Blind Gekocht 2022

Blind Gekocht 2022

Gelukkig ben ik niet alleen. Die mensen denken technologie = slecht. En dan maar hout stoken, je moet er maar naast wonen.
Die keuken laten staan met nieuwe toestellen dat is duurzaam! :unsure:

En normaal staat in een raam de isolatiewaarde je moet daar niet op kloppen :laugh:

Die mensen kennen daar geen schijt van. Beetje de richting van het programma precies; een onrealistisch koppel een 100.000 euro extra in de vorm van professionals en installaties geven.

Afwasmiddel zelf maken, man toch 🤦🏼‍♂️ ik ga morgen achter extra afwasmiddel in de winkel 50km verderop, speciaal voor hen. En dan nog een kinderwens hebben 🤡 heb nu al medelijden met da kind

Afwasmiddel zelf maken, man toch 🤦🏼‍♂️ ik ga morgen achter extra afwasmiddel in de winkel 50km verderop, speciaal voor hen. En dan nog een kinderwens hebben 🤡 heb nu al medelijden met da kind
Je hoeft je niet per se aan te stellen als een kleuter hoor.

Een auto ook niet. Toch niet je gezin.

Vergeet niet hoeveel werk het is om kinderen van/naar hobbies te brengen als je op den buiten woont.

In een stad wonen lost dat probleem toch niet op? De eerste 10-12 jaar kan je ze toch niet alleen op pad sturen en moet je wel taxi spelen.

ik denk dat je de 'buiten' trouwens wat onderschat tenzij we over West-West-Vlaanderen spreken bijvoorbeeld daar is inderdaad niets te beleven maar ik woon ook landelijk en ik heb een enorme keuze aan hobby's op fietsafstand.

Bon back on topic, wat een kakafonie was dat huisje van dat homokoppel zeg. Ik vond dat allemaal nogal onsamenhangend met als tang op het varken die inkomhal die totaal geen stijl link had met de andere kamers.

In een stad wonen lost dat probleem toch niet op? De eerste 10-12 jaar kan je ze toch niet alleen op pad sturen en moet je wel taxi spelen.
Klopt, maar de helft van het jaar speel ik taxi met de benenwagen (kleuterbuggy aangeschafte zodat ik wat kilometers kan stappen) of de fiets. Mocht ik in een dorpscentrum wonen, zou dat percentage gelijk blijven, mocht ik 3km moeten stappen om een supermarkt, apotheek, crèche, frietkot,... Te treffen zou dat aanzienlijk slinken.

Klopt, maar de helft van het jaar speel ik taxi met de benenwagen (kleuterbuggy aangeschafte zodat ik wat kilometers kan stappen) of de fiets. Mocht ik in een dorpscentrum wonen, zou dat percentage gelijk blijven, mocht ik 3km moeten stappen om een supermarkt, apotheek, crèche, frietkot,... Te treffen zou dat aanzienlijk slinken.

Daarom dat ik zei dat het ene landelijke het andere niet is. Om met m'n eigen situatie te vergelijken, ter illustratie mijn buren bestaan grotendeels uit koeien en in een straal van één kilometer heb ik alles behalve een zwembad en cinema te beschikking :p

Bon back on topic, wat een kakafonie was dat huisje van dat homokoppel zeg. Ik vond dat allemaal nogal onsamenhangend met als tang op het varken die inkomhal die totaal geen stijl link had met de andere kamers.
Vond het ook echt totaal niet geslaagd, zowel die badkamer als de inkom vond ik echt lelijk. Kelly overcompenseert precies soms nogal ( "mijn signatuur is kleuren dus er moeten felle kleuren inzitten"). Die ene koper (ben zijn naam kwijt) kon zijn teleurstelling niet wegsteken, denk dat ze daar toch zelf nog eens zullen schilderen.

Bart zijn werk steekt met kop en schouders boven dat van Kelly uit. Weet niet of hij alles zelf doet natuurlijk maar hij is wel kapitein van het team.

Welke inkomstijl past goed bij dit koppel ah het zijn homos dus paars en roze! Dan ziet iedereen direct ah dit is nen homo!
Hier in het huis zijn wat roze accenten en ik draag dat af en toe maar mijn verweer als hetero zijn dan mijn twee dochters :tongue:

Bart zijn werk steekt met kop en schouders boven dat van Kelly uit. Weet niet of hij alles zelf doet natuurlijk maar hij is wel kapitein van het team.

Hier in het huis zijn wat roze accenten en ik draag dat af en toe maar mijn verweer als hetero zijn dan mijn twee dochters :tongue:
Het gaat voor mij niet over roze accenten, er is niks mis met roze op zich. Maar die combi met dat paars... "er over" just doesn't quite cover it. @Five-seveN komt aardig in de buurt met zijn Alice in Wonderland referentie imo. Er was ook geen samenhangend geheel te zien.

