Big Brother 2021

Big Brother 2021

9Y3oABr.jpg
Ma vent toch;

Haha Nick is m'n held !

"Ik gun Elle dag want wij Hemmen de slechtste dag van ons leven na"

En die zitten gewoon legit al den hele avond opt gemak te kaarten haha

Net nog eens de beelden aant bekijken op vier:

Dienen Mike over Julie = die gast heeft niks fouts gezegd, serpent Zoey heeft die kerel in heel die groep zwart gemaakt en dat gaat zware gevolgen hebben voor Mike. En de bewoners die hebben het niet door dat die Zoey zit te manipuleren en te liegen, de feeks.

Typisch Thomas, hij is een paar schoenen vergeten in te pakken (was gisteren te zien op de livestream) en vanavond tijdens de aflevering viel het mij op dat zijn gitaar daar nog in de slaapkamer staat.. Was die ook niet van hem zelf?

Zoals iemand terecht opmerkte;

Dus Thomas zegt: Ik zou nooit, zoals Mike, in iemand zijn gezicht kunnen liegen. Ik ga enkele weken terug en citeer Thomas tegen Nick: Ik zou nooit op u stemmen, dat zou ik niet kunnen. 😅🤣🤣 Nog 2 🐀🐀 er uit en de grootste is Zoey!!

Net zei Naomi; ze nemen ons onze luxe af hahahaha, hug? ;). Hoezo? Steek die maar eens een volledige week in het basic gedeelte dan die in feite voor mij nog iets te soft is ;).

Den Nick dernet; weet je wie ik het meeste mis nu? Den Rudy haha, ik denk als je met dienen eens uitgaat dat je een topavondje hebt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die Zoey zeg: zit die eerst te kijken a, niemand kijkt, lekt aan haar bord haha, geen reactie, begint die heel haard bord af te likken, whaatt.

Die meid heeft dus geen opvoeding gehad. Ook zit ze altijd met haar handen in het eten. Zit ze haar ondergoed met bloed te tonen en zie naar dat filmpke die ik heb gepost, vies vies is die.

Desalniettemin kan ik ze ook niet uitstaan, eerder vanwege haar stokerij en haar onoprechtheid.

Laatst bewerkt door een moderator:
Naomi vindt dat de jongens de spelletjes niet mochten gekregen hebben !

Dzjeezes zeg, zucht.
Vrouwen zijn toch vermoeiend hoor en jaloers. :). Ze beseffen dus niet hoe goed ze het nu hebben.

Ik had liever de mannen in het "rijke" deel en de vrouwen in het "arme" deel gezien, zou betere tv geweest zijn.
Dit is gewoon saai om te bekijken.

Wat een serpenten die vrouwen:

Ze willen de mannen privileges geven behalve Mike niet, alleen Liese heeft gezegd daar doe ik niet aan mee.
Echt erg, ik vind ook dat diene Mike fouten heeft gemaakt maar heeft zich verontschuldigd enz... wat die vrouwen doen is gelijk daje terug op school zit en 14j ofzo bent en een ander zit te pesten.

Naomi was bij de vrouwen nog 1 vd favorieten maar die staat nu ook niet meer op een goed blaadjen en Zoey is alweer aan het stoken, nog geen uur wakker en die is weer bezig.

Terug
Bovenaan