Blind Gekocht 2022

Blind Gekocht 2022

Als die reviews de waarheid zijn dan is daar verder niks mis mee, als je dan niet wil dan moet je maar aan google vragen om u te verwijderen van hun website. Ik heb er niet voor gekozen dat zij op TV kwamen he dat hebben ze zelf gekozen, draag dan de gevolgen dat mensen al gauwer een slechte review durven achterlaten terwijl ze anders wel iets door de vingers zouden zien. Gaan ze ook advocaten sturen naar mensen die normaal goede reviews achterlaten maar nu niks meer schrijven? Natuurlijk zelfs als review berichten de waarheid zijn en ze sturen een advocaat op uw dak dan moet je al sterk in uw schoenen staan, zeker mensen met een laag inkomen zullen al gauw passen.µ

Dat kinderen hun water fleske wordt afgepakt terwijl hun ouders voor tientallen euro's aan het consumeren zijn in de cafetaria is trouwens iets wat al in tripadvisor reviews van vorig jaar stond. Ook daar hebben ze maar 3 sterren en van de 32 reviews die daar zijn zijn er maar 3 gegeven de laatste maanden.

De corona heeft natuurlijk ook niet geholpen maar daar hebben alle speeltuinen wel last van denk ik.

Dit kan dan weer niet door de beugel imo

Nja zoals je zelf zegt ze hadden al slechte reviews hiervoor. En die staan er nog steeds.

Kijk eens je een zaak opent kan dit gebeuren, enkel tevreden klanten bestaan niet.
Neem nu dat flesje water. Het is een horecazaak natuurlijk. Dus op zich is dat niet zo vreemd dat ze dat doen, en het is niet vreemd dat mensen dat ambtant vinden. Het zou me niet verbazen dat zo een speeltuin eerder iets is in de trend van een cinema/ bowling waar het geld vooral verdient wordt door consumptie i.p.v. cinematickets of bowling.

Maar dat is terechte kritiek (al overdrijven veel mensen nogal, het was allemaal goed maar mijn potje choco was te duur dus 1 ster bv) maar die staan er en die zal je altijd hebben.

Het gaat hier nu toch wel duidelijk over de haat sinds de aflevering.

Dat ze zelf kozen voor op tv te komen vind ik irrelevant. Het zijn reviews over hun zaak.
Die mensen doen iets fout.

Als iemand zelf kiest om met zijn fiets op de baan te komen en een chauffeur doet iets fout en rijdt u omver. Mag je dan niet schade verhalen bij die persoon? Want je kiest zelf om te fietsen en je weet dat er slechte chauffeurs zijn?

Laatst bewerkt:
Ik vind dat die mensen eerlijk gezegd onterecht behandeld zijn online en da's enkel omdat ze veel geld heeft en veeleisend was. Niemand kraait achter den ene die persé een garage wou en dan ineens niet meer, of dat koppel dat ineens 100k kan tevoorschijn toveren. Maar owé als ge een budget hebt van 1 miljoen, dan is't "veel mensen komen niet eens rond"

Ik weet natuurlijk niet wat er in die reviews stond maar soms staan er toch de meest belachelijke dingen in. Thuis van achter de pc durven mensen vaak veel meer. Neem nu deze review: https://www.google.com/maps/contrib...8m4!1e1!2s112735458325192782349!3m1!1e1?hl=nl

Maar als uw zaak echt goed is dan gaan er vanzelf genoeg positieve reviews komen waardoor die paar onterecht negatieve weinig impact zullen hebben.
Ik neem aan dat dit soort reviews er komt door Google zelf die aangeeft van, Hey! Je bent in Interparking xxx geweest. Boomer Jean is het daar niet mee eens want hij was daar niet en gaat eens goed zijn mening geven.

