Play4 Blind Gekocht 2023

en 310k (en nog over hebben!). Mooie vloer, en nieuwe badkamer, oké keuken, nieuwe ketel, en bijna overal nieuw schrijnwerk.
Oké, daar kan wel wat werk in gebeuren, maar dat is niet dringend en van het kaliber dat zelfs 2 bouwonervaren mensen met goede wil kunnen uitvoeren. Dit kan ook gerust een forever home zijn en geen starterswoning. Ik denk dat dit huis zelfs letterlijk in de beste 'before' staat is, uit alle seizoenen die er al geweest zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dat lesbisch koppel komt daar doodleuk melden dat ze 25000 euro minder budget hebben omdat ze een ander eigendom willen houden en daardoor 12% registratierechten gaan moeten betalen. Dat moet ook een slag in het gezicht zijn van vele kandidaten die willen meedoen en geen eigendom hebben en niet geselecteerd zijn. Ik weet zonder of de makers zelf op de hoogte waren dat ze nog een eigendom hadden.
Zei mijn vriendin ook meteen, dat moet tof zijn voor koppels die zich hadden ingeschreven en echt een woning nodig hebben (in de trend van die mama met haar kind) en dit koppel dan meedoet om een extra eigendom aan te kopen.

Wat me wel opviel, was dat die video-chat al meer dan 19 minuten liep alvorens werd gezegd dat ze 25 000 minder hadden.
Nu ja, soit, kan natuurlijk vanalles geweest zijn dat in die eerste 19 minuten gezegd werd...
 
Het ging om de GFT-bak uit de tuin die je door de living moet rollen om buiten aan de straatkant te zetten. Ik zou daar ook niet vrolijk van worden ... maar het is wat het is.
 
Met een katapult kan je vrij makkelijk je GFT over je dak katapulteren hoor !
Hoef je er niet mee door je huis.
Gewoon opletten dat het niet terugkomt in je gezicht !

giphy.webp
 
Het ging om de GFT-bak uit de tuin die je door de living moet rollen om buiten aan de straatkant te zetten. Ik zou daar ook niet vrolijk van worden ... maar het is wat het is.
Met zo een oprit bouw je daar gewoon een houten kot voor die bak en 2 fietsen, niet?
 
ik ga toch ook liever niet meen GFT bak door mijn living/keuken en wat nog allemaal.

Het klopt wel dat die mensen onder de indruk waren van de stijging van de rente.
Die is ondertussen al terug gedaald denk ik.
Als ik dat zo zie heb ik tijdens corona echt wel geluk gehad om mijn huis te kopen.
 
Ook net de aflevering gezien.

Ik kan die mensen hun frustratie begrijpen maar ze zouden voor volgend seizoen mensen misschien toch wat realiteitszin mogen aanbrengen VOOR ze geselecteerd worden. Drama verkoopt natuurlijk, redelijk duidelijk dat je daarom geselecteerd word en niet omdat je het het meeste nodig hebt.
Hoe die daar uitlegde dat ze in elk huis dat ze ging bezoeken even eerst checkte of haar mottige kast daar kon staan en indien niet het huis al afgedaan had zegt genoeg. Ik denk dat het voor veel mensen te klein is maar voor dat budget is dat nu eenmaal het beste dat je kan doen indien je geen stokoude woning wil waar de warmte gewoon langs het dak buitengaat.
 
Ook net de aflevering gezien.

Ik kan die mensen hun frustratie begrijpen maar ze zouden voor volgend seizoen mensen misschien toch wat realiteitszin mogen aanbrengen VOOR ze geselecteerd worden. Drama verkoopt natuurlijk, redelijk duidelijk dat je daarom geselecteerd word en niet omdat je het het meeste nodig hebt.
Hoe die daar uitlegde dat ze in elk huis dat ze ging bezoeken even eerst checkte of haar mottige kast daar kon staan en indien niet het huis al afgedaan had zegt genoeg. Ik denk dat het voor veel mensen te klein is maar voor dat budget is dat nu eenmaal het beste dat je kan doen indien je geen stokoude woning wil waar de warmte gewoon langs het dak buitengaat.
Dat haar kast primeerde begrijp ik nog wel ergens. Het eerste waar ik naar keek toen ik als kandidaat-koper een huis betrad was of ik in de living een gigantische boekenkast kwijt kon. Uiteindelijk heb ik die droom moeten opgeven, maar in ruil daarvoor heb ik wél een heel lichtrijke living met overal glaspartijen rondom die uitmondt in een open keuken. Tenzij je budget enorm is moet je altijd wat toegevingen doen op je dromen.
 
Zei mijn vriendin ook meteen, dat moet tof zijn voor koppels die zich hadden ingeschreven en echt een woning nodig hebben (in de trend van die mama met haar kind) en dit koppel dan meedoet om een extra eigendom aan te kopen.

Wat me wel opviel, was dat die video-chat al meer dan 19 minuten liep alvorens werd gezegd dat ze 25 000 minder hadden.
Nu ja, soit, kan natuurlijk vanalles geweest zijn dat in die eerste 19 minuten gezegd werd...
Je moet altijd denken: ik kijk naar een tv programma waarvan het eerste doel is dat mensen naar dit programma kijken. Van Berlijn naar België verhuizen, een B&B, een alleenstaande mama, een nieuw samengesteld gezin … de variatie zorgt dat het afwisselend blijft.
 
Zei mijn vriendin ook meteen, dat moet tof zijn voor koppels die zich hadden ingeschreven en echt een woning nodig hebben (in de trend van die mama met haar kind) en dit koppel dan meedoet om een extra eigendom aan te kopen.
ik vraag mij wel af wat die andere eigendom dan is, als ze ervoor kiezen om dat 60m² appartement te wonen met 4.
maar ik snap ook wel dat Frida nog een optie in Duitsland wilt ook, als Duitse.
Wat me wel opviel, was dat die video-chat al meer dan 19 minuten liep alvorens werd gezegd dat ze 25 000 minder hadden.
Nu ja, soit, kan natuurlijk vanalles geweest zijn dat in die eerste 19 minuten gezegd werd...


ik vind Jani zijne "die weten dus helemaal van niks he" anders ongeloofwaardiger. ge vliegt speciaal met een crew over naar Berlijn, op goed geluk dat er iemand thuis gaat zijn, zonder iets te laten weten? sure.
 
Die gesloten rolluiken hielpen wss om de traantjes te doen vloeien als het er donker en bedrukt uit ziet:
Cb61Aig.png
 
Terug
Bovenaan