Boer zkt Vrouw 2022

VTM Boer zkt Vrouw 2022

Lol die Titjana: "en volgende week sta ik hier gewoon terug he." :wtf:

Die Kim ook: voor Ginny gekozen en dan op die heenrit naar de Ardennen 'zo erg voor Emi, Emi dit, Emi dat...'
Kon mijn oren niet geloven toen ik die Titjana bezig hoorde, ze geeft "haar" boer nog niet op.
Dramaqueen, te mijden voor wie een echte relatie wil.

En dan patattenboer Kim...
OMfG !!! Sweet lord Jezus !!!

Die kiest voor de prachtige Ginny en gaat dan bleiten dat hij Emi mist !??!
Ge kunt nog beter een uur in de wind stinken en een micropenis hebben dan zoiets te zeggen tegen een meisje als Ginny.

OMfG, wat een kluns !!!!
 
Dat blijten over Emi is beetje overdreven in beeld gebracht :p

Dat laatste fragment lijkt me ook een storm in een glas water. Wrs Ginny aangevallen door een everzwijn ofzo :unsure:
 
Kon mijn oren niet geloven toen ik die Titjana bezig hoorde, ze geeft "haar" boer nog niet op.
Dramaqueen, te mijden voor wie een echte relatie wil.
Never stick your dick in crazy.
Wat die allemaal uitkraamde op het einde.:oink:
Zou dat nu echt zijn of puur scripted
 
Never stick your dick in crazy.
Wat die allemaal uitkraamde op het einde.:oink:
Zou dat nu echt zijn of puur scripted
En al de rest, inclusief Dina, stond daar dan op te loeren van "wtf she just say?"

giphy.gif
 
Die titjana doet mij denken aan iemand die ik heb gedate in het middelbaar. Goed voor fkes van de grond te gaan, maar ge moet er zeker niet meer bij zoeken. Dat dieie cowboy die tot het laatste gehouden heeft, daar moet ik toch ook even zwaar van cringen.

En dieie kim, die ginny is een dikke aanwinst. Khoop dat hij het nie verknald.
 
En dieie kim, die ginny is een dikke aanwinst. Khoop dat hij het nie verknald.
Ik had al zin om hem een saflet tegen zijn oor te geven toen hij bezig was over hoe hard hij Emy mist. Straks zegt Ginny (terecht) "salut en de kost" als hij continu over Emy bezig is. En bij Emy zal hij ook niet meer moeten afkomen, want wie wilt er nu tweede keuze zijn.

De cliffhanger voorspelde al niet veel goeds, maar dat zal waarschijnlijk een totaal andere wending krijgen.

Die Titjana lijkt mij inderdaad leuk om in een zatte bui een avontuurtje mee te beleven, maar nuchter zou ik mij er na 5 minuten al dood aan ergeren.
 
Garry nog wel een sympathieke kerel. Al valt hij soms wat in herhaling. Deze zondag zal je deze nog wel 2 of 3 keer horen: "Nij zijnekik toch blij dakik hie me zoe een schoone vraa zit se. Da kunde gij a ni veustelle."

:unsure:
 
Die titjana doet mij denken aan iemand die ik heb gedate in het middelbaar. Goed voor fkes van de grond te gaan, maar ge moet er zeker niet meer bij zoeken. Dat dieie cowboy die tot het laatste gehouden heeft, daar moet ik toch ook even zwaar van cringen.

En dieie kim, die ginny is een dikke aanwinst. Khoop dat hij het nie verknald.
 
Diej Kim zoude toch wel ne fermen draai rond zijn oren geven? En die Emi, arm schaap... ze loopt met haar ogen open in haar ongeluk, volgend jaar heeft hij weer een ander.
 
Diej Kim zoude toch wel ne fermen draai rond zijn oren geven? En die Emi, arm schaap... ze loopt met haar ogen open in haar ongeluk, volgend jaar heeft hij weer een ander.
En vooral arm schaap Ginny, gedumpt na het romantisch weekend...
Als was het beter dat dan binnen 2 maanden te moeten ontdekken dat meneer nog bezig was met Emi.
 
En vooral arm schaap Ginny, gedumpt na het romantisch weekend...
Als was het beter dat dan binnen 2 maanden te moeten ontdekken dat meneer nog bezig was met Emi.
Dodged the bullet. Tzal ne pijnlijke geweest zijn maar long term wel veel beter dan eerst een paar maanden aan het lijntje gehouden te worden...
 
Emi is nu ook geen verkeerd meiske he. Is ook gewoon een toffe en knappe verschijning natuurlijk. Blijf wel fan van Ginny.
 
Diene Kim zagde al van den eerste second dat dat ne flierefliter was.. En die Titjana zo zot als een achterdeur oO
 
Terug
Bovenaan