Hier eigenlijk amper springuren gehad, voor opleidingen in de (toegepaste) wetenschappen zaten die dagen goed vol. Zelf nooit op kot gegaan eigenlijk door omstandigheden. Ik heb dan ook niet het idee dat je daardoor bepaalde vaardigheden mist, maar mijn indruk was wel dat je daardoor gewoon meer een nieuwe vriendenkring ontwikkelt, daar waar ik met de anderen van vroeger die niet op kot zaten bevriend bleef.Ik woon op een halfuurtje van mijn studentenstad. Eerste jaar thuis gewoond en zitten pendelen, de rest op kot (waarvan ik de helft meebetaalde).
Wat veel mensen precies vergeten zijn de springuren. Les van 9 tot 11 en dan no eentje van 3 tot 5. Plezant om die 4u te overbruggen.
Wat je aan parking zal betalen met auto pendelen naar Leuven, dat wil ik niet weten.
Eerste jaar (een gedeelte) moeten dubbelen. De jaren daarna telkens met de hakken over de sloot![]()
Achteraf wel het idee gehad dat het een leuke ervaring zou geweest zijn, dus ja, als mijn kinderen dat zouden willen en het gaat financieel, waarom niet.

).