Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken die Hanne precies van iets, maar kan niet zeggen van wat??

Er was precies een feestje deze avond?
Ik ben al een tijdje op de livestream aan het volgen, eerst waren ze allemaal in de keuken en nu zitten ze al een tijdje met bijna de hele groep in één van de slaapkamers.
Alleen Nawel en Eveline heb ik van heel de tijd dat de steam hier op staat nog niet gezien.

Laatst bewerkt:
Ik vond het wel zeer vreemd dat we vanavond niet konden zien welke 3 bewoners iedereen nomineerde? Dat is toch een basisprincipe van Big Brother om te weten hoe de groepjes in elkaar zitten etc en waar we nu geen zicht op krijgen?

Dimi aka de panlat met Rambo bandana van de eerste paar weken lijkt me wel een sfeermaker. Tobias komt enorm rustig en analytisch over waardoor ik me afvraag of hij echt zo is...

Ik vond het wel zeer vreemd dat we vanavond niet konden zien welke 3 bewoners iedereen nomineerde? Dat is toch een basisprincipe van Big Brother om te weten hoe de groepjes in elkaar zitten etc en waar we nu geen zicht op krijgen?
Inderdaad wel raar dat ze dat niet allemaal hebben laten zien.

Wat ik vooral mis is wat variatie van leeftijd.
Op zich heb ik ook het gevoel dat de groep vorig jaar ouder was, maar als ik de bewonerslijst van vorig jaar zo eens vlug even overloop dan was dat uiteindelijk eigenlijk hetzelfde als nu.
Enkel Theo (al vlug opgestapt), Danielle, Patje en Els waren +35.

Nu hebt/had ge met Hanne, Peter, Julio en Kitty er evenveel in die leeftijdscategorie en zit ge voor de rest met een deel rond de 30 en in de 20. Ik denk dat er vorig jaar zelfs nog meer echte jonkies bij zaten dan nu.

Maar los van de leeftijd kwam bv de kliek van Nick en co wel volwassener over dan de huidige groep.

Laatst bewerkt:
Op zich heb ik ook het gevoel dat de groep vorig jaar ouder was, maar als ik de bewonerslijst van vorig jaar zo eens vlug even overloop dan was dat uiteindelijk eigenlijk hetzelfde als nu.
Enkel Theo (al vlug opgestapt), Danielle, Patje en Els waren +35.

Nu hebt/had ge met Hanne, Peter, Julio en Kitty er evenveel in die leeftijdscategorie en zit ge voor de rest met een deel rond de 30 en in de 20. Ik denk dat er vorig jaar zelfs nog meer echte jonkies bij zaten dan nu.

Maar los van de leeftijd kwam bv de kliek van Nick en co wel volwassener over dan de huidige groep.
Vind ik ook,maar de opdrachten tot nu toe zijn dan wel weer beter.

Die Kristof denkt dat jij BB kan winnen door iedereen een High Five te geven + vuistje en BOEM zeggen. Die is een serieus type’ke aan het spelen. Ps: Sideshow Bob werkt serieus op mijn systeem, ik ken kinderen van 16 jaar die volwassener zijn dan haar

Gaat volgens mij gaan tussen Nouchine (heeft wel het profiel om te winnen, alleen oppassen dat ze niet teveel kliekjes gaat vormen, en dan vooral niet met Salar) en Tobias.

Die Kristof denkt dat jij BB kan winnen door iedereen een High Five te geven + vuistje en BOEM zeggen. Die is een serieus type’ke aan het spelen. Ps: Sideshow Bob werkt serieus op mijn systeem, ik ken kinderen van 16 jaar die volwassener zijn dan haar
Is de meest fake ‘leider’ die ik ooit al heb gezien. Beetje de collega die doet alsof ie de manager is. En speelt idd een typetje, probeert Michel na te gaan.

Benieuwd wat er deze week gaat komen, keek naar de live-stream en zag een muur in het midden staan.

Was gisteren al aangekondigd tijdens de liveshow, bewoners zijn in twee groepen verdeeld. Vorig jaar hebben ze dat ook al gedaan alleen was het toen veel amateuristischer aangepakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan