Wat een rare redenering. Dus omdat je een druk bestaan hebt mag je niet proberen om u tijd met u kinderen te maximaliseren?wat @Doxie zei
Nee de ene tegel is de andere niet
Daar zijn gradaties in (enkel de toplaag gekleurd of tot vol in de kern bv, hardheid, ...)
Maar je weet dat op voorhand toch dat het met die sponsors is ...
Tja dat is gewoon een metalen hal he
Al hebben ze vorig jaar geïnvesteerd in akoestische panelen
Wij huurden appartement in oude blok (nou ja jaren 60) boven kledingwinkel.
Nadat ze voor de zoveelste keer failliet waren was dat ineens verhuurd aan iets van 'peuter en kleuter' turnen (wat ook andere bestemming is want recreatie). Dat was echt een hel om boven te wonen en de politie deed daar niets aan en gemeente idemdito (want die haar vergunningsaanvraag om verandering van bestemming hing bv pas uit NADAT ik bij de gemeente gaan klagen was, dus die mocht open zijn zonder vergunning). Geluk dat we wisten dat het maar voor 6 maand was (we gingen verhuizen) want zo op elke dag van de week met thuiswerk en in de weekends vanaf 9u, ik denk dat ik er ook 1 gehad had
@KimiBwoah maar dan moet je maar niet janken omdat je uw kinderen niet ziet. Je hebt die keuze zelf in de hand
En haar 1e man is overleden na arbeidsongeval dus daar zal ze ook wel financieel niet slechter van geworden zijn los van het menselijke leed
Dus is zo raar. Nu ja mij allemaal goed.
Maar gaan jullie dan ook allemaal stoppen met janken dat de prijzen te duur zijn en je voor 350k niets vind?
Nja maar wat minder met u kinderen bezig zijn en meer werken he! Je kiest er zelf voor.
On a serieus note: mss doen deze mensen dat juist in de hoop dat men later met de kinderen in de zaak kan werken? Of mss doet men dit omdat men dan binnen 5-10 minder zal moeten werken en dan weer meer tijd hebt?
Het is toch gwn logisch dat las je een nieuwe zaak hebt dat er ook wat offers komen.
Na 4 jaar kan je toch niet al hands off die zaak gaan runnen... Ale komaan.

). Geluk dat we wisten dat het maar voor 6 maand was (we gingen verhuizen) want zo op elke dag van de week met thuiswerk en in de weekends vanaf 9u, ik denk dat ik er ook 1 gehad had