Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonet zijn er (zoals verwacht in het huis, en ook op social media reeds uitgelekt) twee nieuwe bewoonsters het huis in gegaan:
Amy & Evelien.
In totaal nu dus 12 bewoners (6 Vlamingen en 6 Nederlanders)

goei zaak; steek er nog maar wat vrouwen bij, drama gegarandeerd.

Die Amy heeft meegedaan in dat programma Vakantiehuis for Life, die chalets verbouwen in de Ardennen met Julie van Den Steen.

Is er nu een groot verschil met vorig jaar? Minder Luxe en meer activiteit bijvoorbeeld? Is de privacy qua naaktheid weer back to basics of opnieuw heel zedig zoals vorige editie?

Is er nu een groot verschil met vorig jaar? Minder Luxe en meer activiteit bijvoorbeeld? Is de privacy qua naaktheid weer back to basics of opnieuw heel zedig zoals vorige editie?

Qua luxe hebben ze nog steeds hun koffers met spullen niet, vandaag pas een beperkte selectie ontvangen (ze mochten een verlanglijstje samenstellen met spullen uit hun koffer en dit zouden ze ontvangen indien dit in totaal niet meer dan 2kg woog).
Qua eten is het vrij sober en beperkt, vorige week was het bijna elke dag broccoli.
Qua activiteiten wordt er toch alvast minder geluierd dan vorige week. Enerzijds al meer activiteiten geweest, en de bewoners zijn in het algemeen ook actiever dan vorig jaar.
Qua naaktheid is er niet veel te zien al ligt dat ook gewoon aan een veranderende maatschappij waar ieder wel zal weten dat als hij te veel laat zien, dat vereeuwigd staat op het internet en sowieso ook meteen massaal verspreid zal worden. Op dat vlak was men in 2000 gewoon nog wat naïever en onwetender. Wie daar voor zou willen kijken zijn er anno 2022 toch ook genoeg andere alternatieven te vinden ;)

Het huis zelf is luxueuzer ingericht dan vorig jaar, maar ze leven momenteel met minder luxe.

De nieuwe bewoners worden blijkbaar ook niet toegevoegd aan de lijst met bewoners op de website van goplay.
Misschien omdat ze er nog niet inzitten volgens de 'afleveringen'? Die van gisteren eindigde dat de 2 nieuwe binnenkomen in het bagage kot.
Ik vermoed als ze er effectief inzitten met de afleveringen, zullen ze wel toegevoegd worden.

De nieuwe bewoners worden blijkbaar ook niet toegevoegd aan de lijst met bewoners op de website van goplay.
Over welke lijst gaat het trouwens?
Want het enige wat ik op de site van GoPlay terugvindt is dit, maar dat is gewoon het artikel waarin de oorspronkelijke bewoners werden voorgesteld en dus niet echt "de lijst" van bewoners.

Misschien omdat ze er nog niet inzitten volgens de 'afleveringen'? Die van gisteren eindigde dat de 2 nieuwe binnenkomen in het bagage kot.
Ik vermoed als ze er effectief inzitten met de afleveringen, zullen ze wel toegevoegd worden.
Die twee (Nawel en Salar denk ik?) die er vorige week bij gekomen zijn en toen hebben moeten nomineren staan er ook nog niet op.
Kristof die als 9de bewoner er bij is gekomen staat er dan weer wel op.
Over welke lijst gaat het trouwens?
Want het enige wat ik op de site van GoPlay terugvindt is dit, maar dat is gewoon het artikel waarin de oorspronkelijke bewoners werden voorgesteld en dus niet echt "de lijst" van bewoners.
De link die jij geeft, daar staan de oorspronkelijke 8 op, de 9de bewoner Kristof hebben ze er ook bij gezet toen die in het huis is gekomen.
Nawel en Salar staan er echter nog altijd niet op.

Op FOK ! - Nederlands forum, vergelijkbaar met hier- zijn ze alleszins helemaal geen fan van Kristof.
Hij zou racistische, misogyne en discriminerende uitspraken hebben gedaan.

Twitter en alles wordt er bijgesmeten, die zal al weinig Nederlandse stemmen krijgen.

En ohja, ze zijn daar kennelijk serieus vooruit want er staat al wie genomineerd is...

Op FOK ! - Nederlands forum, vergelijkbaar met hier- zijn ze alleszins helemaal geen fan van Kristof.
Hij zou racistische, misogyne en discriminerende uitspraken hebben gedaan.

Twitter en alles wordt er bijgesmeten, die zal al weinig Nederlandse stemmen krijgen.

En ohja, ze zijn daar kennelijk serieus vooruit want er staat al wie genomineerd is...
Weer een bende weners bij elkaar zo te zien. Wat grappen moet kunnen.

Als je de stream volgt, weet je inderdaad al voor de uitzendingen wie er genomineerd is :wink:
En Fok... Tja... daar zitten wel de die-hard fans die 24/7 de stream volgen...

Peter en Kitty vinden dus dat Vera en Dimi komedie spelen met hun affaire. Ik heb er eigenlijk geen mening over.

Die Kristof probeert de leiding te nemen, maar beseft niet dat vele bewoners van hem niet veel moeten weten. Lijkt me ook maar een AH te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan