Play4 Blind Gekocht 2023

Volgens mij had een goeikoop vloerke voor dien boven al heel veel gedaan. Al is het een cheape vinyl, dat kost geen hol maar gaat al serieus wat doen. En vliesbehang en verf van den hubo en laat Jani zich 2 dagen amuseren en dat zou ineens al veel gedaan hebben voor een paar honderd euro. Liever dat mijn huis wat meer afgewerkt is dan dat ik een set tuinmeubels heb uit de boekskes. (want alle meubels uit de boekskes kost een pak geld)
Dat is gewoon gesponsord door exterioo
 
Dat is gewoon gesponsord door exterioo
T is dat,dat zijn dingen die ze moeten doen vd sponsor denk ik.
Waarom anders die perfect werkende (relatief) nieuwe keuken vervangen door praktisch dezelfde keuken op exact dezelfde plaats in een ander kleurtje.
Oh en "we moeten wel de elektriciteit conform maken" maar dan ziet ge dat ze hollewand doosje in een volle muur plaatsen en bij de zolder zag ge duidelijk nog het oude schakelmateriaal (die van voor de pr20...en die reeks is al 15j uit productie)als daar al iets aan gedaan is vervangt ge dat ook door nieuw en dat ziet er ook meteen heel anders uit.
 
Aannemer berekent échte prijs voor renovaties in ‘Blind gekocht’ en ‘Ons huis/nieuw huis’: “Wat je in die programma’s ziet, is een sprookje”

 
mijn vriendin kent de persoon in kwestie en dat is allemaal opgezet spel en ze worden verplicht dramatisch te reageren. Die scene hebben ze 5 keer mogen herdoen voor het "dramatisch" genoeg was. Ik was er ook op aan het geven wat voor een geneut en gezaag dat altijd was met die kandidaten tot je ziet dat die mensen op tv compleet anders overkomen dan ze zijn :p

Ik wist ook niet hoe fake dat programma was tot er verre kenissen meeededen. Ze zijn ook wel echt niet tevreden met het huis , niet omdat het te klein is maar omdat ze verkeerde dingen prioriteit gegeven hebben. Hun eisen waar wel realistischer dan wat ze deden uitschijnen in het programma.

Van hun vlogs hebben ze sommige ook 4-5 keer moeten insturen voor het geaccepteerd werd....


hun budget viel toch mee? ik heb 5j geleden voor 310k in een duurdere buurtgemeente ( oosterzele) een HOB van 1999 met 4 slaapkamers, garage, ruime oprit, voortuin en 700m² tuin gekocht die volledig instapklaar was met een gerenoveerde keuken van 2014 en een epc van 200.

ok op 5j tijd zijn de prijzen enorm gestegen maar toch. wij hebben een 3 tal maanden gezocht en bij het 4de huis was het prijs. Dus ofwel hebben wij de jackpot gewonnen ofwel zoeken ze gewoon niet goed genoeg of in een te beperkte tijdspanne?


Het probleem is dat ze in dat programma geen huizen kopen die in orde staan hé. Heel dat verbouw verhaal hangt er aan vast en dan moet je idd een bouwval kopen van 200-300k en 60-100K voorzien om te renoveren. Dat aanbod lijkt mij veel kleiner dan correct geprijzde huizen die gewoon in orde staan....

Ik zou het er allesinds niet voor over hebben om een paar 10k te besparen met gesponsorde renovaties om door heel vlaanderen uitgelachen/Vernederd te worden omdat je je aan een stom soap script moet houden.

Ik ken het Brugs koppel waarvan de vrouw een fietsenwinkel heeft en de man in de natuur wou leven.
Die zijn heel tevreden over de hele lijn en raden het aan.
 
Ik ken het Brugs koppel waarvan de vrouw een fietsenwinkel heeft en de man in de natuur wou leven.
Die zijn heel tevreden over de hele lijn en raden het aan.
Dat leek mij ook gewoon een aangenaam en chill koppel, ik vond hun huis ook knap gedaan.
 
