Blind Getrouwd 2024

De eerste mismatch van het seizoen is er

Die Thomas ziet er een toffe kerel uit, maar of hij gaat willen samenzijn met iemand die nog nooit iets van Nick Cave heeft gehoord daar twijfel ik toch aan.
Nu denkt hij nog dat als ze zegt dat ze grazg naar festivals gaat, ze Pukkelpop bedoelt, terwijl zij eerder Kamping Kitsch Klub lijkt. Komt niet goed.

Laatst bewerkt:
Precies minder interesse in dit seizoen tov de vorige jaren? Normaal steeds een sappig topic.

On topic met de eerste indrukken:

Simen ziet er wel een toffe peer uit, een beetje volkser maar wie weet dat dat nog iets kan worden met Larissa. Weet even niet wat de verschillen waren in afstand en hoeveel invloed dit dus kan hebben. Het feit dat zij zich graag 'in het spirituele verdiept', had ik gedacht dat het nogal een zweverig type ging zijn maar viel goed mee.

Jorina en Jidse - benieuwd naar hoe deze zullen verlopen. Jorina ziet er wel een aanstekelijk enthousiast persoon uit, lijkt me wel tof en op dit moment niet 'too much'. Jidse ziet er mij idd wel iemand uit die af en toe eens een schop onder zijn gat verdiend.

Tot slot Thomas en Karlien. Ocharme Karlien, word je dan plots gekoppeld aan een kerel van 32 zonder rijbewijs die overgevoelig is. Misschien dat 'de wetenschap' aangeeft dat die twee bij elkaar zouden passen en dan ben ik heel blij voor hen, maar het zou echt niets voor mij zijn. Precies je jongere broertje waar je voor moet zorgen (zo kwam dat bij mij over).

Precies minder interesse in dit seizoen tov de vorige jaren? Normaal steeds een sappig topic.
Er is ook nog niet veel gebeurd. Komt nog wel eens ze op reis gaan en samenwonen.
Ocharme Karlien, word je dan plots gekoppeld aan een kerel van 32 zonder rijbewijs die overgevoelig is.
Nogal negatieve insteek hier hoor. Ik zou zoiets nu ook niet delen met iemand die ik amper een dag ken en ook nog eens met half Vlaanderen maar om hem daarom overgevoelig te noemen 🤨

Ook mijn eerste gedacht, geen rijbewijs, geen alcohol, slaapapneu, depressie gehad, ambtenaar uiteraard :unsure: :oi22:
We kennen ze natuurlijk niet dus geen idee hoe ze is en wat ze zoekt.
Op hln staat er een plus artikel, met meer details vermoedelijk, als hoe ze de perfecte kandidate is.
Antwerpen-hasselt is zo ook nog wel een dingetje dat slaagkans doet verminderen.

Andere kandidaten op het eerste zicht betere matches maar is nog vroeg.

De eerste drie afleveringen zijn altijd wat mak en nu we zovele seizoenen van huwelijksceremonies op exact dezelfde wijze hebben gezien valt er niet veel te vertellen. Dat een van de kandidaten af kwam met de fiets was het enige vermeldenswaardige.

Voor je ze kent en kunt inschatten is het al november voor de kijker.

Ach kom, dat hoort nu eenmaal bij het programma om op basis van enkele (goed geëditeerde) beelden het hele proces van de man of vrouw (of koppel) in kwestie te maken :tongue:

Simen en Larissa:
Hij is inderdaad nogal vrij 'plat'. Ook nogal een serieus moederskindje (begrijpelijk van waar dat komt). Ik weet niet goed of het gaat werken, zal vooral er vanaf hangen hoe hard zij zich gaat storen aan bepaalde zaken. Op het eerste zicht lijkt hij me niet meteen de ideale 'roommate' (lijkt me nogal slordig type).

Thomas en Karlien:
Geef ik (heel) weinig kans momenteel. Misschien hadden ze Thomas beter gekoppeld aan de kinderbegeleidster Larissa :unsure: Op basis van wat we gezien hebben, lijkt hij niet meteen de meest standvastige persoon inderdaad. Vreemd dat ze gekoppeld zijn, want die Karlien lijkt wel zo'n type dat een daadkrachtige man-man wil. Die Thomas lijkt me meer een moederkloek-type nodig te hebben.

Jorina en Jidse:
Die families zijn al véél te aanwezig imo. Voor de rest valt er nog niet zoveel over te zeggen. Maar op basis van het weinige dat we al gezien hebben, lijken ze wel de grootste slaagkans te hebben van de 3 koppels. Ik denk dat ze allebei niet zo'n grote eisen/verwachtingen hebben en dat helpt altijd voor de slaagkansen. Lijken mij ook 2 mensen die niet superhard bezig zijn met hun 'zelfontplooiing' (en dus niet per sé een enorme carrière moeten hebben, of 4x per keer hun sport moeten hebben, ...)

Het 4e koppel:
Valt uiteraard nog niets over te zeggen. Alleen op basis van het voorstukje: wat een lelijk trouwkostuum heeft die kerel aan...

Dat vierde koppel heeft het niet echt getroffen in de derde aflevering. Ze zijn eerder "plaspauze" momenten terwijl de rest al weg is richting Cancun. Wss proberen ze zo de kijkers te behouden, maar echt geslaagd is het niet. Anders zouden ze eens volgend jaar kunnen proberen om het trouwen maar in 1 aflevering te doen (die al ruim 2,5 uur duurt).

