Boer zkt Vrouw 2022

VTM Boer zkt Vrouw 2022

cowboy dude ziet het niet zitten met Amber

begrijp ik niet, ze is heel aantrekkelijk en denk ook een goed en eerlijk karakter (zeldzame combo)
 
cowboy dude ziet het niet zitten met Amber

begrijp ik niet, ze is heel aantrekkelijk en denk ook een goed en eerlijk karakter (zeldzame combo)
Ben ik het zeker met je eens, maar als die klik er niet is, is ze er niet natuurlijk.
 
cowboy dude ziet het niet zitten met Amber

begrijp ik niet, ze is heel aantrekkelijk en denk ook een goed en eerlijk karakter (zeldzame combo)
Hun lichaamshouding sprak wel boekdelen. Hij wat afstandelijk aan die tafel en zij vaak naar beneden kijkend.

En waarom die Kim dan toch niet gewoon van de eerste keer voor Emi gekozen heeft is ook onbegrijpelijk.
 
Boer zoekt vrouw haalt betere resultaten dan Blind Getrouwd
Ergens normaal: ze kunnen kiezen uit grote groep op basis van uiterlijk en gesprekken en krijgen tijd om elkaar beter te kennen voor ze de definitieve keuze maken. Lijkt me nog altijd de gezonde manier om een partner te vinden ipv Blind Getrouwd en keuze op basis van een model en experten.
 
Hun lichaamshouding sprak wel boekdelen. Hij wat afstandelijk aan die tafel en zij vaak naar beneden kijkend.

En waarom die Kim dan toch niet gewoon van de eerste keer voor Emi gekozen heeft is ook onbegrijpelijk.
Ik vond dat heel moeilijk te lezen om eerlijk te zijn. Kim & Cyriel leek mij redelijk duidelijk maar bij Lorenz zijn lichaamstaal had ik echt het gevoel dat hij daar in het begin bij stond als ne geslagen hond en dat hij daar liever niet wou zijn, misschien voelde hij zich gewoon niet helemaal op zijn gemak als enige man tussen allemaal vrouwen. :unsure:

Kim kwam gisteren wel plots een pak sympathieker over vond ik... of lag dat gewoon aan die extra 10-15kg die hij mee sleurde? :unsure:
 
Ik vond Kim eigenlijk nog wel sympathiek overkomen in het programma zelf. Heeft alleen de situatie met Emi en Ginny verkeerd aangepakt, zo lijkt het althans.
 
Hehe, eigenlijk een echte guilty pleasure hier. 😳 :p
Is ook altijd leuk met de dialecten (en af en toe zelfs coole muziek op de achtergrond. :unsure: )).

Jammer van de cringe en obvious drama, maar ja, het is en blijft vtm natuurlijk. Als het aan mij lag mocht dit programma naar de vrt verhuizen. Zou wel heel wat anders zijn.

Spijtig van de "cowboy" en Amber en zeker voor haar.
Lijkt mij echt wel een toffe en vooral oprechte vrouw. (Zou zelf wel graag zo'n vriendin vinden (vriendschappelijk, voor alle duidelijkheid :unsure:)) maar ik denk dat ze uiteindelijk toch niet genoeg bij elkaar passen. Denk dat zij meer baat heeft bij een meer diepgaande man, zoals zijzelf. Hij meer bij iemand die dan wat luchtiger is.

Mja, die Kim... :unsure: 🤨 Ik vond dat van in 't begin al een "rare" gast die niet goed wist wat hij wou en ik vond hem zelf "playboy-vibes" hebben. :unsure:
Nu, in de laatste aflevering heeft hij dat dan weer wat goedgemaakt vind ik. Ik "verschoot" ervan dat hij zelfs heeft toegegeven dat hij toen toneel heeft gespeeld. Al blijft het heel stom voor die Jeanny natuurlijk, want hoe je het nu ook draait of keert hij heeft met haar gevoelens gespeeld.

