Big Brother 2021

Play4 Big Brother 2021

Zeiker Zico legt er als eerste het loodje bij.
Kan niet echt zeggen dat ik er rouwig om ben, zijn manier van doen is zowat alles wa mij kan irriteren in een groepsdynamiek.
 
Blij dat die er uit ligt. Was te veel show man. Als ge dan al hoort (hier of op 9lives?) dat hij aan andere programma's ook al had meegedaan..
 
Ze gaan elke dag vroeger hun bed in.
Dinsdag op woensdag was het rond 3h
Woensdag op donderdag rond 2h
En nu zijn nu (nog maar net middernacht) al richting hun bedden aan het gaan.
 
Zou er al iets gekend zijn van kijkcijfers?

Blijkbaar wel, voor aflevering 1 in NL: 1.333.000 en voor BE: 516.000
 
Die eerste aflevering was in Nederland blijkbaar te zien op RTL4 en RTL5, de andere afleveringen enkel op RTL5
Aflevering 2: NL: 558.000; BE: 306.665
Aflevering 3: NL: 440.000; BE: 276.950

In Nederland lopende cijfers dus sneller terug dan bij ons.
 
Blij dat hij eruit ligt. De ware aard van het beestje komt toch boven bij die uitbarsting. Vooral die uitlatingen tov Thomas, "ik pak hem op alle vlakken, fysiek, hij kan ni aan me tippen". Ja lol, en? Waarschijnlijk gefrustreerd dat hij er als eerste uitligt en geen faam en reclame kan maken.

Ook blij dat Liese er in blijft, is wat bedeesd maar ligt toch precies goed in de groep, heeft nog geen drama ofzo gemaakt. Die Nathalie mag eruit.
 
Die eerste aflevering was in Nederland blijkbaar te zien op RTL4 en RTL5, de andere afleveringen enkel op RTL5
Aflevering 2: NL: 558.000; BE: 306.665
Aflevering 3: NL: 440.000; BE: 276.950

In Nederland lopende cijfers dus sneller terug dan bij ons.
Wel nog niks gevonden over online viewers en bijvoorbeeld kanaal 247 van Teletet.
Bij ons thuis kijken we nooit naar Vier, altijd de 247 of via de site van Vier zelf (maar die player is nie altijd even goed).
Alhoewel we wel de recap/liveshow kijken op Vier zelf, staat thuis meestal de ganse dag 247 aan.
 
Blij dat hij eruit ligt. De ware aard van het beestje komt toch boven bij die uitbarsting. Vooral die uitlatingen tov Thomas, "ik pak hem op alle vlakken, fysiek, hij kan ni aan me tippen". Ja lol, en? Waarschijnlijk gefrustreerd dat hij er als eerste uitligt en geen faam en reclame kan maken.

Ook blij dat Liese er in blijft, is wat bedeesd maar ligt toch precies goed in de groep, heeft nog geen drama ofzo gemaakt. Die Nathalie mag eruit.
Couldn't agree more.
Persoonlijk denk ik da zowel Nathalie, Liese en Naomi redelijk 'beïnvloedbaar' zijn qua gedrag door de mensen waarmee ze in contact komen. Gisteren na het vertrek van Zico en Liese vond ik Naomi heel wat aangenamer in de omgang met de andere bewoners. Nathalie spiegelt haarzelf compleet aan Theo en als ze niet oplet is ze eraan verankert. Denk dat het vertrek van Zico misschien bevrijdend kan werken voor Liese en in zekere zin Naomi ook.

Vond zowieso de groepsdynamiek al héél wat anders zonder stoorzender Zico, die alle twee minuten zijn 'moment in the spotlight' opeiste.
 
Gisteren nog eens wat gezien...wat een raar mannetje die Ziko.
Voor een dansleraar vond ik dat toch maar pover gedans. :)
En die motoriek bij praten en wandelen, alsof hij rondloopt in The Bronx eind jaren '80.
 
Content dat Ziko eruit ligt. Wat een irritant ventje.

Die eerste aflevering was in Nederland blijkbaar te zien op RTL4 en RTL5, de andere afleveringen enkel op RTL5
Aflevering 2: NL: 558.000; BE: 306.665
Aflevering 3: NL: 440.000; BE: 276.950

In Nederland lopende cijfers dus sneller terug dan bij ons.
Als er niet snel tetten te zien gaan zijn, gaan er nog veel meer afvallen :p
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Vooral die uitlatingen tov Thomas, "ik pak hem op alle vlakken, fysiek, hij kan ni aan me tippen". Ja lol, en? Waarschijnlijk gefrustreerd dat hij er als eerste uitligt en geen faam en reclame kan maken.
Wat denkt die kerel eigenlijk niet wat hij is?God?Een schop tussen zijn benen is hij waard.Wat een blaaskop.
 
Niemand kan aan hem tippen, maar hij ligt er al direct uit.. Lijkt me dat iedereen hem dus toch al overtroffen heeft.
 
Ze hebben toch nog niet expliciet gezegd dat die Ziko het huis moet verlaten, ofwel ? Heb het interview achteraf niet meer gehoord.
 
Niet dat ik er echt naar kijk, hoogstens eens 5 minuten tijdens het zappen. Maar aan jullie omschrijving te horen is toch net dat het soort personen dat je in dat huis wilt hebben? Narcistisch, hoge eigendunk, etc. Dat is toch veel interessanter dan een hoop die gewoon continu overeen komt en niets speciaals doet.
 
Ik denk dat de eerste er echt uit gaat.
Mensen lijken het al wat te verwachten dat er een plottwist komt.
Zoals Theo zei: ja misschien gaat er iemand week 1 niet uit.


Gaan wel nieuwe mensen in komen. Er zijn 14 bedden. Da maakte toch niet zonder doel?
Het is geen groot verlies dat Ziko eruit is.
 
Niet dat ik er echt naar kijk, hoogstens eens 5 minuten tijdens het zappen. Maar aan jullie omschrijving te horen is toch net dat het soort personen dat je in dat huis wilt hebben? Narcistisch, hoge eigendunk, etc. Dat is toch veel interessanter dan een hoop die gewoon continu overeen komt en niets speciaals doet.
Om die reden gaat Theo er lang in blijven.
Maar die Ziko was gewoon strontirritant.
 
Terug
Bovenaan