Blind Gekocht

Ik zou wel eens de berekening van die terugverdientijd van die zonnepanelen willen zien. 7400€ voor 12(?) zonnepanelen en batterij, dat lijkt me al straf. En dan terugverdientijd op 9 jaar. Dat is 822€ per jaar, zoveel betalen veel gezinnen nog niet aan elektriciteit?
Wij zaten op +- 1830 euro elektriciteit. Met de zonnepanelen er op is dat naar +-810 gegaan met hetzelfde totaalverbruik. Was exact 7000 euro, maar dus, in ons geval, effectief terugbetaald op 7 jaar.

Jawel toch? Ik betaal nu 60€ per maand, alleen.
Da's al 760€ per jaar he. Dus dan zit je er niet ver af he, tenzij ik nu echt 100+ euro ga terug krijgen...
Hun verbruik gaat ook niet naar 0 he, hun verbruik zakt met 60%. Dat wil zeggen dat je al een verbruik van 1126€ per jaar nodig hebt om het op 9 jaar terug te verdienen. En dat zonder op elektriciteit te verwarmen he.

Toch ook een van de betere momenten gisteren"Nu hebben we eindelijk iets samen hé" en dan zijn vrouw "We hebben ook een kind hé"

Ik vond het ook wel grappig toen ze in de auto zaten en wat aan het rond rijden waren en hij zei van" Hier komen we voorbij een huis dat ik het meest charmantste vind van de hele wereld." om dan een paar huizen verder te zeggen ha nee het was dit huis dat ik wilde bedoelen.
Jaja zo charmant was het. :D

Vind ik tegenwoordig zeer holle begrippen charmant, authentiek,....

Laatst bewerkt:
Correcte indruk alleszins, maar die sparen elks €1000?

Dan hebben die toch alletwee een schoon loon of die leven echt als nomaden?

Correcte indruk alleszins, maar die sparen elks €1000?

Dan hebben die toch alletwee een schoon loon of die leven echt als nomaden?
Ge zag nu toch duidelijk aan die hun kleren en interieur dat die niks uitgeven? Hoe sober was dat lol. Dat meisje zei zelf dat ze een kast kochten omdat die goedkoop was, niet omdat die mooi was.
Ze zeggen ook iets over fietsen, dus zullen ook waarschijnlijk geen auto hebben.

ik vond het eigenlijk een schoon koppel: passen heel goed bij elkaar. gaan alleszinds langer samen zijn dan tinder-reclame-koppel waarvan de vent de kleine vergeet.

Eum hebben die nu slecht geknipt en geplakt? Die hebben het huis in westrem toch ni getoond? Of heeft mijn madam slecht doorgespoeld 😅

Dacht al dat ik iet gemist had

Bij dat nieuwbouw: veel succes om daar met twe auto's te staan en de voorste wil weg 👌

Ze hebben plek voo hun huis, zet hij er planten

Toch wel enorm klein. Vooral dat huis van dat koppel. Ik zou daar zot in komen. Alles plakt op elkaar.

Terug
Bovenaan