Blind Gekocht 2022

Blind Gekocht 2022

Het is die vorm. Hij is groot genoeg om een tuinfeest te geven, maar je gaat moeten zitten zoals in een Nero-strip: 1 lange tafel en iedereen op een rij. Je hebt echt niets aan zo'n hof, dat is een lange streep gras in het beste geval.
Goh, mij zou die vorm niet storen, maar veel volk nodigen wij nooit uit. :P

Het is die vorm. Hij is groot genoeg om een tuinfeest te geven, maar je gaat moeten zitten zoals in een Nero-strip: 1 lange tafel en iedereen op een rij. Je hebt echt niets aan zo'n hof, dat is een lange streep gras in het beste geval.

Je kan daar echt wel wat van maken hoor. Als je het gewoon een lange streep gras laat zoals de meeste mensen, met gewoon een onnozele draad als "afspanning", ja, dan trekt dat inderdaad op niets.

Jij bent natuurlijk wat anders gewend maar mijn tuin was ook maar dik 3m breed en daar werd ook in gespeeld, geravot met de hond, volk uitgenodigd, vuurkorf aangestoken (op het einde voor de minste overlast van de buren),... 🤷🏼

Je kan buiten zitten, de hond kan wandelen, je hebt geen ander gebouw op 20m van dat van jou (tegen de tuin). Dat is in vele gevallen al voldoende in centrumsteden.
Mensen met 2000m2 aan grond ergens op een verdwaalde baan in Limburg of West-Vlaanderen kunnen dan weer grote tuinfeesten geven zonder lange tafel, op vrijdagavond moeten ze een uur bollen met de fiets, taxi nemen of met de auto gaan om een pint te drinken. En ik denk dat deze mensen dat ‘centrale’ echt zoeken waar ze dat gewoon te-voet of met de fiets kunnen.

Miljonairskoppel uit ‘Blind gekocht’ gaat strijd aan met online reviewers: brief dreigt met juridische stappen​

:rofl:

Miljonairskoppel uit ‘Blind gekocht’ gaat strijd aan met online reviewers: brief dreigt met juridische stappen​

:rofl:

Juridische stappen ondernemen om een Google review te laten weghalen? Ffs hou u daar mee bezig…

Strenge reacties op de tuin hier, vind ik. Zet daar wat schermen en je ziet de rommel van de buur niet meer. Ook deftig qua grootte. Voor een rijhuis is dit zeker ok.

Toen ze ineens 100k extra konden lenen, dacht ik eigenlijk meteen dat de ouders een persoonlijke lening hebben toegeschoten, en dan misschien een deel aangevuld met extra lening bij de bank. Ik vond het toch ook maar absurd dat ze dat zo ineens klaar speelden.
Zo absurd is dat nu toch ook niet.
Het is toch niet als je een huis koopt dat je automatisch maximum moet lenen?

Wij konden ook 100k meer geleend hebben maar zagen dat toen niet zitten.

De bank heeft ons gezegd je kan xxx lenen en wij hebben 140k minder geleend.
Je hoeft toch niet per de alles eruit te persen en voor het maximum gaan?
Zeker in dit format zou het me niet verbazen dat koppels geld achter de hand houden. Zodat ze worst case scenario nog zaken kunnen aanpassen. En indien nodig kan je nog altijd bijlenen voor verbouwingen.

Het miljonairskoppel is ook begonnen met gerechtelijke procedure tegen de valse reviews. Groot gelijk

Juridische stappen ondernemen om een Google review te laten weghalen? Ffs hou u daar mee bezig…
Ik kan het hele artikel niet lezen maar ik kan me wel voorstellen dat er van die types zijn die valse reviews schrijven omdat hij/zij die mensen niet sympathiek vond overkomen en dat hoort uiteraard niet.

Een brief van een advocaat wil nog niet zeggen dat je naar het gerecht moet, kan gewoon een drukkingsmiddel zijn om de review te laten weghalen.

Ik heb die methode ook ooit gebruikt om een dispuut op te lossen nadat we een huis gekocht hadden. Ik had absoluut geen intentie om naar de rechtbank te gaan maar een brief van de advocaat heeft wel de oplossing in gang getrapt.

Er staat idd in dat ze de review moeten weghalen of dat er verdere stappen worden ondernomen. Ze hebben een 6tal brieven verstuurd en iedereen heeft de review weggehaald.

Ik snap volledig waarom ze dit doen en zie er NIETS belachelijks aan. Dit is hun broodwinning he, daar moet je niet belachelijke dingen gaan zwanzen wat hen effectief sterren kan kosten.
Als ik Google op binnenspeeltuin en ik zie er eentje met 5 en eentje met 3 sterren, ga ik automatisch kiezen voor die met 5 sterren.

Dat wordt een mooi Streisand-effect... En wens ze veel succes tegen simpele VPN, en dan nog...
Ik denk dat het u zou verbazen hoeveel mensen het n opvlieging gwn online iets posten en niet met VPN

Kijk maar eens in de comments van Facebook opzoeken wat mensen durven zeggen onder hun eigen naam en foto.

