Ze was ook van haar sokken geblazen toen hij iets zei over “kwaliteit boven kwantiteit”. Dat doet me allemaal toch vermoeden dat Cathy eigenlijk ook niet erg veel inhoud te bieden heeft.
En dan die kinderlijke opdrachten regelmatig, meh.
Maar ja, puur intuïtief vind ik dat die Björn wel een rare vibe meedraagt. Er zaten nog wel wat speciale typetjes tussen bij de eerste aflevering maar die filterde ze er toch uit.
 
Cathy heeft huis gekocht en is verloofd met iemand die niet in programma voorkomt. Op zijn Instagram staat foto met haar (van vandaag)
 
Wat een vreselijke aflevering zeg... dat verhaal in Gouda was al pijnlijk maar Stef legde er nog een ferme laag bovenop en probeerde het dan ook nog in die Leen haar schoenen te schuiven, proper.
 
Wat een vreselijke aflevering zeg... dat verhaal in Gouda was al pijnlijk maar Stef legde er nog een ferme laag bovenop en probeerde het dan ook nog in die Leen haar schoenen te schuiven, proper
Ja niet zo netjes van die kerel. Dat eerste meiske viel ook al uit de lucht dat em voor Leen ging. Mooie woordjes allemaal precies en dan eens gebruikt weggegooid zoals een schotelvod. Dat em het dan ook nog half in haar schoenen schuift is echt walgelijk. Em beseft maar half dat em hier ne hoofdprijs laat liggen want voor zover ik kon zien was het toch eentje met inhoud. Your loss zou ik zeggen !
 
Kenny lijkt mij wel nog tof om mee weg te gaan. :rofl:

Wat een vreselijke aflevering zeg... dat verhaal in Gouda was al pijnlijk maar Stef legde er nog een ferme laag bovenop en probeerde het dan ook nog in die Leen haar schoenen te schuiven, proper.

Ja amai, wat een lafaard eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Stef zich wat heeft laten beïnvloeden door z'n ouders die meer in Leen zagen omdat ze de stiel kent.
Wel proper om dat avondje op restaurant zo te vergallen, 't zal toch eerder duidelijk geweest zijn dat die klik er niet was zeker....

Kevin kwam er blijkbaar achter dat zijn ouders dan weer gelijk hadden :p
Kenny lijkt me inderdaad heerlijk normaal, hij pakt dat allemaal lekker luchtig aan.

Het enige koppel dat ik zie overblijven is Jef met Bente, de rest zal niks zijn.
 
De seks was niet goed, anders kunt ge als man toch niet zo snel uw conclusie trekken? Amai, die laat daar toch de hoofdvogel schieten ze. Dat kind is grappig, lief, zit in dezelfde stiel en smijt zich helemaal.
 
Zonder iemand hier te beledigen, meen ik oprecht wat het is met West Vlamingen dat die geen AN kunnen spreken.
Die zijn toch ook ooit naar school geweest neem ik aan?
Ik kan mijn dialect perfect onderscheiden van verstaanbaar Nederlands, hoewel ik in het dagelijks leven ook dialect spreek.
Sorry voor mijn opmerking.
 
Zonder iemand hier te beledigen, meen ik oprecht wat het is met West Vlamingen dat die geen AN kunnen spreken.
Die zijn toch ook ooit naar school geweest neem ik aan?
Ik kan mijn dialect perfect onderscheiden van verstaanbaar Nederlands, hoewel ik in het dagelijks leven ook dialect spreek.
Sorry voor mijn opmerking.
Ik heb als antwerpenaar geen moeite om Kenny of Kevin te verstaan. Maar ik snap je punt. Zeker Kenny heeft wat 'last' om AN te praten.
 
Zonder iemand hier te beledigen, meen ik oprecht wat het is met West Vlamingen dat die geen AN kunnen spreken.
Die zijn toch ook ooit naar school geweest neem ik aan?
Ik kan mijn dialect perfect onderscheiden van verstaanbaar Nederlands, hoewel ik in het dagelijks leven ook dialect spreek.
Sorry voor mijn opmerking.

Dat is iets dat ik niet begrijp. Je komt op TV voor een 'groot' publiek en je kan niet eens de moeite doen om iets wat deftig AN te spreken?
Je moet u niet anders voordoen, maar probeer toch een klein beetje dat accent te 'verbloemen'.
Ben zelf w-vlaming trouwens :)
 
Ik denk dat Stef zich wat heeft laten beïnvloeden door z'n ouders die meer in Leen zagen omdat ze de stiel kent.
Wel proper om dat avondje op restaurant zo te vergallen, 't zal toch eerder duidelijk geweest zijn dat die klik er niet was zeker....

Kevin kwam er blijkbaar achter dat zijn ouders dan weer gelijk hadden :p
Kenny lijkt me inderdaad heerlijk normaal, hij pakt dat allemaal lekker luchtig aan.

Het enige koppel dat ik zie overblijven is Jef met Bente, de rest zal niks zijn.
Jef doet dat goed, had ik niet direct verwacht van hem.

Maar die Stef...welke pipo moet je feitelijk zijn om die Leen niet te zien zitten en haar dan ook nog zo te kwetsen ?
Pijnlijk om te zien.
 
Jef doet dat goed, had ik niet direct verwacht van hem.

Maar die Stef...welke pipo moet je feitelijk zijn om die Leen niet te zien zitten en haar dan ook nog zo te kwetsen ?
Pijnlijk om te zien.
Die Leen, zo een nonnetje. Ver van wegblijven als je iet of wat opwinding in je leven wilt. Kzag haar pulleke van KLJ en wist genoeg..
 
Die Leen, zo een nonnetje. Ver van wegblijven als je iet of wat opwinding in je leven wilt. Kzag haar pulleke van KLJ en wist genoeg..
Die heeft de eerste avond al gevogeld en smijt haar helemaal. Ze mogen mij ook een avond opsluiten in het klooster als alle "nonnetjes" zijn als Leen (ook qua uiterlijk/leeftijd)
 
Die heeft de eerste avond al gevogeld en smijt haar helemaal. Ze mogen mij ook een avond opsluiten in het klooster als alle "nonnetjes" zijn als Leen (ook qua uiterlijk/leeftijd)
‘T is niet de eerste avond e. Ze waren al een week samen. En genoeg voorbeelden van diegene die den eerste maanden hun best doen. Voelt aan alles het woord saai bij haar verschijning.
 
‘T is niet de eerste avond e. Ze waren al een week samen. En genoeg voorbeelden van diegene die den eerste maanden hun best doen. Voelt aan alles het woord saai bij haar verschijning.
Ik zou eerder zeggen rustig. Niks mis mee. Liever zo iemand dan een losbol die constant fomo heeft.
 
Terug
Bovenaan