Over the top, zware, donkere gang, een sobere slaapkamer met juist een specialer papiertje (ben ik de enige die vond dat die groene wandlamp hoegenaamd niet bij dat blauwe papier paste? :unsure: ), weer een ander thema badkamer (vond ik op het eerste zicht nu niet zó terrible persoonlijk) en dan weer een hele andere stijl in de living. Maar bon, een likje verf kan veel doen en is geen ingrijpende renovatie natuurlijk. Voor €2-3000 koopte al wel wa verf en dan heb je nog winst gedaan met die gratis keuken en weet ik veel wat nog allemaal.

Wat mij nog het meeste opviel aan Blind Gekocht deze week was het optreden van Bea in de Cooke & Verhulst show waar ze toch opvallend bot was als het over de miljonairs ging. Ik had verwacht dat ze zich op de vlakte gingen houden, ook al omdat je verwacht dat veel ervan in scene gezet is maar Bea was duidelijk niet te spreken over dat gedrag en noemde het zelfs letterlijk "kinderachtig". Daar zijn off-screen toch nog dingen gebeurd en gezegd die niet geschikt waren voor TV heb ik de indruk.
Daarnaast was het ook best amusant (en eigenlijk ook genant) hoe ze zich in bochten zaten te wringen om toch niet toe te geven dat een groot stuk van de renovatie gewoon gebeuren op basis van (gratis) donaties van den Donald en anderen. En James maar vissen... "allé, voor zo weinig geld, al da werk... da kan toch niet???". Bea: "Ja euh... Bart heeft euh... héél goede connecties" :rofl:

Eigen wasmiddel brouwen, maar wel overal kaarsen en stoken op hout. OK dan.
Alles wat die zeiden was een trigger voor @mac-bc . Ze zijn zogezegd de groenste mensen die er bestaan, maar willen vlak in het groen wonen, stoken hout, willen kind, willen een grote woning (dus meer energieverbruik), ... Ze hebben echt geen flauw idee.

ik denk dat je de 'buiten' trouwens wat onderschat tenzij we over West-West-Vlaanderen spreken bijvoorbeeld daar is inderdaad niets te beleven maar ik woon ook landelijk en ik heb een enorme keuze aan hobby's op fietsafstand.
:lol:

Alsof er hier niets anders te doen is dan met onze tractor rijden.

Sommige homo's hebben pas op latere leeftijd door dat ze homo zijn he :unsure:
Daarnaast was het ook best amusant (en eigenlijk ook genant) hoe ze zich in bochten zaten te wringen om toch niet toe te geven dat een groot stuk van de renovatie gewoon gebeuren op basis van (gratis) donaties van den Donald en anderen. En James maar vissen... "allé, voor zo weinig geld, al da werk... da kan toch niet???". Bea: "Ja euh... Bart heeft euh... héél goede connecties" :rofl:
Precies of James niet her en der gratis shit krijgt

Als ik zie hoe sommige 'sporters' vanalles gratis krijgen (dat niet noodzakelijk met hun sport te maken heeft) voor wat exposure op instagram etc zal James dat ook wel kunnen

Alles wat die zeiden was een trigger voor @mac-bc . Ze zijn zogezegd de groenste mensen die er bestaan, maar willen vlak in het groen wonen, stoken hout, willen kind, willen een grote woning (dus meer energieverbruik), ... Ze hebben echt geen flauw idee.

Aaaah, de Vlaming. Beweren van de natuur te houden, en dus gaan ze er maar middenin wonen. Niet beseffende dat ze daarmee hun geliefde natuur verkrachten.

Wat ze eigenlijk bedoelen is: "Ikzelf claim graag de natuur rond mij, terwijl het mij geen zak kan schelen dat ik daarbij de omgevingsnatuur voor de ander kapot maak.". En dan de onwetendheid in die ogen waarmee ze zichzelf wijsmaken dat ze echt wel een gunst doen aan de natuur. :laugh: Van een hilarische domheid.

Aaaah, de Vlaming. Beweren van de natuur te houden, en dus gaan ze er maar middenin wonen. Niet beseffende dat ze daarmee hun geliefde natuur verkrachten.

Wat ze eigenlijk bedoelen is: "Ikzelf claim graag de natuur rond mij, terwijl het mij geen zak kan schelen dat ik daarbij de omgevingsnatuur voor de ander kapot maak.". En dan de onwetendheid in die ogen waarmee ze zichzelf wijsmaken dat ze echt wel een gunst doen aan de natuur. :laugh: Van een hilarische domheid.
Wat zijn we blij dat er daarom mensen bestaan zoals jij... hoe meer er in een stad op elkaar gepakt willen gaan wonen, hoe meer plaats er overblijft voor de rest.

Wat zijn we blij dat er daarom mensen bestaan zoals jij... hoe meer er in een stad op elkaar gepakt willen gaan wonen, hoe meer plaats er overblijft voor de rest.

Voila, ziehier het egoïsme waarvan ik sprak, mooi geïllustreerd. Bedankt daarvoor.

Nu krijgen we als beloning vast een verlaagd KI?
*Checks Onroerende Voorheffing*
-> Ah neen, exact het omgekeerde. :unsure:

Terug
Bovenaan