten omdat ze gevogeld hebben. Jezus.
Heeft Stef nu met die Leen gevogeld op dat weekendje of ging dat over 1 van de andere 2 op de boerderij. Vond het maar een vreemd verhaal precies en kon niet goed volgen.
Geschrokken van Jef en Bente. Knap hoe Jef het aanpakt. Die kwam bij mij toch over als fucktard doorheen het seizoen.
Echt een schoon koppel om bezig te zien, maar echt zo cute. Ze zijn precies voor mekaar gemaakt.
 
Kevin cava nog, diejn is nog te verstaan, diejn heeft gewoon een beetje den tongval. Maar Kenny daar moet ik toch al nen effort voor doen... ik zeg niet dat ik geen dialect praat maar als iemand aan mij vraag "wablief?" zal ik de 2de keer alvast moeite doen om iets duidelijk te articuleren.

(Een aantal) West-Vlamingen hebben in zo'n gevallen precies nogal de neiging om gewoon terug exact hetzelfde op dezelfde manier te zeggen en in sommige gevallen dan nog te lachen alsof gij diegene zijt die problemen heeft met zen gehoor terwijl het toch wel gewoon een spraakgebrek is :unsure: Zie ook die van die Beenhouwerij in de Mol... (Bring the hate, I can take it :laugh: )
Tgoh ja, het zal ook veel te maken hebben met de blootstelling aan west-vlaams als niet west-vlaming.
Ik heb enkele vrienden/collega's uit verschillende delen in West-Vlaanderen en zo heb ik de afgelopen jaren toch het één en ander opgevangen.
Ik zal niet elk dialect woord of uitdrukking kennen, maar in de context begrijp ik het meestal wel.

Ik kan Kenny volledig verstaan. Ook de momenten dat Cathy en Dina het niet begrepen, begreep ik het wel. Daar had ik geen ondertiteling voor nodig.
 
Heeft Stef nu met die Leen gevogeld op dat weekendje of ging dat over 1 van de andere 2 op de boerderij. Vond het maar een vreemd verhaal precies en kon niet goed volgen.

Echt een schoon koppel om bezig te zien, maar echt zo cute. Ze zijn precies voor mekaar gemaakt.
Ik denk het wel. Ze zeiden dat ze niet anders konden dan in hetzelfde bed te slapen en dat ze geen 15 jaar meer zijn. Het voelde goed en ze zijn er voor gegaan.

En dan begon Stef te janken dat hij er spijt van had en dat het nooit had mogen gebeuren. Een single kerel van 35 hé. Die zelf die dame uit een hele hoop gekozen heeft.

Zijn continu gezaag over dat hij het niet direct voelt of gelijk wat stak ferm tegen. Ze kennen elkaar een goede week. Maak plezier, hou het luchtig en vogelt eens. Is 't niets, so be it, maar enkel de tijd zal dat uitwijzen. In plaats van zo te stressen en te janken. Lichtekloot.
 
Ik denk het wel. Ze zeiden dat ze niet anders konden dan in hetzelfde bed te slapen en dat ze geen 15 jaar meer zijn. Het voelde goed en ze zijn er voor gegaan.

En dan begon Stef te janken dat hij er spijt van had en dat het nooit had mogen gebeuren. Een single kerel van 35 hé. Die zelf die dame uit een hele hoop gekozen heeft.

Zijn continu gezaag over dat hij het niet direct voelt of gelijk wat stak ferm tegen. Ze kennen elkaar een goede week. Maak plezier, hou het luchtig en vogelt eens. Is 't niets, so be it, maar enkel de tijd zal dat uitwijzen. In plaats van zo te stressen en te janken. Lichtekloot.
28 meende ik, verandert niet veel verder
 
Wat een editie :D

Zelfs de laatste aflevering tonen onze boeren waarom ze een hoopje hopeloze gevallen zijn voor dit programma. :)
 
Tijdens deze aflevering kon ik alleen maar denken "hoe komt het dat een volwassen man niet communiceren als ze er niet toe gedwongen worden de vtm".

