Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik vond Nick eerder deze week wel een rare opmerking maken. Nadat Michel gevraagd had om op hem te stemmen zat Nick samen met een aantal andere bewoners in de badkamer en werd er gezegd dat het geen goed idee was om om Michel te stemmen omdat ze niet weten hoe de mensen thuis gaan stemmen.
Toen zei Nick, IK wil niet dat Michel er nu uit gaat want IK heb hem nog nodig in het spel, hij zorgt er immers voor dat er veel geld in de pot komt.

Ik vond Nick eerder deze week wel een rare opmerking maken. Nadat Michel gevraagd had om op hem te stemmen zat Nick samen met een aantal andere bewoners in de badkamer en werd er gezegd dat het geen goed idee was om om Michel te stemmen omdat ze niet weten hoe de mensen thuis gaan stemmen.
Toen zei Nick, IK wil niet dat Michel er nu uit gaat want IK heb hem nog nodig in het spel, hij zorgt er immers voor dat er veel geld in de pot komt.
Wat is daar raar aan? Michel stemt mee met Nick tot nu toe en ze kunnen perfect samen in de finaleweek komen.

Wat is daar vreemd aan?

Is toch juist een logische reactie? Michel draagt meer dan zijn steentje bij vind ik, dus het is gewoon erg riskant om hem er dan bewust op te gaan zetten. Uiteindelijk moet Nick toch met 'm afrekenen als hij wil winnen, maar hoe langer Michel erin blijft hoe beter lijkt me.

Wat is daar raar aan? Michel stemt mee met Nick tot nu toe en ze kunnen perfect samen in de finaleweek komen.
Ik denk dat het vooral om het "ik" gedeelte gaat..
"Ik wil niet dat hij eruit gaat."
"Ik heb hem nodig in het spel."

Kwam inderdaad nogal raar over maar hij heeft wel een punt.. Hij had "ik" gewoon moeten vervangen door "wij". ;)

Ik doel vooral op het feit dat Nick zei:
IK wil dat niet en IK heb hem nodig.
Als hij nu gezegd had "wij" hebben hem nog nodig. Nu is het precies of hij al zeker is dat hij gaat winnen en dat het zij geld is waarvoor ze nu aan het spelen zijn.
Ik ben echt fan van de Nick en van mij mag hij zeker winnen, maar wat ik toen hoorde vond ik gewoon heel raar klinken.
Wat is daar vreemd aan?

Is toch juist een logische reactie? Michel draagt meer dan zijn steentje bij vind ik, dus het is gewoon erg riskant om hem er dan bewust op te gaan zetten. Uiteindelijk moet Nick toch met 'm afrekenen als hij wil winnen, maar hoe langer Michel erin blijft hoe beter lijkt me.
Michel draagt zeker en vast ruimschoots zijn steentje bij, daarover kan geen twijfel bestaan.
Ik zeg ook niet dat Michel er uit moet he, het was gewoon de manier waarop Nick het zei dat ik nogal vreemd vond.

Echt zieke mensen. Hoe kun je nu dansen naast iemand die aan het wenen is? Volgende keer dat Liese of Naomi droevig is, hoop ik dat er 3 mensen rondom hun gezellig staan te dansen!!!!

slagen verdienen ze, echt zieke beelden
Matt top gast, en Mike had tenminste schuldbesef

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan