Googke
Well-known member
Het spirituele, vallen daar ook horoscopen onder? Dan toch zeker 80% van de vrouwen denk ik."Larissa, die zich graag in het spirituele verdiept"
Misschien daarom![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het spirituele, vallen daar ook horoscopen onder? Dan toch zeker 80% van de vrouwen denk ik."Larissa, die zich graag in het spirituele verdiept"
Misschien daarom![]()

Er is ook nog niet veel gebeurd. Komt nog wel eens ze op reis gaan en samenwonen.Precies minder interesse in dit seizoen tov de vorige jaren? Normaal steeds een sappig topic.
Nogal negatieve insteek hier hoor. Ik zou zoiets nu ook niet delen met iemand die ik amper een dag ken en ook nog eens met half Vlaanderen maar om hem daarom overgevoelig te noemenOcharme Karlien, word je dan plots gekoppeld aan een kerel van 32 zonder rijbewijs die overgevoelig is.

Op basis van wat we gezien hebben, lijkt hij niet meteen de meest standvastige persoon inderdaad. Vreemd dat ze gekoppeld zijn, want die Karlien lijkt wel zo'n type dat een daadkrachtige man-man wil. Die Thomas lijkt me meer een moederkloek-type nodig te hebben. Die Thomas toch echt forever alone he. Geen rijbewijs, drinkt niet, communiceert met liedjes en haalt dan bij de eerste nacht meteen een slaapapneutoestel boven. Als vrouw kan je toch niet de minste aantrekking voelen voor zo'n dude.
Ik vind Simen zalige gast, dat lijkt mij een brave teddybeer waarmee je altijd wel kan lachen om zijn humor. Dat lijkt iemand die het leven zeer luchtig opneemt en tegelijkertijd eerlijk en oprecht in het leven staat. Ik hoop oprecht dat die 2 samenblijven.Thomas en Karlien, dat gaat niet goedkomen denk ik. Heel complexe persoonlijkheid die Thomas en hij legt hard de nadruk op zijn gevoeligheid. (of wordt alleszins zo geframed door de regie) Hij slaat de "we leren elkaar kennen en maken plezier"-fase over.
En ik ga nooit meer Simen horen zonder aan iets anders te denken.
Ik denk dat omdat hij slaapapneu heeft, hij niet mag rijden en hij geen alcohol mag drinken.
Ik ben geen arts maar voor zover ik weet staat dat echt volledig los van elkaar.Ik denk dat omdat hij slaapapneu heeft, hij niet mag rijden en hij geen alcohol mag drinken.