Boer zkt Vrouw 2022

VTM Boer zkt Vrouw 2022

Ik wist niet dat Geert Hoste meedeed :unsure:
Akkoord dat niet iedereen grappig kan zijn. Maar om ze nu met Geert Hoste te vergelijken :unsure:.

Ik heb het met een half oog gevolgd. Beetje guilty pleasure voor zondagavond. Dacht dat het vroeger toch op maandagavond was.
 
Stijn had voor mij de zoon van Sven uit blind getrouwd kunnen zijn. :p

1647455783568.png

1647455824920.png
 
Voor de kenners van het betere realitywerk: tussen de kandidaten bij de boerin, zat er ook een deelnemer van the bachelorette (Devlin)?

Alles voor de fame zeker :').
 
Voor de kenners van het betere realitywerk: tussen de kandidaten bij de boerin, zat er ook een deelnemer van the bachelorette (Devlin)?

Alles voor de fame zeker :').
Herkende hem ook direct, maar is niet gekozen zeker?
 
Amai mijn kinderen gingen 20j bij de Dugan's al rijden. Toffe plaats en nog geen steen veranderd precies. Maar om nu echt bij die familie te willen horen, financieel zal dat dik oké zijn. Om de poen is het doen ja, hij mag dan wel een verzorgd uiterlijk hebben maar het is 24u/24u leven voor die beesten. Wedstrijden afschuimen en in de zomer het ene kamp na het andere kamp ontvangen. Privacy no way want die achter stallen staan letterlijk tegenover hunne privé.
 
Amai mijn kinderen gingen 20j bij de Dugan's al rijden. Toffe plaats en nog geen steen veranderd precies. Maar om nu echt bij die familie te willen horen, financieel zal dat dik oké zijn. Om de poen is het doen ja, hij mag dan wel een verzorgd uiterlijk hebben maar het is 24u/24u leven voor die beesten. Wedstrijden afschuimen en in de zomer het ene kamp na het andere kamp ontvangen. Privacy no way want die achter stallen staan letterlijk tegenover hunne privé.
Zijde zeker dat die geld hebben? We zijn daar eens gaan rondkijken omdat onze dochter ook paard rijd maar dat viel toch dik tegen. Het ziet er daar allemaal behoorlijk vuil en smerig uit en enorm verouderd allemaal. Als ze effectief geld hebben zou ik toch verwachten dat ze dat enigszins zouden onderhouden...
 
Zijde zeker dat die geld hebben? We zijn daar eens gaan rondkijken omdat onze dochter ook paard rijd maar dat viel toch dik tegen. Het ziet er daar allemaal behoorlijk vuil en smerig uit en enorm verouderd allemaal. Als ze effectief geld hebben zou ik toch verwachten dat ze dat enigszins zouden onderhouden...
Denk dat die toch niet slecht verdienen. Hebben niet zoveel eigen paarden en een stuk of 50 boxen in verhuur. Pak dat die dat verhuren aan 500-700 EUR de maand. Plus de omliggende gronden die zij verhuren...
Plus lessen dat die geven ik heb gezien dat die volcontinu dit doen, plus shows dat die geven, plus de bar en ge kunt er ook kamers huren. Of ik dat laatste nu per se wil doen is twijfelachtig.

Het is jammer om te horen moest het vervallen zijn of in slechte staat. Want vroeger gaf die statige witte villa wel veel présence.
 
Zijde zeker dat die geld hebben? We zijn daar eens gaan rondkijken omdat onze dochter ook paard rijd maar dat viel toch dik tegen. Het ziet er daar allemaal behoorlijk vuil en smerig uit en enorm verouderd allemaal. Als ze effectief geld hebben zou ik toch verwachten dat ze dat enigszins zouden onderhouden...
Denk je ? je zou eens moeten weten hoeveel stinkend rijke mensen er te gierig zijn om een € extra uit te geven...
 
Wel fameus melkveebedrijf dat die vrouwelijke kandidate (haar ouders dan) heeft.

Altijd wel leuk om eens te kijken, maar dit jaar zijn het in mijn ogen toch geen "lelijkaards" die niet van straat geraken.
 
Heb wel altijd gekeken. Misschien gewoon zeer weinig drama en voer voor discussie? Opvallendste (*):
- Boeren moesten onverwacht 24u met 1 van de 3 (of 4) kandidates doorbrengen
- Barbara die het zonder boe of ba afbolde

(*) gisteren nog niet gekeken
 
Titjana zit toch wel serieus aan de verkeerde kant van de hot/crazy scale... alle alarmen die kunnen afgaan gaan ook af als ik die bezig zie/hoor, knet-ter-gek.
 
Bij Titjana lijkt er inderdaad een vijsje los te zitten.
Benieuwd wat boer Kim gaat aanvangen volgende week. De beste man denkt aan Emi, wrijft over Ginny haar poep, denkt opnieuw aan Emi en begint dan Ginny af te lebberen. Zou me niet verbazen dat hij nog wisselt.
 
Bij Titjana lijkt er inderdaad een vijsje los te zitten.
Benieuwd wat boer Kim gaat aanvangen volgende week. De beste man denkt aan Emi, wrijft over Ginny haar poep, denkt opnieuw aan Emi en begint dan Ginny af te lebberen. Zou me niet verbazen dat hij nog wisselt.
Heeft Kim niet al gekozen? Of heb je de laatste aflevering nog niet gezien? Zag iets op HLN voorbij komen.

Die Titjana lijkt me geen relatiemateriaal voor mij persoonlijk, althans, zo lijkt het toch met hetgeen wij te zien krijgen. Ik denk wel dat ge er plezier mee kunt hebben :unsure: . Ginny is wel de favoriete over heel het programma gezien. Echt een schoon meiske met een leuk karakter.
 
Lol die Titjana: "en volgende week sta ik hier gewoon terug he." :wtf:

Die Kim ook: voor Ginny gekozen en dan op die heenrit naar de Ardennen 'zo erg voor Emi, Emi dit, Emi dat...'
 
Heeft Kim niet al gekozen? Of heb je de laatste aflevering nog niet gezien? Zag iets op HLN voorbij komen.

Die Titjana lijkt me geen relatiemateriaal voor mij persoonlijk, althans, zo lijkt het toch met hetgeen wij te zien krijgen. Ik denk wel dat ge er plezier mee kunt hebben :unsure: . Ginny is wel de favoriete over heel het programma gezien. Echt een schoon meiske met een leuk karakter.
Alleen spijtig dat het een paardenmeisje is :unsure:

Geniale cliffhanger trouwens :eek:
 
Terug
Bovenaan