Play4 Big Brother 2023

Los van de eigenlijk onduidelijke regels, ben ik in ieder geval blij dat Charlotte naar huis is. :biglaugh:
Het groepje dat zich beter voelde als de rest en zich al bijna onoverwinnelijk voelde, was dus helemaal niet zo populair als ze zelf vonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Klopt blijkbaar niet, gezien vandaag Charlotte eruit ging.
Die regel gaat dan ook over de finaleweek, maar in die week vallen er inderdaad nog altijd af waardoor ze met 3 aan de finaledag beginnen dus dan is een even verdeling uiteraard niet meer mogelijk.
Maar die regel is alleszins de voorbije seizoenen al meermaals aangehaald en besproken geweest door oa bewoners. Hoe die er letterlijk instaat weten we natuurlijk niet, ik vermoed iets in de aard van "minstens twee van elk land in de finaleweek", kwestie van te voorkomen dat er in de loop van het seizoen plots géén Belgen/Nederlanders meer overblijven. Nuja, ik snap dat die regel er destijds wel gekomen is omdat men mss schrik had van de kijkcijfers anders, maar nu we drie seizoenen ver zijn denk ik niet dat het wel of niet kijken en het wel of niet graag hebben van een kandidaat, niet bepaald wordt door het feit of dat een Belg of Nederlander is.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan