Blind Getrouwd 2024

Larissa en Simen => sowieso ten dode opgeschreven. Simen lijkt me een goede gast dat er het beste van wil maken en het een kans geeft. Larissa ziet er mij een typisch persoon uit dat altijd op de 'verkeerde' mannen valt. Uiteindelijk gaan de jaren wegtikken en zal ze nog altijd alleen zijn na altijd slechte relaties te hebben gehad.

Jonas en Britt => misschien ging het allemaal te snel, maar ik denk toch dat ze erg tot elkaar zijn aangetrokken en het een verdere kans zullen geven.

Jorina en Jidse => een goed begin, maar ik begin toch steeds meer twijfels te hebben over dit koppel. Ik heb het gevoel dat er steeds meer ergernissen naar boven zullen komen.

Thomas en Karlien => vriendschappelijk lijkt het te klikken, maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat 'groene Thomas' Karlien haar type is. Zat eigenlijk al verkeerd in het stadhuis.

Hou de pesterige koosnaampjes hier maar weg
In de trailer van de laatste aflevering dat incident tussen Simen en Larissa, framing alsof ze het aftrapt. Dat wordt dan afgeraffeld in de eerste paar minuten. Dat is ook maar omdat ze weinig materiaal hebben om mee te werken, dit seizoen is saaaaaai. Het is meer product placement dan wat anders.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goh ja saai er gebeurt inderdaad niet veel maar je zou ook kunnen zeggen dat het gemiddelde normale mensen zijn. Ben je op zoek naar drama dan moet je naar een angelsaksische versie kijken. In de australische versie zit na aflevering zes al iemand op een ander, gemiddeld.

Goh ja saai er gebeurt inderdaad niet veel maar je zou ook kunnen zeggen dat het gemiddelde normale mensen zijn. Ben je op zoek naar drama dan moet je naar een angelsaksische versie kijken. In de australische versie zit na aflevering zes al iemand op een ander, gemiddeld.
Dat is dan ook een heel ander concept, is meer een soap/scripted reality met mensen die er gewoon voor betaald worden.

In de trailer van de laatste aflevering dat incident tussen Semen en Larissa, framing alsof ze het aftrapt. Dat wordt dan afgeraffeld in de eerste paar minuten. Dat is ook maar omdat ze weinig materiaal hebben om mee te werken, dit seizoen is saaaaaai. Het is meer product placement dan wat anders.
Opgepast, je krijgt hier een waarschuwing voor.

Britt van Jonas, typisch voorbeeld van een vrouw die er niet vies van is om direct zeer close te doen en de verkeerde signalen te sturen. Been there.

Larissa en Simen => sowieso ten dode opgeschreven. Simen lijkt me een goede gast dat er het beste van wil maken en het een kans geeft. Larissa ziet er mij een typisch persoon uit dat altijd op de 'verkeerde' mannen valt. Uiteindelijk gaan de jaren wegtikken en zal ze nog altijd alleen zijn na altijd slechte relaties te hebben gehad.
Heerlijk dit, gewoon de grond inboren op basis van uitgefilterde scènes uit een programma.

Ik begrijp niet hoe die zo ver van elkaar uit de buurt zijn en van hun werk. Je zou voor minder gaan denken wat heeft dit voor zin…

Voor dit seizoen heb ik enkel nog maar Larissa & Simen afgeschreven als compleet hopeloos.

Bij de drie andere koppels zit er toch nog een spark in, met Jidse & Jorina met de hoogste slaagkansen wel.

Simen en Larissa inderdaad afgeschreven. Karlien en Thomas heb ik hoop op, ik begin er zelfs voor te rooten. Thomas leek me in het begin wat een overgevoelig ventje, kneusje maar in feite hoe langer hoe meer kan ik hem wel appreciëren.

Jidse en Jorina komt wel goed, maar soms heb ik het gevoel dat dat wel een 'saaier' koppel gaat worden 😅

Britt en Jonas gaan nog proberen maar gaat niets worden uiteindelijk. Jonas heeft dat wel goed aangepakt. Iedere keer dat zijn busje in beeld komt, gratis reclame. Denk dat dat op het einde van het seizoen wel een mediawaarde gaat hebben van 50K

Simen en Larissa wordt idd niks.

Karlien en Thomas zit wel goed al gaat de afstand hen mogelijk parten spelen.

Jidse en Jorina zit wel ok. Al heeft die Jidse wel iets dat mij persoonlijk niet ligt maar kan er mijn vinger niet goed opleggen wat juist, een beetje te veel air en ego?

Britt en Jonas wordt niks denk ik. Britt komt gestresst over, Jonas een beetje "simpel" op emotioneel vlak. Ze komen geforceerd over.