Verder is het gwn ook belachelijk. Ok je zag die mensen op tv en je vond ze onsympathiek…

Ja daar eindigt het dan wel voor normale mensen denk ik. Een beetje normaal blijven ook hè dit is wel hun broodwinning hè.

Gaat er gwn los over. Dat er dan nog zijn die het overdreven vinden dat ze hun zaak proberen beschermen….

Nee het is overdreven op mensen lastig te vallen omdat je ze op tv zag. Dat is overdreven en sociopatisch

Die reviews zijn vergif. Vrienden van me hebben een restaurant en bijna niemand zegt ter plaatse dat iets niet in orde was maar plaatst achteraf wel laf vanachter hun schermpje een slechte review.

Terwijl het makkelijk ter plaatse zou opgelost kunnen worden met een nieuw bord of een gratis dessert aan te bieden.

Die reviews zijn vergif. Vrienden van me hebben een restaurant en bijna niemand zegt ter plaatse dat iets niet in orde was maar plaatst achteraf wel laf vanachter hun schermpje een slechte review.
Vroeger, heel vroeger, toen er nog geen pc's waren en het internet niet bestond, maar de dieren nog wel konden praten, zeiden de mensen ook niets. Nee, ze gingen dat achteraf tegen Jos van de gazettewinkel zeggen en die gaf het door aan iedereen die het wou horen. Niet de impact van het internet, maar dat is iets van alle tijden.

Vroeger, heel vroeger, toen er nog geen pc's waren en het internet niet bestond, maar de dieren nog wel konden praten, zeiden de mensen ook niets. Nee, ze gingen dat achteraf tegen Jos van de gazettewinkel zeggen en die gaf het door aan iedereen die het wou horen. Niet de impact van het internet, maar dat is iets van alle tijden.
De gemiddelde Vlaming is inderdaad nog nooit van de directe aanpakt geweest. Ik durf wel eens mijn vlees teruggeven als de bakwijze (veel) te ver is. Meestal krijg ik weinig dank van het personeel om het te melden.

Laatst bewerkt:

Terwijl het makkelijk ter plaatse zou opgelost kunnen worden met een nieuw bord of een gratis dessert aan te bieden.
Nja, niet alles is goed te maken met een nieuw bord of een gratis dessert he. Als het eten niet goed is, of de bediening ondermaats, haal ik mij wel ne magnum in de nightshop :biglaugh: Ik snap uw punt wel, maar soms heb je als klant ook geen zin in die dialoog als de service waarvoor je betaalt gewoon niet goed is.

Of een anonieme review dan de beste oplossing is, is een andere discussie. Ik zou het niet per se vergif noemen omdat naar mijn gevoel een restaurant meestal wel relatief correct gerangschikt wordt adhv Google reviews. Enkele slechte ratings verwateren snel als uw restaurant echt de moeite is.

Nja, niet alles is goed te maken met een nieuw bord of een gratis dessert he. Als het eten niet goed is, of de bediening ondermaats, haal ik mij wel ne magnum in de nightshop :biglaugh: Ik snap uw punt wel, maar soms heb je als klant ook geen zin in die dialoog als de service waarvoor je betaalt gewoon niet goed is.

Of een anonieme review dan de beste oplossing is, is een andere discussie. Ik zou het niet per se vergif noemen omdat naar mijn gevoel een restaurant meestal wel relatief correct gerangschikt wordt adhv Google reviews. Enkele slechte ratings verwateren snel als uw restaurant echt de moeite is.
Je kan altijd wel iets vinden hoor om een slechte review te plaatsen. Of je kan vinden dat het te lang duurt, of dat de gerechten te rap volgen,..

Als mijn vlees niet juist gebakken is dan geef ik het terug en moeten ze maar een nieuw stuk geven. Enkel als ze moeilijk doen nadat ik het gezegd heb zou ik een review schrijven.

Je kan altijd wel iets vinden hoor om een slechte review te plaatsen. Of je kan vinden dat het te lang duurt, of dat de gerechten te rap volgen,..

Als mijn vlees niet juist gebakken is dan geef ik het terug en moeten ze maar een nieuw stuk geven. Enkel als ze moeilijk doen nadat ik het gezegd heb zou ik een review schrijven.
Ik vraag me wel af in hoeverre een consument daar waarde aan hecht. Ik heb ook al hotels geboekt waar de ratings niet goed waren omdat de Wifi slecht was, of dat er geklaagd wordt dat een kamer te klein is, uiteindelijk zijn dat zaken waar ik niet aan til. Beide commentaren die je nu opsomt zou ik hoe dan ook links laten liggen als de andere reviews het eten goed beoordelen, of als ik via via gehoord heb dat het er goed eten is.

Toegespitst op die indoor speeltuin: Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dergelijke negatieve reviews hoe dan ook snel door de mand vallen. Tot op heden was dat wel een goede, succesvolle zaak. Als daar dan recente commentaren te lezen zijn die alleen maar negatief zijn, neem ik dat toch met een korrel zout.

Terug
Bovenaan