Die Kempische gast van Elien is echt wel een topkerel. Had ook gehoopt dat ze hem zou kiezen. Heel tof dat die nog samen zijn! 👍

Wel wat compassie met die Garry. (Waarom wordt die zijn naam nu niet wat meer op z'n Engels uitgesproken? :unsure: ) Je gunt die mens echt wel een goede vrouw, maar langs haar kant is het ook te begrijpen. Je man verliezen is enorm heftig natuurlijk.

Over Cyriel en die Antwerpse had ik getwijfeld, zeker omdat het twee totaal verschillende types zijn. Had eerder ook gedacht dat hij voor die rosse ging kiezen, maar blijkbaar had ik het dus mis. Leuk koppel ook. :)
 
Over Cyriel en die Antwerpse had ik getwijfeld, zeker omdat het twee totaal verschillende types zijn. Had eerder ook gedacht dat hij voor die rosse ging kiezen, maar blijkbaar had ik het dus mis. Leuk koppel ook. :)
Antwerpen? Dat is toch gewoon een west vlaamse?

Een collega van mijn vrouw kent die cyriel en volgens hem waren ze al net samen voor het programma begon.

Die vent van die boerin zag er precies ook niet al te happy uit met zijn schoonouders. Mooi begin van leuke familliefeestjes.
 
Antwerpen? Dat is toch gewoon een west vlaamse?

Een collega van mijn vrouw kent die cyriel en volgens hem waren ze al net samen voor het programma begon.

Die vent van die boerin zag er precies ook niet al te happy uit met zijn schoonouders. Mooi begin van leuke familliefeestjes.
Zij woonde in Antwerpen. Volgens mij was één van de ouders een West-Vlaming en de andere van Antwerpen.
 
Cyriel, jou leerden we beter kennen dankzij het programma. Welk parcours bewandelde jij, Els?

Els: “Een ander parcours, al heb ik zoals Cyriel wel een hart voor de landbouw. Mijn vader is afkomstig van Westhoek, maar mijn mama is een Antwerpse dus ben ik opgegroeid in ‘t stad, waar ik ook communicatiemanagement gestudeerd heb. Dat was niet echt iets voor mij, dus ben ik tijdens de coronaperiode dan in een bakkerij beginnen werken. Stilzitten achter de computer kan ik gewoonweg niet.”

Uit een interview van HLN
 
Heb ik eigenlijk nooit op gelet. 😁 Misschien daarmee dat ik het wat een arrogante vond. :unsure:
Nochtans wel een open en spontaan iemand. Ik heb er vroeger nog les aan gegeven, al is dat wel al een 6-tal jaar gelden. Ik herinner me haar alleszins als een persoon met veel energie, dus ik kan me wel voorstellen dat ze niet gebaat is om 8 uur per dag achter een computer te zitten.

Ik vond het alleszins wel mooi om te zien hoe zijn geëvolueerd zijn samen (afgaande op hetgeen ze tonen).
 
Nochtans wel een open en spontaan iemand. Ik heb er vroeger nog les aan gegeven, al is dat wel al een 6-tal jaar gelden. Ik herinner me haar alleszins als een persoon met veel energie, dus ik kan me wel voorstellen dat ze niet gebaat is om 8 uur per dag achter een computer te zitten.
Ja maar Cyriel was zo stil in het begin en als hij dan toch eens iets zei tegen haar dan gaf ze er precies altijd commentaar op. Ik vond hem precies veel meer zichzelf zijn bij dat ros meisje.

Nuja kan montage zijn ook omdat we zouden verrast zijn van zijn keuze.
 
Die vent van die boerin zag er precies ook niet al te happy uit met zijn schoonouders. Mooi begin van leuke familliefeestjes.
Ik zei juist hetzelfde toen ik dat zag voorbij komen :D

Spijtig voor die Amber, ziet er wel een tof meiske uit. Tzou mij nie verbazen dat 'junior' fkes wat plezier ritjes heeft gemaakt met tietjana.
 
Terug
Bovenaan