Thomas en Karlien, dat gaat niet goedkomen denk ik. Heel complexe persoonlijkheid die Thomas en hij legt hard de nadruk op zijn gevoeligheid. (of wordt alleszins zo geframed door de regie) Hij slaat de "we leren elkaar kennen en maken plezier"-fase over.

En ik ga nooit meer Simen horen zonder aan iets anders te denken.

Die Thomas toch echt forever alone he. Geen rijbewijs, drinkt niet, communiceert met liedjes en haalt dan bij de eerste nacht meteen een slaapapneutoestel boven. Als vrouw kan je toch niet de minste aantrekking voelen voor zo'n dude.

Die Thomas toch echt forever alone he. Geen rijbewijs, drinkt niet, communiceert met liedjes en haalt dan bij de eerste nacht meteen een slaapapneutoestel boven. Als vrouw kan je toch niet de minste aantrekking voelen voor zo'n dude.

Ik had hetzelfde bij hem, maar het is wel een beetje zielig en bijna een optelsom van elkaar. Ik denk dat omdat hij slaapapneu heeft, hij niet mag rijden en hij geen alcohol mag drinken. En dat zorgt er wel voor dat hij dus niet volledig 100% zit denk ik.

Los van het feit dat ik hierboven ook al hetzelfde zei want ik zou het ook niet aangenaam vinden om aan zo'n persoon gekoppeld te worden. Maakt het wel wat zielig

Thomas en Karlien, dat gaat niet goedkomen denk ik. Heel complexe persoonlijkheid die Thomas en hij legt hard de nadruk op zijn gevoeligheid. (of wordt alleszins zo geframed door de regie) Hij slaat de "we leren elkaar kennen en maken plezier"-fase over.

En ik ga nooit meer Simen horen zonder aan iets anders te denken.
Ik vind Simen zalige gast, dat lijkt mij een brave teddybeer waarmee je altijd wel kan lachen om zijn humor. Dat lijkt iemand die het leven zeer luchtig opneemt en tegelijkertijd eerlijk en oprecht in het leven staat. Ik hoop oprecht dat die 2 samenblijven.

Die reactie op dat eten, om s’morgens exact hetzelfde te herhalen bij het extra ontbijt , zo nice.

Ik denk dat omdat hij slaapapneu heeft, hij niet mag rijden en hij geen alcohol mag drinken.

Met slaapapneu mag je zeker en vast wel rijden en ook alcohol drinken. Het laatste zorgt er natuurlijk wel voor dat uw slaapkwaliteit, welke sowieso al iets minder is, nog iets slechter gaat zijn (zoals bij iedereen die alcohol drinkt).

Ik denk dat omdat hij slaapapneu heeft, hij niet mag rijden en hij geen alcohol mag drinken.
Ik ben geen arts maar voor zover ik weet staat dat echt volledig los van elkaar.
Slaapapneu is gewoon uw ademhaling die stopt in uw slaap, heeft dus al zeker niets te maken met rijden.
Dat overvloed aan alcohol uw snurken en slaap beinvloed ok tot daar, maar van 1a2 glazen te drinken gaat dat geen verschil maken.

Sowieso dat er wel vrouwen zijn die gelijkaardig zijn en zo'n type man apprecieren of zoeken, maar ik denk niet dat het Karlien is.
Dit is echt zo'n test van opposites attract ofzo maar ik geloof er niet in.

Edit: en eigenlijk is die slaapapneu nog het minste, ok dat is niet sexy maar die machientjes vallen wel zeer goed mee tegenwoordig.
Maar zoals je zelf zegt, gewoon de opstelsom van alles is gewoon te.

Ik slaap zelf met zo'n CPAP. Nooit rare reacties op gehad trouwens, maar ik viste dan ook niet in de pubervijver. Slaapapneu/CPAP heeft niks te maken met geen alcohol meer mogen drinken. Het enige wat je hebt met alcohol is dat je sneller snurkt (en dus mogelijk sneller een apneu doet?) Maar als je zo'n CPAP gebruikt heb je normaal (bijna) geen apneus meer. Dat hij geen alcohol drinkt heeft niks te maken met zijn CPAP. Idem autorijden.

Achzo - I stand corrected.
Ik had me op dit gebaseerd. Maar 'de behandeling' in dat artikel zal dan dus waarschijnlijk wijzen op het dragen van zo'n masker tijdens je slaap.

Oké dan is het echt een loser!!!! /s

Dat hij geen alcohol drinkt - who cares
Dat hij slaapapneu heeft (en bijhorend masker) - who cares

Geen rijbewijs is misschien al wat lastiger. Ik vind het toch zeer handig als koppel dat je allebei met de auto kan rijden, zeker als er later kinderen komen. Dat is dus wel een minpuntje. Tenzij je leven echt zeer geconcentreerd is in de stad, dan is het minder een probleem.

Maar zoals ik vorige week al zei, het lijkt mij niet de meest standvastige persoon (die onzeker is en/of nog wat issues meesleurt). Ik geef het daarom toch weinig kans met die Karlien.

Dat mijn partner niet zou drinken, oké, geen probleem, maar dan nog geen rijbewijs hebben, is toch frustrerend. Gaat ge naar een feestje, moet je nog zelf BOB spelen met een nuchtere naast u.

Terug
Bovenaan