Kunde nu nooit normaal antwoorden? (retorisch btw). Funny enough agree ik vaak met wat je zegt, maar helaas verkracht je heel uw betoog met uw belachelijke toon waarvan ik denk: never mind
500k is nu éénmaal super duper veel geld voor een gesloten bebouwing? Heeft NIKS te maken met de "verkavelings-Vlaming".
Nee dat snap ik inderdaad niet maar jij duidelijk wel dus verlicht ons eens...![]()
Ik snap gewoon oprecht niet hoe mensen zo'n uitgesproken mening kunnen hebben over vastgoed en er toch zo weinig van kennen. Met zo'n enge blik, met zulke paardenkleppen.
Dat is zoals niet snappen hoe uw spaghetti op restaurant €20 kost terwijl je "thuis een spaghetti kan maken voor € 5". Ik bedoel: eten is méér dan alleen uw lichaam voorzien van x-aantal gram voedingsstoffen. En wonen is méér dan alleen een dak boven uw hoofd op y m².
Ik ga u zelfs nog meer shockeren: op de dijk van Knokke betalen mensen al snel € 3 miljoen voor een appartement. En dan hebben we het nog niet gehad over Amsterdam, Londen, Parijs of New York. Dus ja, ik vind het typisch ruraal-kerktoren-Vlaams om op dergelijke wijze naar vastgoed te kijken omdat er geen traditie is en geen voeling met de meerwaardezoeker in een stedelijke context.