Big Brother 2021

Big Brother 2021

Rijk en arm is iets dat bij andere Big Brothers ook al voor gekomen is maar precies wel verschillende varianten (google rich poor en heaven hell). Een van die varianten die ik vind: https://bigbrotheruk.fandom.com/wiki/Heaven_and_Hell

En ook dit:
Het aloude Big Brother-motto ‘back to basic’ is ook prima van toepassing op het nieuwe seizoen. "We gaan ons vasthouden aan wat ooit het sterke basisformat was", legt gedelegeerd producent Jeroen Compeer van EndemolShine uit. "Dus geen arm en rijk-gedeelte of andere extra elementen, maar echt terug naar de basis. Dat is de kracht van Big Brother."

Rijk en arm is iets dat bij andere Big Brothers ook al voor gekomen is maar precies wel verschillende varianten (google rich poor en heaven hell). Een van die varianten die ik vind: https://bigbrotheruk.fandom.com/wiki/Heaven_and_Hell

En ook dit:
Het aloude Big Brother-motto ‘back to basic’ is ook prima van toepassing op het nieuwe seizoen. "We gaan ons vasthouden aan wat ooit het sterke basisformat was", legt gedelegeerd producent Jeroen Compeer van EndemolShine uit. "Dus geen arm en rijk-gedeelte of andere extra elementen, maar echt terug naar de basis. Dat is de kracht van Big Brother."
Zoiets als in de UK klinkt alleszins wel interessant. Toen ik iets hoorde over arm/rijk dacht ik dat dit gewoon een spel zou worden, maar het ziet er nu dus wel naar uit dat dit veel uitgebreider zal gaan en mogelijk tot het einde ofzo zal duren.

Ze gaan uiteraard die groepjes goed mixen.
Zo ontstaan er dan nieuwe hechtere vriendschappen en dus afspraken.
En gaan er oude vrienden een mes in de rug moeten steken.
Drama verzekerd.

Ola ik heb precies wat gemist.. maar wat is het concept dan precies van "opdelen en valiezen pakken" ? :)
Gaan ze een muur zetten om de living op te delen of zo? :)

De mannen hebben verloren van de vrouwen en hebben de gameroom, kamer en voorraadkamer gekregen. In de gameroom is wel een zetel en nog wat dingen gezet. De voorraadkamer had toruwens al een kookvuur en spoelbak, wc (want jerrel ging daar soms) .

Dus tis mannen tegen de vrouwen, en niet "individueel"... tssss... tgaat nog erger worden dan de miserie lol

(want dat gaat zich sowieso vertalen in stemmingen he, dan gaan de mannen enkel nog op vrouwen stemmen en omgekeerd)

Dus tis mannen tegen de vrouwen, en niet "individueel"... tssss... tgaat nog erger worden dan de miserie lol

(want dat gaat zich sowieso vertalen in stemmingen he, dan gaan de mannen enkel nog op vrouwen stemmen en omgekeerd)
Dat kan allemaal draaien als het publiek mag stemmen wie genomineerd is.

Is die opdeling niet hoogstens voor een weekend of een paar dagen? Ik kan me niet voorstellen dat die mannen voor de rest van Big Brother in dat donker kot zonder raam gaan moeten verblijven.

Ze gaan sowieso op een bepaald moment een "samensmelting" doen he, al la robinson eiland :) ziet dat van hier.
Dus misschien een weekske of 2-3? (nog 6 weken te gaan)

En er gaan sowieso nog proeven komen om de kans te geven om van arm/rijk te switchen he.
Dus tis niet zeker dat die die nu in het donker gedeelte zitten daar voorgoed zitten.

En niet dat het eerlijk is, maar er nu nog een tweetal nieuwkes erin steken zou wel leuk zijn... eentje in ieder "kamp" :D

De mannen hebben verloren van de vrouwen en hebben de gameroom, kamer en voorraadkamer gekregen. In de gameroom is wel een zetel en nog wat dingen gezet. De voorraadkamer had toruwens al een kookvuur en spoelbak, wc (want jerrel ging daar soms) .
Is er dan een verbinding tussen die slaapkamer en de gameroom?

Terug
Bovenaan