Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Per groepje 1 iemand immuniteit zou de tactiek ook wel moeilijker makenEindelijk dan geen nominatie gezaag meer elke dag en misschien echt iets te beleven op de stream.
Iets van een arm en rijk deel in het BB huis nu, zoiets zei Geraldine toch gisteren.Waarom is IEDEREEN Aant inpakken???
Zoiets als in de UK klinkt alleszins wel interessant. Toen ik iets hoorde over arm/rijk dacht ik dat dit gewoon een spel zou worden, maar het ziet er nu dus wel naar uit dat dit veel uitgebreider zal gaan en mogelijk tot het einde ofzo zal duren.Rijk en arm is iets dat bij andere Big Brothers ook al voor gekomen is maar precies wel verschillende varianten (google rich poor en heaven hell). Een van die varianten die ik vind: https://bigbrotheruk.fandom.com/wiki/Heaven_and_Hell
En ook dit:
Het aloude Big Brother-motto ‘back to basic’ is ook prima van toepassing op het nieuwe seizoen. "We gaan ons vasthouden aan wat ooit het sterke basisformat was", legt gedelegeerd producent Jeroen Compeer van EndemolShine uit. "Dus geen arm en rijk-gedeelte of andere extra elementen, maar echt terug naar de basis. Dat is de kracht van Big Brother."
Ze vrezen idd dat het voorspelbaar zal zijn qua nominaties.BB die dus gewoon gaat manipuleren omdat hun vorige trucjes totaal mislukt zijn. Ook niet fair dat bv Michel dan geen huismeester is geweest.
Dat kan allemaal draaien als het publiek mag stemmen wie genomineerd is.Dus tis mannen tegen de vrouwen, en niet "individueel"... tssss... tgaat nog erger worden dan de miserie lol
(want dat gaat zich sowieso vertalen in stemmingen he, dan gaan de mannen enkel nog op vrouwen stemmen en omgekeerd)
Lijkt me toch logisch als de 2 "klieken" nu gaan bestaan uit vrouwen vs mannen?Waarom zouden mannen op vrouwen stemmen, en vrouwen op mannen?![]()
ziet dat van hier.
Is er dan een verbinding tussen die slaapkamer en de gameroom?De mannen hebben verloren van de vrouwen en hebben de gameroom, kamer en voorraadkamer gekregen. In de gameroom is wel een zetel en nog wat dingen gezet. De voorraadkamer had toruwens al een kookvuur en spoelbak, wc (want jerrel ging daar soms) .