Amai, ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel het woord 'positief' gevallen is gisteren in de aflevering...

Het leek wel een aflevering waarbij ze alleen maar de positieve punten van de koppels eens wilden benadrukken.

Ik blijf bij mijn idee dat enkel Jidse en Jorina gaan overleven.

Op basis van deze aflevering zou je Thomas en Karlien terug wat kansen geven (wegens de nadruk op het fysieke). Maar ik denk dat er langs haar kant toch te weinig chemie is richting hem. Praktisch denkt ze ook al teveel na (de grote afstand, Thomas geen rijbewijs, ...). Ik denk nog altijd dat zij na 5 weken er de stekker zal uittrekken.

Simen en Larissa dat is aftellen tot het slotmoment.

Britt en Jonas... goh, geef ik nog steeds weinig kans. 'Als we een activiteit doen, kunnen we eindelijk onszelf zijn'. Als het dus over de serieuze zaken gaat, dan klikt het dus niet. Ze namen op fysiek vlak een stapje terug omdat het voor haar niet goed voelde/te snel ging. Logisch dat haar tempo gevolgd wordt, want iedereen moet zich goed voelen natuurlijk. Maar anderzijds mag je toch ook niet onderschatten wat dat voor de partner doet of betekent. Hij was er wél klaar voor en krijgt vervolgens een 'draai om de oren'. Dat blijft toch ook hangen volgens mij.

Jidse en Jorina komt wel goed, maar soms heb ik het gevoel dat dat wel een 'saaier' koppel gaat worden 😅
Inderdaad, ik weet niet of het de weerspiegeling is van de realiteit maar die fragmenten zijn nu toch echt al belachelijk saai. Saai naar de winkel gaan en dan tussendoor nog eens een saai interview over hoe ze winkelen. Begint moeilijk te worden om naar te kijken.

Maar ik denk dat er langs haar kant toch te weinig chemie is richting hem. Praktisch denkt ze ook al teveel na (de grote afstand, Thomas geen rijbewijs, ...). Ik denk nog altijd dat zij na 5 weken er de stekker zal uittrekken.

Het kan toch ook juist geïnterpreteerd worden als dat ze het wilt doen slagen, dat ze al begint na te denken over de praktische kant van het verhaal? Het openlijk zeggen, dat is zoeken naar een mogelijke oplossing.
Ik zou het juist naïever vinden dan dat ze op voorhand zouden zeggen dat alles goed komt en ze voor elkaar gemaakt zijn zonder rekening te houden met de afstand.

* Ik denk dat Thomas en Karlien straks 'ja' gaan zeggen. Thomas heeft duidelijk ne *crush* en Karlien zal het ook wel een kans geven denk ik. Maar de afstand is dodelijk en finaal gaan ze alsnog uit elkaar.

* Jorina en Jidse: Dat is in de sjakosj.

* Jonas en Britt? Ik zie het niet. Britt is zichzelf verloren en ziet het niet meer zitten. Ook regelmatig dat zuur gezicht.

* Larissa en Simen: Momenteel hopeloos maar wie weet?

* Larissa en Simen: Momenteel hopeloos maar wie weet?
Zeker als je de voorbeschouwing van volgende week mag geloven (als ze haar hart bij haat oma gaat luchten, dan is het eens geen scheet in een fles?).

Jonas en Brit zie je wel dat hij het vertrouwen wil herstellen, maar zal moeilijk worden.

Thomas en Karlien zie je ook dat hij uit zijn schulp kruipt. Gewoontes veranderen is een proces, maar hij staat ervoor open. Karlien vind het precies ook nog wel leuk om hem daarin uit te dagen. Dus wie weet, hij nog voor een rijbewijs gaan en het kan goedkomen.

J&J hebben goede papieren, spelen op elkaars sterkte, dus duimen.

Joren uit ‘Blind getrouwd’ heeft de liefde gevonden bij musicalster Ianthe Tavernier

Die aflevering van volgende maandag. Wtf, die t-shirt van de vader van Britt? 😂😂😂

IMG_7862.jpeg

Die Britt komt nogal raar over als ik dat mag zeggen. Die hebben heel bewust seks gehad (daar ga ik toch vanuit) en sindsdien doet die precies alsof hij haar heeft aangerand. Echt heel vreemd om te zien.

Ik neem aan dat VTM weet dat ze duidelijk met consent intiem is geweest met Jonas, maar dat ze nadien (letterlijk) ontnuchterd was. En dan zit ze daar weken vast aan iemand die ze eigenlijk niet echt moet hebben. Contractueel voelt ze zich verplicht de rit uit te doen. In een vorig seizoen was er een dame gewoon afgebold maar zo ver gaat het hier niet komen.

Terug
Bovenaan