Ah, mijn favoriete guilty pleasure programma.
Hier heb ik het beste gevoel bij. Allebei toffe mensen en ze passen onderling ook relatief goed bij elkaar denk ik.
Jidse hangt wel heel hard aan zijn papa voor een 27-jarige. Van het type "mijn ouders zijn mijn beste vrienden", altijd problematisch. Daar scheelt iets mee. Voor de rest wel een toffe kerel en zijn bedoelingen zijn zeker goed.
Second.
Ocharme Karlien. Dat ziet er mij een toffe, zelfstandige, dynamische vrouw uit die van tijd wel eens goed los kan gaan. En dan zit je daar opgescheept met zo'n afhankelijk, oversensitief emo-type die wel héél erg in touch is met zijn female side. Enkele sleutelmomenten:
- Liedjes doorgeven in een MP3-speler voor je elkaar gezien hebt. Dat was al de voorbode voor wat komen zou.
- Je wordt net wakker van uw huwelijksnacht, Thomas in fragiele zachte stem: "Ja, ik heb hier wat liedjes voorbereid met een heel diepe betekenis. Goed luisteren naar de teksten want die zijn heel belangrijk voor mij. Ik zweef namelijk op het randje van een depressie." (*) Wat een feeling, wat een timing, wauw. Echt hetgeen je wil horen als je 2 seconden wakker bent uit uw huwelijksnacht.

- Die hippie-sandalen onder een lange broek. Precies een 60-jarige Agalev'er op weg naar zijn boomhut om te gaan vogelspotten.
- Komen toe aan het hotel: Wauw, fantastisch, iedereen onder de indruk, iedereen heeft goesting om erin te vliegen, je krijgt een drankje aangeboden, iedereen aan het klinken op een fantastisch avontuur, ... Thomas: "Euh, excuseer, kan iemand eens voorproeven om te checken of er alcohol in zit?" -> Sfeerspons.
Die jongen heeft dringend een schop onder zijn gat nodig. Wellicht al heel zijn leven betutteld geweest dus het zal met shocktherapie moeten gebeuren. Mocht Karlien nu bijvoorbeeld op dit moment (*) een blik bier hebben bovengehaald, die opengedaan hebben terwijl er wat bierspetters op het bed en in zijn gezicht vlogen, een ad'je placeren, zijn verhaal straal negeren, en hem onderbreken met de boodschap: "Dat mag je later eens vertellen kapoen, we gaan ons eerst wat amuseren! Geef die fietsen maar aan de Simen, wij nemen de quad. Zet je maar vanachter en hou je goed vast!". En de aflevering eindigt met die wegscheurende quad in de avondzon. Dààr zou die jongen eens deugd van hebben.
Maar zoals het nu gaat zouden ze er beter direct mee stoppen. Dit heeft geen zin. En aan de match-makers: "allebei houden ze van muziek" is geen voldoende basis voor een match.