Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik denk dat Mike het volgende week heeft steken. Ze gaan Jill denk ik niet nomineren nu , ik hoop echt dat ze nog zelf zal vertrekken, tprobleem is dat de anderen keihard op Jill aan het in praten zijn waardoor ze mss toch zal blijven.

Zoey aan die erger ik me ook dood aan en Matt is echt een sloef.

Maak me om 1 ding klein beetje zorgen: de vrouwen kunnen de mannen er uit spelen als ze willen. Gaan ze dat durven riskeren? Zou ook heel gewaagd zijn ;).
Niemand wil tegen Nick uitkomen denk ik.

Grote probleem is dat Mike echt niet populair is. Hem er in houden gaat zeer moeilijk zijn. En hem heeft net in de livestream tegen Matt en Jill zitten zeggen dat hem zijn eigen ding gaat doen dus die afspraak met Nick en co zal niet behouden blijven denk ik.

Heeft kort geleden nog zitten zeggen tegen Jill en Matt mocht ik kunnen ik geef nog 1 grote knal en dat die vd andere groep er zeker 2 zou op de lijst zetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nick en Michel zijn te sterk. Zou slim zijn moesten de vrouwen hen tegenover elkaar zetten...

Ik weet niet wat het is, maar ik stoor me toch ook geregeld aan Liese. In tegenstelling tot de meesten hier vind ik Zoey helemaal zo irritant niet. Winnen moet ze ook zeker niet doen, maar er direct uit hoeft voor mij ook niet.

Nick en Michel zijn te sterk. Zou slim zijn moesten de vrouwen hen tegenover elkaar zetten...

Ik weet niet wat het is, maar ik stoor me toch ook geregeld aan Liese. In tegenstelling tot de meesten hier vind ik Zoey helemaal zo irritant niet. Winnen moet ze ook zeker niet doen, maar er direct uit hoeft voor mij ook niet.
Kijk je ook veel de livestream? Want Zoey hangt er echt ook vanaf welke beelden je ziet. Ze is gewoon heel vriendelijk in groep, doet ook wel wat in het huis maar het is achter de rug dat ze gaat roddelen etc. Ook heel dat gedoe met Mike terwijl zij net Thomas heeft liggen overhalen om ook op Michel en Nick te stemmen vorige keer.

We zijn hier precies allemaal het belangrijkste vergeten de laatste dagen:

We zitten in de helft en nog altijd geen tet gezien!
DYgPDwG.jpg

En de tepel van Jill niet vergeten!

(bron Fok trouwens, daar zijn ze fanatiek bezig met zo'n dingen)

Ik ben wel benieuwd wie in welk deel terecht gaat komen..
Hopelijk halen ze de duo's uit elkaar. Voorbeeld:

deel 1: Nick - Julie - Liese - Jill
Deel 2: Naomi - Michel - Zoey - Mike - Matt

En komt er altijd minstens 1 deelnemer uit tegen 1 van de andere groep

Terug
Bovenaan