die ene vrouw heeft die boer een blowjob gegeven, en zo zijn kansen bij alle andere vrouwen verkloot. Geniaal aangepakt; kleine moeite voor haar, en nu heeft ze vrij spel.
 
Shit, nie gekeken!

Wat was dat nu met die Cathy en die West-Vlaming die ze in de voorstukken vroeg: met welke intenties ben jij hier echt?
Ze had gewoon twijfels gekregen door het dansen en gewoon gevraagd met welke intenties hij daar is. Hij heeft gewoon gezegd dat hij daar voor haar is en probleem was opgelost
 
die ene vrouw heeft die boer een blowjob gegeven, en zo zijn kansen bij alle andere vrouwen verkloot. Geniaal aangepakt; kleine moeite voor haar, en nu heeft ze vrij spel.
Serieus?

Ze had gewoon twijfels gekregen door het dansen en gewoon gevraagd met welke intenties hij daar is. Hij heeft gewoon gezegd dat hij daar voor haar is en probleem was opgelost
Thx! Twijfels door het dansen. Echt, die is zo onnozel als ze groot is.
 
WTF is dat met Raphaël. Zo jaloers uit de hoek komen omdat die vrouwen met elkaar overeenkomen.
Kheb het er al van begin niet op. Die geniet nu hij eens aandacht krijgt.
Niet fulltime kunnen komen door je kind wil zeggen dat je niet genoeg moeite doet
 
Hm, was nog niet beginnen kijken en nu wat ingehaald. Die Raphaël is idd wel wat cringe. Altijd maar 'ja, beetje moeite doen, je bent hier voor mij, laten zien dat ik voor jou moet gaan etc.'.
 
WTF is dat met Raphaël. Zo jaloers uit de hoek komen omdat die vrouwen met elkaar overeenkomen.
Op het moment dat hij zo begon waren dat echt wel gigantische red flags... dat is voor die vrouwen een gigantisch moeilijke situatie, zij worden geacht zich volledig te smijten met een relatief groot risico van het deksel op de neus te krijgen. Dan lijkt het mij niet meer dan normaal dat je naar die andere 'lotgenoten' trekt. Als ge dan van die commentaar krijgt "als ge niet meer moeite gaat doen, kies ik gewoon een ander" :wtf:

Ik zou als vrouw gewoon direct mijnen boel pakken... dat is gewoon vragen voor zo'n relatie met veel jaloesie waar die kerel uiteindelijk toch een ander zoekt omdat hij zogezegd "niet voldoende aandacht meer krijgt". Het woord wordt tegenwoordig veel te snel gebruikt maar in deze situatie is narcist misschien toch wel op zijn plaats :unsure:

Ik ben wel benieuwd naar hoe dat volgende week gaat uitdraaien, of het echt zo explosief wordt of het voorstukje weer zwaar geframed is. Het is alleen niet eenvoudig om een scenario te zoeken waar die beelden inpassen en ze niet effectief alle 3 vertrekken :unsure:

Ik vind het wel een heel cringe seizoen... niet alleen die Raphael.
* Die kerel van Arendonk ook... tatoo's zijn wel ne zware afknapper. Maar hij pakt ze dan wel mee :unsure: Da meiske snapte het zelf ook niet. Maar der is iets raar aan die gast. Die ene zei dat ze autisme heeft maar als ik die gast zelf bezig zag vraag ik mij toch ook af of diej der zelf ook gene serieuze slag van heeft.
* Dan diejn anderen boer die voor alles echt véél te hard lacht...
* En dan die Cathy nog die net iets te goed van zichzelf weet hoe goed ze in de markt ligt.

De normaalste van den hoop is eigenlijk nog die frambozenboer, dat ziet er mij oprecht ne sympathieken type uit, daar zit letterlijk niks kwaad in.
 
Niks over de BJ teaser van vorige week? Zal dan wel fake geweest zijn zeker? (nog niet gekeken ;) )
Gewoon een kus.

@Reverz ja wij zijn vrij zeker van ASS bij Jef, al van in aflevering 1. Al dan niet vastgesteld. Waar natuurlijk niets mis mee is. Vind het vooral bijzonder hoe hij voor iemand gaat die 12 jaar jonger is (en omgekeerd, hoe zij voor iemand van 12 jaar ouder gaat). Een beetje leeftijdsverschil is niet per se verkeerd maar dit vonden we zeker op haar leeftijd toch wel veel.

Stef uit Lier lijkt nog de normaalste. Die Raphaël, wat was dat zeg. Wij hebben nogal geroepen naar de tv 😂
 
Die Nikita van die frambozenboer is al ff in een relatie en die werd door VTM zelf opgebeld. Had zich ingeschreven voor een andere boer, niet geselecteerd, maar werd dan wel gevraagd of ze geen interesse had in die frambozenboer. Zo zie je maar, VTM...
 
Bij de frambozenboer had ik ergens verwacht dat hij die leerkrachte naar huis ging sturen in plaats van Elnara.
Die laatste vond ik precies een toffere dan.

Jef (?) was wel lachen "ik moet niks van tattoo's weten => kiest haar" :laugh:
 
Bij de frambozenboer had ik ergens verwacht dat hij die leerkrachte naar huis ging sturen in plaats van Elnara.
Die laatste vond ik precies een toffere dan.

Als je ziet hoe die 2 naar huis gaan, denk ik dat ze eerder zelf aangegeven zullen hebben er zelf niet meer dan een vriendschap in te zien? Die 1ne deed het on camera, de andere wss off.
 
Machtig programma.

'Ge moogt niet vergeten waarom je hier bent hé, ge gaat uw momentjes moeten pakken hoor'.

Ik begrijp waarom hij geen vrouw heeft. Sukkel.
Ik had vooral de indruk dat hij wat tegengas gaf nadat die 2 dames van hun 24u ban terugkwamen en precies plots BFFs waren en hem gewoon negeerden. Maar kwam inderdaad wel wat vreemd over.

Nog iemand die onderstaande link legt bij boer Jef? Vooral tijdens die gesprekskes bij de zwemvijver
man-van-melle-tis-niet-voor-mij-maar-voor-mijn-eenzaamheid.gif
 
:unsure:

Ik vind het wel een heel cringe seizoen... niet alleen die Raphael.
* Die kerel van Arendonk ook... tatoo's zijn wel ne zware afknapper. Maar hij pakt ze dan wel mee :unsure: Da meiske snapte het zelf ook niet. Maar der is iets raar aan die gast. Die ene zei dat ze autisme heeft maar als ik die gast zelf bezig zag vraag ik mij toch ook af of diej der zelf ook gene serieuze slag van heeft.
* Dan diejn anderen boer die voor alles echt véél te hard lacht...
* En dan die Cathy nog die net iets te goed van zichzelf weet hoe goed ze in de markt ligt.

De normaalste van den hoop is eigenlijk nog die frambozenboer, dat ziet er mij oprecht ne sympathieken type uit, daar zit letterlijk niks kwaad in.
Mooie samenvatting.
Raphael vond ik eerst nog OK...tot zijn vrij ridicuul jaloers gedrag.
 
Terug
Bovenaan