Deze reviews (oa.) zijn vandaag gepubliceerd voor die binnenspeeltuin:
"Binnenspeeltuin in een wijk met allemaal lintbebouwing bah ,ik zie zelfs ramen van de buren dat kan je u toch niet inbeelden!!! Voor mijn part mag er nu meteen een bordje met te koop !!!" (1 ster)
"Wat zitten deze mensen eigenlijk reviewers te dagvaarden? Het slechte imago dat rond hen hangt komt duidelijk omwille van hoe de programmamakers hen in beeld gebracht hebben. Het zijn de programmamakers die jullie moeten aanvallen als dit zo een probleem is, en niet die 4 a 5 slechte reviews die jullie hadden. Beetje makkelijk en flauw. Al de reviews die er nu aan het bijkomen zijn is dankzij jullie egotripperij." (1 ster)
"Ik leer mijn kinderen niet te pesten. Mag je iemand niet, laat die dan gewoon voor wat hij of zij is. Al de mensen die hier slechte reviews zetten owv hoe deze mensen overkwamen op tv stellen een mooi voorbeeld voor hun kinderen. Triest dat ze mensen zo willen kraken. Zegt meer over hun mentaliteit dan over deze uitbaters vind ik." (vijf sterren)
"k ben er nog niet geweest. Maar als ik reviews van andere klanten lees en tot mijn grote verontwaardiging lees dat kindjes hun eigen flesje water (!) Wordt afgenomen omdat eigen consumptie niet is toegelaten dan val ik echt omver. Die kinderen zweten veel door hun fysieke bezigheid en moeten dus hydrateren, dat ze dan bvb waterfonteinen voorzien. Alles voor het geld, zodat de eigenaren zeker kunnen rijden in hun Porsche. Mij zullen ze hier NOOIT zien. Bah bah!" (1 ster)
Hun reviews zijn ontploft... Ze krijgen er enorm veel. Vaak zeer slecht of zeer goed (om de slechten te compenseren) maar zelden relevant (waarmee ik bedoel dat iemand een bezoek vanuit een ervaring recenseert). Dit is oneigenlijk gebruik van die functie en haalt ook het systeem onderuit. Dus voor Google zelf ook geen goede zaak want de info die ze delen gaat niet over de gebruikerservaringen maar over een niet relevante mening over de zaakvoerders.
Ok, het is een speeltuin maar Ik vind het oprecht jammer dat volwassenen zich zo kinderachtig gedragen
Het is niet meer als terecht dat reviews die niets met de zaak zelf te maken hebben (of ze nu goed of slecht zijn) geen plaats hebben in de Google resultaten. Ze zijn niet relevant en laat relevantie nu net hetgeen zijn waar Google zich op wil profileren. Ik snap niet dat Google die dingen zelf niet verwijdert.