Play4 Blind Gekocht 2023

Idd maar das natuurlijk ook wel omdat het de bedoeling is dat ze niet weten welk huis het is hé. :)

Wat betreft het koppel van Duitsland, er kunnen 1001 redenen zijn waarom ze al een eigendom hebben die ze niet willen bewonen of verkopen hé. Misschien is die sowieso ook te klein of slecht gelegen voor hen, misschien woont er al een familielid in die daar wil blijven?
Het is ook niet het beste moment om te verkopen imo dus het kan ook de meest voordelige optie zijn, als ik mij niet vergis kunnen ze binnen een bepaalde tijd alsnog verkopen om een deel van hun registratierechten te recupereren.
'kvind dat uiteindelijk wel nog een leuke deelname omdat het inderdaad niet gemakkelijk is om vanuit het buitenland iets te vinden en ik gun Jani wel een reisje naar Berlijn. =)
 
Laatst bewerkt:
ik vind Jani zijne "die weten dus helemaal van niks he" anders ongeloofwaardiger. ge vliegt speciaal met een crew over naar Berlijn, op goed geluk dat er iemand thuis gaat zijn, zonder iets te laten weten? sure.
Iedere keer gewoon als die aanbelt alsof het een complete verrassing is. De mensen zijn altijd allebei thuis, nog niemand in zijne pyjama de deur zien opendoen,...
Ook niet raar natuurlijk, maar het komt wat te fake over.
 
Dat is met elk tv programma he.
Soms doen ze alsof het een complete verassing is maar dan staat er wel al een cameraman binnen :unsure:
 
Krijg het schijt van die één me haar kut kast… Let it go. Zo’n mensen zijn toch enorm delusional?
mijn vriendin kent de persoon in kwestie en dat is allemaal opgezet spel en ze worden verplicht dramatisch te reageren. Die scene hebben ze 5 keer mogen herdoen voor het "dramatisch" genoeg was. Ik was er ook op aan het geven wat voor een geneut en gezaag dat altijd was met die kandidaten tot je ziet dat die mensen op tv compleet anders overkomen dan ze zijn :p

Ik wist ook niet hoe fake dat programma was tot er verre kenissen meeededen. Ze zijn ook wel echt niet tevreden met het huis , niet omdat het te klein is maar omdat ze verkeerde dingen prioriteit gegeven hebben. Hun eisen waar wel realistischer dan wat ze deden uitschijnen in het programma.

Van hun vlogs hebben ze sommige ook 4-5 keer moeten insturen voor het geaccepteerd werd....


hun budget viel toch mee? ik heb 5j geleden voor 310k in een duurdere buurtgemeente ( oosterzele) een HOB van 1999 met 4 slaapkamers, garage, ruime oprit, voortuin en 700m² tuin gekocht die volledig instapklaar was met een gerenoveerde keuken van 2014 en een epc van 200.

ok op 5j tijd zijn de prijzen enorm gestegen maar toch. wij hebben een 3 tal maanden gezocht en bij het 4de huis was het prijs. Dus ofwel hebben wij de jackpot gewonnen ofwel zoeken ze gewoon niet goed genoeg of in een te beperkte tijdspanne?


Het probleem is dat ze in dat programma geen huizen kopen die in orde staan hé. Heel dat verbouw verhaal hangt er aan vast en dan moet je idd een bouwval kopen van 200-300k en 60-100K voorzien om te renoveren. Dat aanbod lijkt mij veel kleiner dan correct geprijzde huizen die gewoon in orde staan....

Ik zou het er allesinds niet voor over hebben om een paar 10k te besparen met gesponsorde renovaties om door heel vlaanderen uitgelachen/Vernederd te worden omdat je je aan een stom soap script moet houden.
 
Laatst bewerkt:
mijn vriendin kent de persoon in kwestie en dat is allemaal opgezet spel en ze worden verplicht dramatisch te reageren. Die scene hebben ze 5 keer mogen herdoen voor het "dramatisch" genoeg was. Ik was er ook op aan het geven wat voor een geneut en gezaag dat altijd was met die kandidaten tot je ziet dat die mensen op tv compleet anders overkomen dan ze zijn :p
Ik betwijfel dat die 2 zoveel acteertalent hebben en dat zelfrespecterende mensen met dat soort praktijken zelfs zouden instemmen. I'm not buying it. Al ga ik niet beweren dat men emoties niet tracht uit te vergroten voor het kijkgenot.

Het probleem is dat ze in dat programma geen huizen kopen die in orde staan hé. Heel dat verbouw verhaal hangt er aan vast en dan moet je idd een bouwval kopen van 200-300k en 60-100K voorzien om te renoveren. Dat aanbod lijkt mij veel kleiner dan correct geprijzde huizen die gewoon in orde staan....
Dit kan niet serieus zijn.
 
Krijg het schijt van die één me haar kut kast… Let it go. Zo’n mensen zijn toch enorm delusional?