Enkel Cathy en Kenny lijken me de dingen eens doorgesproken te hebben. De rest is een bende pubers :unsure: Hoeveel issues en problemen er bij de rest allicht vermeden waren door gewoon eens deftig te babbelen.
 
Tijdens deze aflevering kon ik alleen maar denken "hoe komt het dat een volwassen man niet communiceren als ze er niet toe gedwongen worden de vtm".

Enkel Cathy en Kenny lijken me de dingen eens doorgesproken te hebben. De rest is een bende pubers :unsure: Hoeveel issues en problemen er bij de rest allicht vermeden waren door gewoon eens deftig te babbelen.

Awel, de Jef had precies een volledige shutdown tijdens dat laatste gesprek met Bente. En Jasha is precies even raar als Raphaël.
Kevin vond ik deze keer ook een lafaard, ik kreeg het gevoel dat zijn ouders enorm veel invloed hebben op wie zijn toekomstige vriendin moet zijn. Oh, en Stef... Ik snap niet dat Leen zoveel begrip kan opbrengen voor hem. Al dat zelfmedelijden, terwijl hij alle drama kon vermeden hebben door gewoon kordaat te zijn en zijn mond open te trekken.

Met Kenny wil ik nog altijd wel een keer gaan feesten. :laugh:
 
Die tik met zijn ogen, ik werd er zelf niet goed van. Maar zijn match maanden lang ghosten is wel heel onbeleefd.
 
Een zeer vreemde reünie aflevering. Hier kwamen niet veel boeren goed uit. Behalve die wat in het begin niet goed eruit kwam :unsure:
 
Een tijd geleden had er mij iemand getagd op FB in zo'n reclame van boer zoekt vrouw. Kenny was daar over de gehele lijn de slechte. Speelvogel, ge begrijpt hem niet, verkeerde keuze van Cathy want ze moest voor de serieuze kerel gegaan zijn, enz.

Wel, die Kenny is nog de enige normale in heel dat programma. Blijft zichzelf en neemt het allemaal niet te zwaar/serieus op, wat ook moet als je elkaar maar een week of 2 kent.

En wat een rotstreek van Cathy. Hoe vals kan je zijn. 'Iedereen heeft nog een eerlijke kans gehad'. Yeah right, 't is jammer van iedereen zijn tijd. Trut.

Kevin die Jana volledig genegeerd heeft was wel een leuke knipoog naar hun bizar weekend. :unsure:
 
Een tijd geleden had er mij iemand getagd op FB in zo'n reclame van boer zoekt vrouw. Kenny was daar over de gehele lijn de slechte. Speelvogel, ge begrijpt hem niet, verkeerde keuze van Cathy want ze moest voor de serieuze kerel gegaan zijn, enz.

Wel, die Kenny is nog de enige normale in heel dat programma. Blijft zichzelf en neemt het allemaal niet te zwaar/serieus op, wat ook moet als je elkaar maar een week of 2 kent.

En wat een rotstreek van Cathy. Hoe vals kan je zijn. 'Iedereen heeft nog een eerlijke kans gehad'. Yeah right, 't is jammer van iedereen zijn tijd. Trut.

Kevin die Jana volledig genegeerd heeft was wel een leuke knipoog naar hun bizar weekend. :unsure:
Kevin zal er geen goed oog meer in gehad hebben. :unsure:


Voor de rest inderdaad ook hetzelfde gevoel. Kenny nog de normaalste van de hele hoop. Ik vraag me eerlijk gezegd af wat er zou gebeurd zijn moest Cathy voor Bjorn gekozen hebben. Zou misschien ook awkward geweest zijn. Dan zou hij daar zelfzeker als iets voor de camera gezeten hebben 'ja, ik had sowieso verwacht dat ze voor mij zou kiezen, dit kon niet fout gaan'.
Om dan daarna ook te mogen horen dat ze al iemand anders had leren kennen...
 
Terug
Bovenaan