Wat een verademing dat koppel uit dilbeek
Kwamen uit een prachtig huis en krijgen ongetwijfeld een super mooi knap huis terug.
Ook die opmerking over de badkamer was echt uit het hart.
Qua ingesteldheid wel ja
Alleen weet ik niet of dat huis nog wel in hun zoekregio lag (Lennik?) en benieuwd welk probleem volgende week op duikt

Kan Kelly stoppen met dat lelijk blauw overal te gebruiken?
 
Ik vond het een mooie renovatie van Kelly, qua interieur echt die jaren 60 knipoog naar Berlijn. Paste wel bij het koppel. De witte pompbak in de keuken vond ik ook iets hebben!

Wel erg onpraktisch dat de kinderen zo'n laag bed kregen, dat zal wel het eerste zijn dat buiten vliegt.
 
Ik vind die Kelly haar interieurs altijd maar lelijk. :unsure:

Eindelijk eens een koppel die meedoet om de juiste reden ipv easy geldwinst.

Ik begin het programma wel serieus afgezaagd te vinden. Bart en Kinga die dan naar een woning gaan kijken en verbaasd zijn dat de tuin 5 meter lager ligt, dat x verkeerd is etc. Ja dat kon ge zeker niet uitmaken vanop de online foto's. Daarvoor is Bart zeker van Limburg naar de andere kant van België gereden. Iedereen weet waarom ge daar zijt/dat op tv getoond wordt.:unsure:
 
Ik vind die Kelly haar interieurs altijd maar lelijk. :unsure:

Inderdaad. Zijn altijd interieurs voor in boekjes van een verfverkoper, maar totaal niet aangenaam laat staan interessant om in te leven denk ik. Tot bij de keuze van uw bedovertrek moet ge gaan nadenken dat het niet te hard vloekt met uw muren/lamp/stoel/tafel/wcpapier want er is vaak te veel in die ene kleurenfamilie gedaan. Graag kleurengebruik in een woning, maar bij Kelly is het altijd echt heel saai. Eigenlijk levert zij altijd af wat ik verwacht dat een interieurstudent 1sta bachelor zou doen obv pintrest inspiratie :unsure:
 
Inderdaad. Zijn altijd interieurs voor in boekjes van een verfverkoper, maar totaal niet aangenaam laat staan interessant om in te leven denk ik. Tot bij de keuze van uw bedovertrek moet ge gaan nadenken dat het niet te hard vloekt met uw muren. Graag kleurengebruik in een woning, maar bij Kelly is het altijd echt heel saai. Eigenlijk levert zij altijd af wat ik verwacht dat een interieurstudent 1sta bachelor zou doen obv pintrest inspiratie :unsure:
Yep. Ik vind die haar interieur het interieur van iemand die gewoon wat ideeën gevonden heeft op Pinterest en zelf iets samenstelt. Van een interieurarchitect verwacht ik toch wat meer dan dees.
 
De sponsors bepalen ook welk werk gedaan wordt. Zoals al is opgemerkt bij Mevrouw Dressoir dat ze daar een nieuwe keuken steken maar de bovenverdieping ongemoeid laten.

Als ze echt vrij waren hadden ze wss daar hun geld aan gegeven.

Voor die meubels zal Juntoo wss een verplichte vermelding moeten krijgen en de woningen zijn dan ook vooral uithangbord eerst en woonst voor de kandidaten als tweede.
 
ik vind dat laatste statement toch overdreven? als je ziet dat de meeste koppels gewoon in hun huis blijven wonen zijn, dan valt dat toch goed mee.
 
De sponsors bepalen ook welk werk gedaan wordt. Zoals al is opgemerkt bij Mevrouw Dressoir dat ze daar een nieuwe keuken steken maar de bovenverdieping ongemoeid laten.

Als ze echt vrij waren hadden ze wss daar hun geld aan gegeven.

Voor die meubels zal Juntoo wss een verplichte vermelding moeten krijgen en de woningen zijn dan ook vooral uithangbord eerst en woonst voor de kandidaten als tweede.
Maar dat is het net: die sponsoring betekent wss dat het (quasi) budgetloos is
 
Terug
Bovenaan