Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"klopt"My god wat zijn al die hollanders buiten Michel pure cringe.

Wat is daar raar aan? Michel stemt mee met Nick tot nu toe en ze kunnen perfect samen in de finaleweek komen.Ik vond Nick eerder deze week wel een rare opmerking maken. Nadat Michel gevraagd had om op hem te stemmen zat Nick samen met een aantal andere bewoners in de badkamer en werd er gezegd dat het geen goed idee was om om Michel te stemmen omdat ze niet weten hoe de mensen thuis gaan stemmen.
Toen zei Nick, IK wil niet dat Michel er nu uit gaat want IK heb hem nog nodig in het spel, hij zorgt er immers voor dat er veel geld in de pot komt.
Wat is daar vreemd aan?Ik vond Nick eerder deze week wel een rare opmerking maken. Nadat Michel gevraagd had om op hem te stemmen zat Nick samen met een aantal andere bewoners in de badkamer en werd er gezegd dat het geen goed idee was om om Michel te stemmen omdat ze niet weten hoe de mensen thuis gaan stemmen.
Toen zei Nick, IK wil niet dat Michel er nu uit gaat want IK heb hem nog nodig in het spel, hij zorgt er immers voor dat er veel geld in de pot komt.
Ik denk dat het vooral om het "ik" gedeelte gaat..Wat is daar raar aan? Michel stemt mee met Nick tot nu toe en ze kunnen perfect samen in de finaleweek komen.

Ik doel vooral op het feit dat Nick zei:Wat is daar raar aan? Michel stemt mee met Nick tot nu toe en ze kunnen perfect samen in de finaleweek komen.
Michel draagt zeker en vast ruimschoots zijn steentje bij, daarover kan geen twijfel bestaan.Wat is daar vreemd aan?
Is toch juist een logische reactie? Michel draagt meer dan zijn steentje bij vind ik, dus het is gewoon erg riskant om hem er dan bewust op te gaan zetten. Uiteindelijk moet Nick toch met 'm afrekenen als hij wil winnen, maar hoe langer Michel erin blijft hoe beter lijkt me.