Ik vind dat die mensen eerlijk gezegd onterecht behandeld zijn online en da's enkel omdat ze veel geld heeft en veeleisend was. Niemand kraait achter den ene die persé een garage wou en dan ineens niet meer, of dat koppel dat ineens 100k kan tevoorschijn toveren. Maar owé als ge een budget hebt van 1 miljoen, dan is't "veel mensen komen niet eens rond"
tiens, ik zie u hier nochtans regelmatig passeren? leest gij die berichten die hier staan?

want er zijn hier veel opmerkingen geweest over den ene die persé een garage wou en dan ineens niet meer, of dat koppel dat ineens 100k kan tevoorschijn toveren

tiens, ik zie u hier nochtans regelmatig passeren? leest gij die berichten die hier staan?

want er zijn hier veel opmerkingen geweest over den ene die persé een garage wou en dan ineens niet meer, of dat koppel dat ineens 100k kan tevoorschijn toveren
Het gaat dan ook over andere dingen dan bg

Want in de overige afleveringen doorheen de bijna 4 seizoenen werd er nooit afgegeven op de kandidaten:unsure:

Zie bv die met haar Japanse wc. Die werd op Facebook ook serieus uitgekakt.

Het gaat over Twitter en Facebook

Want in de overige afleveringen doorheen de bijna 4 seizoenen werd er nooit afgegeven op de kandidaten:unsure:

Zie bv die met haar Japanse wc. Die werd op Facebook ook serieus uitgekakt.
Dat koppel wou ook niet meer meedoen met de x-jaar later afleveringen die ze uitgezonden hebben voor dit seizoen begon. Duidelijk genoeg bagger over zich heen gekregen.

Ik kan mij ook ergeren aan koppels maar dat blijft beperkt tot samen met mijn vriendin eens lachen (
zij kan een perfecte "dit is nu wat ik bedoel met lintbebouwing" imitatie neerzetten).
Iemand's professionele leven proberen beinvloeden door fake reviews te schrijven is echt een paar bruggen te ver, wat mij betreft niet meer dan terecht dat je dat laat verwijderen.

Ik denk dat het u zou verbazen hoeveel mensen het n opvlieging gwn online iets posten en niet met VPN

Kijk maar eens in de comments van Facebook opzoeken wat mensen durven zeggen onder hun eigen naam en foto.

Verder is het gwn ook belachelijk. Ok je zag die mensen op tv en je vond ze onsympathiek…

Ja daar eindigt het dan wel voor normale mensen denk ik. Een beetje normaal blijven ook hè dit is wel hun broodwinning hè.

Gaat er gwn los over. Dat er dan nog zijn die het overdreven vinden dat ze hun zaak proberen beschermen….

Nee het is overdreven op mensen lastig te vallen omdat je ze op tv zag. Dat is overdreven en sociopatisch
Ik geef je over de volledige lijn gelijk en ben het met je eens maar kaart enkel aan dat deze actie in hun gezicht terug komt gevlogen als een boomerang.

Voor zover ik weet mag Google trouwens geen persoonsgegevens vrijgeven omdat je iemand's review niet kan smaken. Dus anoniem reviews achterlaten is al goed genoeg om geen brief van zo'n advocaat te krijgen. En ik wens ze veel succes met zo'n procedure... Zal vooral frustratie opleveren.

Ik geef je over de volledige lijn gelijk en ben het met je eens maar kaart enkel aan dat deze actie in hun gezicht terug komt gevlogen als een boomerang.

Voor zover ik weet mag Google trouwens geen persoonsgegevens vrijgeven omdat je iemand's review niet kan smaken. Dus anoniem reviews achterlaten is al goed genoeg om geen brief van zo'n advocaat te krijgen. En ik wens ze veel succes met zo'n procedure... Zal vooral frustratie opleveren.

Echt je moet daar eens naar kijken…

Ik snap dat je met weinig moeite je identiteit kan verbergen… maar hoeveel mensen (zelf jonge) niet beseffen dat die Google acc aan vanalles gelinkt is en die soms dingen posten zonder te beseffen dat ze hun Android acc gebruiken wat hun naam gwn bij staat met links naar sociale edit en foto’s en reviews enz…

Of ze gebruiken een andere naam voor reviews, maar op hun YouTube acc staat hun echte naam enz…

Zonder dat Google hierin tussenkomt hè. Je kan echt best veel vinden hoor.

