Green Mamba
Well-known member
Jill gaat nu wat lopen janken, maar gelukkig is er Matt nog om zichzelf in haar broek te praten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Miljaar, mijne sarcasmemeter bijna kapot !Echt zieke mensen. Hoe kun je nu dansen naast iemand die aan het wenen is? Volgende keer dat Liese of Naomi droevig is, hoop ik dat er 3 mensen rondom hun gezellig staan te dansen!!!!
slagen verdienen ze, echt zieke beelden

. Hmmm, I knowMike mag wat mij betreft ook blijven. De volgende die er uit moet is Zoey, want ja... vibessss
Ik zie Naomi niet op Nick stemmen.Maak me om 1 ding klein beetje zorgen: de vrouwen kunnen de mannen er uit spelen als ze willen. Gaan ze dat durven riskeren? Zou ook heel gewaagd zijn.
Niemand wil tegen Nick uitkomen denk ik.
Kijk je ook veel de livestream? Want Zoey hangt er echt ook vanaf welke beelden je ziet. Ze is gewoon heel vriendelijk in groep, doet ook wel wat in het huis maar het is achter de rug dat ze gaat roddelen etc. Ook heel dat gedoe met Mike terwijl zij net Thomas heeft liggen overhalen om ook op Michel en Nick te stemmen vorige keer.Nick en Michel zijn te sterk. Zou slim zijn moesten de vrouwen hen tegenover elkaar zetten...
Ik weet niet wat het is, maar ik stoor me toch ook geregeld aan Liese. In tegenstelling tot de meesten hier vind ik Zoey helemaal zo irritant niet. Winnen moet ze ook zeker niet doen, maar er direct uit hoeft voor mij ook niet.
We zijn hier precies allemaal het belangrijkste vergeten de laatste dagen:
We zitten in de helft en nog altijd geen tet gezien!
Mededeling BB.Waarom is IEDEREEN Aant inpakken???
Hopelijk halen ze de duo's uit elkaar. Voorbeeld:Ik ben wel benieuwd wie in welk deel terecht gaat komen..