Echt waar man, hoe losgekoppeld van de wereld kan je zijn... Onuitstaanbare mensen die geen kans maken op de woningmarkt met hun paleis-voor-de-prijs-van-een-hondekot wensen en dan hopen dat een tv programma op magische wijze alles gaat oplossen. En dan met de feiten op de neus gedrukt en dan nog zo'n spel van maken.

En die makelaars in dat huis in Antwerpen: wow, tof, hoe mooi, amai, allee, fantastisch huis! Ongetwijfeld dat zij allebei in zo'n afgeleefde woning wonen als ze dan toch zo fan zijn. :oi22:
 
Ik betwijfel dat die 2 zoveel acteertalent hebben en dat zelfrespecterende mensen met dat soort praktijken zelfs zouden instemmen. I'm not buying it. Al ga ik niet beweren dat men emoties niet tracht uit te vergroten voor het kijkgenot.
Ze krijgen daar geld voor hè . En al die gesponsorde shit is ook praktisch gratis.

Maarja kijk gerust verder met de illusie dat het allemaal echt is . Jij bent duidelijk de doelgroep van dat programma.

Elke aflevering is letterlijk hetzelfde script. Maak lijstje met bijna onrealtische eisen —> “ het gaat toch wel heel moeilijk zijn maar we doen ons best “ —> doe alsof het niet gaat lukken —> koop te renoveren kot —> laat deelnemers idioot overkomen en panikeren ( alsof ze niet weten dat het volledig in orde komt en goed afloopt na 5 seizoenen. ) —> laat ze langskomen in afgewerkt huis en laat ze doen (alsof ) ze super te vreden zijn.

Sorry hoor maar ben je zo naïef dat je denkt dat mensen die meedoen aan dat programma nog niet naar oudere afleveringen gekeken hebben en weten hoe het ELKE keer opnieuw afloopt ?
 
Ze krijgen daar geld voor hè . En al die gesponsorde shit is ook praktisch gratis.

Maarja kijk gerust verder met de illusie dat het allemaal echt is . Jij bent duidelijk de doelgroep van dat programma.

Elke aflevering is letterlijk hetzelfde script. Maak lijstje met bijna onrealtische eisen —> “ het gaat toch wel heel moeilijk zijn maar we doen ons best “ —> doe alsof het niet gaat lukken —> koop te renoveren kot —> laat deelnemers idioot overkomen en panikeren ( alsof ze niet weten dat het volledig in orde komt en goed afloopt na 5 seizoenen. ) —> laat ze langskomen in afgewerkt huis en laat ze doen (alsof ) ze super te vreden zijn.

Sorry hoor maar ben je zo naïef dat je denkt dat mensen die meedoen aan dat programma nog niet naar oudere afleveringen gekeken hebben en weten hoe het ELKE keer opnieuw afloopt ?
Wisten die van Lede dan ook dat toen ze de eerste keer naar een huis gingen kijken, dat nooit hun huis kon worden omdat ze niet eens geblinddoekt waren? :unsure:
 
Bart verwoordt wat we allemaal denken:

b6XywcB.png
 
Hoe negatief zijn die twee ook… geacteerd of niet, krijg er giga schijt van. Girl.

En die fucking kast… Boy!
 
ik denk dat die kerel wel content was over den beneden, om eerlijk te zijn. slaap-verdiep was zo van "ja, het is wat het is, geen probleem, maar ook niet meer"
de reactie over de zolder was wel lauw, ik denk dat dat nog door zijn hoofd speelde. dat ze daar zelf nog iets deftig van moeten maken, en dat dat niet goedkoop gaat zijn.
 
Die kast is dan nog eens zo lelijk als iets.

Het is van emotionele waarde omdat het de eerste kast is die we ooit samen gekocht hebben:rofl:

En dat koppel uit Berlijn dat ineens uit het niets zwanger is. :unsure:
 
Volgens mij had een goeikoop vloerke voor dien boven al heel veel gedaan. Al is het een cheape vinyl, dat kost geen hol maar gaat al serieus wat doen. En vliesbehang en verf van den hubo en laat Jani zich 2 dagen amuseren en dat zou ineens al veel gedaan hebben voor een paar honderd euro. Liever dat mijn huis wat meer afgewerkt is dan dat ik een set tuinmeubels heb uit de boekskes. (want alle meubels uit de boekskes kost een pak geld)
 
Volgens mij ist zoals @zaj hier al vertelde. Allemaal opgezet spel. Die kast en al dat drama, die ze dan eerst naar boven heffen want o beneden is geen plaats en ze gaan hun kast niet krijgen waar ze willen, om dan daarna het perfecte matching behang papier te zien in de living beneden. Yeah right !

En die zwangerschap. T was al in eerdere filmkes te zien dat ze zwanger was, dus dat is ook niet iets dat uit de lucht kwam vallen. En helemaal ongepland zal t niet geweest zijn hè met een lesbisch koppel.
 
Terug
Bovenaan