Big Brother 2021

Big Brother 2021

Jill, die verlaat zelf t spel wel, dan kunnen ze volgende week allemaal op Zoey stemmen
Ik hoop het echt. Maar die Zoey bbrrr. Dat is echt een serpent. Ze heeft er vandaag voor kunnen zorgen dat heel die groep haar geloofde en heeft alles op Mike gestoken door te liegen en te stoken. Ggrrr.

Op instagram en facebook valt het wel serieus op hoeveel er jammeren over Jill en Thomas omdat ze samen genomineerd zijn en dat ze kijkers gaan verliezen etc etc.
Dus totaal omgekeerd als de groep die hier zowat vertegenwoordigd is 😆

Allesinds is er 1 rode draad, Jill haalt het sowieso vanavond tegen Thomas.

Op instagram en facebook valt het wel serieus op hoeveel er jammeren over Jill en Thomas omdat ze samen genomineerd zijn en dat ze kijkers gaan verliezen etc etc.

dan zit gij toch op een andere fb pagina dan ik :p

Zitte gij veel op de Ketnet Facebook pagina te surfen dan? :P

Ik denk dat er vooral een groot verschil is tussen de mensen die ook naar de livestream kijken en mensen die enkel naar de tv afleveringen kijken. Die laatsten krijgen altijd de "leuke" beelden te zien van jill en thomas en amper iets van hun strategie en het feit dat ze amper iets doen in het huishouden. En omgekeerd worden de mensen die veel voor anderen doen in het huis meestal neergezet als de "slechten" die altijd over nominatie bezig zijn of dominant zijn. De livestream kijkers weten dus beter of krijgen in elk geval een juister zicht op de situatie.

Ik denk dat er vooral een groot verschil is tussen de mensen die ook naar de livestream kijken en mensen die enkel naar de tv afleveringen kijken. Die laatsten krijgen altijd de "leuke" beelden te zien van jill en thomas en amper iets van hun strategie en het feit dat ze amper iets doen in het huishouden. En omgekeerd worden de mensen die veel voor anderen doen in het huis meestal neergezet als de "slechten" die altijd over nominatie bezig zijn of dominant zijn. De livestream kijkers weten dus beter of krijgen in elk geval een juister zicht op de situatie.
Er is ook een generatie dat zelf niet graag iets doet in het huishouden en op het inhoudelijk niveau zitten van de Thomas kliek.

Er is ook een generatie dat zelf niet graag iets doet in het huishouden en op het inhoudelijk niveau zitten van de Thomas kliek.
Dat klopt ook, de jongere generatie en vooral deze die nog thuis wonen, boeit het allicht niets dat ze niets in het huis doen. Maar ook dat hoort mijn inziens bij big brother, waarbij je samen leeft met een groep onbekenden.

Nog even en we weten wie er moet vertrekken.. :) 'k heb gisteren meteen op Jill gestemd om te blijven omwille van Thomas zijn opmerking eerder deze week ("ze gaan mij erop zetten en dat is de grootste fout die ze kunnen maken"), het feit dat hij al over de volgende nominaties bezig was toen Patje nog geen uur uit het huis weg was en omdat ik Jill nog wel zelf zie opstappen als Thomas eruit vliegt. #fingerscrossed

Mike van in het begin niet vertrouwd, ben blij dat de andere bewoners het intussen ook door hebben. 'k vermoed dat hij er volgende week wel eens zou kunnen op staan.

Terug
Bovenaan