Het feit dat ze die brieven verstuurd hebben moet toch aantonen dat men ze kon traceren.

Wie post er nu ook reviews in eigen naam? Ik doe dat altijd met initialen of de voorletter van de achternaam. Privacy beschermen heet dat dan.

Miljonairskoppel uit ‘Blind gekocht’ gaat strijd aan met online reviewers: brief dreigt met juridische stappen​

:rofl:
Ik denk dat hier wel het bewijs ligt dat Madam Dressings niet gewoon nerveus op televisie was maar ook echt wel een kreng van een wijf vrouw is.

Wie post er nu ook reviews in eigen naam? Ik doe dat altijd met initialen of de voorletter van de achternaam. Privacy beschermen heet dat dan.
Gemak, niet weten ook vooral.

Soms raken Google accounts gelinkt ook. Of mensen die denken dat een weergavenaam hen beschermt.

Of mensen die meerdere acc hebben maar hun gsm schakelt plots over op de main account…

Verder is het ook wel iet of wat ironisch om mensen publiekelijk aan te pakken maar zelf te bang te zijn om publiekelijk uw kak te gaan spuwen lol. Waarom dan geen privé bericht? Dat heeft toch iets lafs. Bespreek dan privé als je zo bezig bent met privacy lol.

Een eerlijke review, waarom zou die niet onder u naam mogen uiteindelijk? Sta je niet achter wat je zegt?

Ik denk dat hier wel het bewijs ligt dat Madam Dressings niet gewoon nerveus op televisie was maar ook echt wel een kreng van een wijf vrouw is.
Ik zie niet in waarom het hierdoor een kreng zou zijn? Ze wil haar zaak beschermen, lijkt me niet meer dan normaal.
Het gaat hier over reviews in de trend van "Je bent een luxewijf, hier kom ik nooit". Dit is puur een zaak afkraken zonder dat je er zelfs geweest bent.

Ik zie niet in waarom het hierdoor een kreng zou zijn? Ze wil haar zaak beschermen, lijkt me niet meer dan normaal.
Het gaat hier over reviews in de trend van "Je bent een luxewijf, hier kom ik nooit". Dit is puur een zaak afkraken zonder dat je er zelfs geweest bent.
Mja… Iedereen maar echt iedereen die minder dan 5/5 geeft in een review krijgt een passief-agressief berichtje ‘waarom minder dan 5/5 wat kan er beter’ (en sorry, dat *is* passive aggressive bs) en dat toont samen met dit én Blind Gekocht dat er toch echt iets niet spoort bij dat koppel.

Ik vind dat er hier nogal veel toegelaten wordt qua mensen afbreken die op tv komen. Langs de ene kant proberen ze zo woke mogelijk te zijn, stream diensten mogen niet gedeeld worden uit angst voor gerechterlijke stappen,.. maar eerroof is dan geen probleem.

Ik heb het nu niet enkel op dit topic, maar bvb de mol topic is het juist hetzelfde.

Ik lach hier thuis ook wel eens met bepaalden op tv, maar ga ze wel niet aan de publieke schandpaal nagelen op Facebook of op een forum.

Mja… Iedereen maar echt iedereen die minder dan 5/5 geeft in een review krijgt een passief-agressief berichtje ‘waarom minder dan 5/5 wat kan er beter’ (en sorry, dat *is* passive aggressive bs) en dat toont samen met dit én Blind Gekocht dat er toch echt iets niet spoort bij dat koppel.
Tgo, ik denk dat je wat veel verwacht van een vereedelde barman en barvrouw. Allicht hebben ze weinig tact in hun communicatiestijl.
Ik refereerde gewoon op het feit dat ze in mijn ogen compleet gelijk hebben om er een advocaat op te zetten. Mensen staan echt niet stil hoe vernietigend zo'n valse review soms kan zijn.

Los daarvan is het wel duidelijk dat er iets scheelt met die mensen. Hetzij stress of .... wie zal het zeggen.

Terug
Bovenaan