vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
Boer-zkt-Vrouw-coverfoto-1676552974.jpg


Op vrijdag 17 februari werden vijf boeren voorgesteld die op zoek zullen gaan naar de liefde in Boer zkt Vrouw; Jef, Kevin, Cathy, Raphaël, Stef.
Net zoals vorig jaar kregen we ook deze keer het gezicht van die boeren niet te zien. Het belooft weer een heftig seizoen te worden.
In de eerste aflevering daarvan krijgen we met Stef, Cathy en Raphaël meteen drie boeren te zien. En dat levert meteen vlinders én tranen op.
 
Laatst bewerkt:
Viaviavia is die Kevin een 'bekend' gezicht, vind zijn positiviteit echt tof. Al snapte ik niet goed waarom hij niet zo'n fan was van dat meisje dat nog studeerde, andere levensfase misschien?

edit: dit is ook de allereerste keer dat ik BZV kijk, dus geen idee hoe dat programma verder verloopt.
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel mijn guilty pleasure :)
Ik vind het ook wel tof om eens een streekgenoot (Kevin) te zien, al had ik bij hem nu echt verwacht dat hij die vegetarische leerkracht naar huis ging sturen, ik had hetzelfde gevoel als hij :unsure:

Bij Cathy zit daar 1 man bij die precies de tweelingbroer van Jake Busey is: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jake_Busey

Die boer uit Arendonk maakte voor mij ook wat verassende keuzes, zoals dat ene meisje dat als een van de laatste gekozen werd en er precies niet blij mee was.
 
Ik dacht: Cathy lijkt een slimme, knappe dame. Hoe kan die nu nog gene vent hebben?
Als ze haar uitleg over dat dansen deed wist ik het. "Hij had m'n hand te stevig vast en ik vertaal dat naar het echte leven, misschien is hij ook heel versmachtend enz.

Wat een kalf.

Exact dit, is geen gemakkelijke denk ik.

Die kerel met zijne oldtimer heeft vorig seizoen (of seizoen daarvoor) ook meegedaan voor boerin X.

Toch altijd grappig om te zien hoe ongemakkelijk dat eerste contact is tussen die boeren en boerinnen.
 
Ik dacht: Cathy lijkt een slimme, knappe dame. Hoe kan die nu nog gene vent hebben?
Als ze haar uitleg over dat dansen deed wist ik het. "Hij had m'n hand te stevig vast en ik vertaal dat naar het echte leven, misschien is hij ook heel versmachtend enz.

Wat een kalf.

Anderzijds, knappe kerel, bij wie ze dat zei. Maar als hij praat krijg ik er toch serial killer vibes bij. Dus mss had ze wel een punt. :)
 
Die kerel met zijne oldtimer heeft vorig seizoen (of seizoen daarvoor) ook meegedaan voor boerin X.
Heb maar met een half oog gekeken. Is dat die kerel die met iedereen cringe as fuck een geforceerde foto wou?
Iedere keer die in beeld komt staat die met een creepy grijns op zijn gezicht.
 
Nog nooit gekeken, ook niet van plan, maar is het eigenlijk de bedoeling dat de gekozene dan mee in de stiel stapt? Lijkt mij zo een beroep dat moeilijk is als je partner bijvoorbeeld bij Randstad werkt of met een bus rijdt?
 
Heb maar met een half oog gekeken. Is dat die kerel die met iedereen cringe as fuck een geforceerde foto wou?
Iedere keer die in beeld komt staat die met een creepy grijns op zijn gezicht.

Dat is volgens mij een andere, maar heb ook maar met half oog gevolgd samen met de madam thuis.

Nog nooit gekeken, ook niet van plan, maar is het eigenlijk de bedoeling dat de gekozene dan mee in de stiel stapt? Lijkt mij zo een beroep dat moeilijk is als je partner bijvoorbeeld bij Randstad werkt of met een bus rijdt?

Sommige verwachten dat idd, maar andere hebben al een job natuurlijk en doen liever hun eigen ding.
 
Niemand opgevallen wat voor figuren er voor die Cathy opdaken die eerste dag?

Zelfs zo ongemakkelijk dat VTM die bewust zo weinig mogelijk in beeld laat. Te pijnlijk :laugh:.
 
Niemand opgevallen wat voor figuren er voor die Cathy opdaken die eerste dag?

Zelfs zo ongemakkelijk dat VTM die bewust zo weinig mogelijk in beeld laat. Te pijnlijk :laugh:.
"Heb je een vraag voor mij" "nee" 🤣 was toch een serieuze autist met zijn zwart shirt aan, hadden ze beter niet uitgezonden ocharme. Een Michel van de brande was er ook bij 😁
 
Die Cathy. :unsure:
Ze erkent eerst dat ze Björn eigenlijk nog maar 2x gezien heeft, maar ze wil wel dat hij hem al openstelt voor haar.
En al die vrouwen voor Stef lijken wat op elkaar.
 
Die kerel met zijn verbouwingen (Stef?) die lacht te veel met zijn eigen “mopjes”.
 
Shit, nie gekeken!

Wat was dat nu met die Cathy en die West-Vlaming die ze in de voorstukken vroeg: met welke intenties ben jij hier echt?
 
Terug
Bovenaan