Big Brother 2021

Play4 Big Brother 2021

Met 8 beginnen zoals dit seizoen is wel heel weinig ja, dat is nooit eerder gebeurd.
En zo snel 5 erbij ook niet, meestal ging dat over meerdere weken waarin die nieuwe d'r bij kwamen.

Maar hey, het moet niet altijd op dezelfde manier verlopen he, dat zou ook maar saai zijn.
 
Kzit een beetje te wachten op weekopdrachten eigenlijk.
Volgens mij hebben die veel te veel in voorraad van eten en drinken.
Vroeger was het budget minimaal en konden ze door opdrachten hun budget verhogen. Nu zitten ze met dikken overschot.
 
Kzit een beetje te wachten op weekopdrachten eigenlijk.
Volgens mij hebben die veel te veel in voorraad van eten en drinken.
Vroeger was het budget minimaal en konden ze door opdrachten hun budget verhogen. Nu zitten ze met dikken overschot.
Wat dat ik niet snap is waarvoor die 150 euro is? Ik dacht dat boodschappenlijst ook voor dingen als brood etc was, maar blijkbaar is da allemaal basis. Vond gelijk al raar dat die 100 euro van de 150 aan vegan dingen bestelde.
 
Oude BB's herinner ik mij nog dat ze met verloop van tijd bloem kochten ipv brood, om de kosten te drukken als ze enkele pechweekjes hadden met challenges enzo.

Kan trouwens niet zeggen dat BB mij echt 100% kan bekoren.
Te weinig content (geen weekuitdagingen) en als grote ergernis de oooh zo povere regie...
Censuur dmv gemute microfoons, personen in beeld met iemand anders zijn geluid, zomaar even 10 minuten het beeld van de tuin (ivm een drone die red bull dropte), de luxe (hot tub, sauna, overvloedig eten, gezelschapsspelletjes etc) en dan de samenvattingen en liveshow die allesbehalve zijn. Als je de dag na de exit van een deelnemer een ganse aflevering samenvatting ziet en die persoon speelt de hoofdrol (en word trouwens volledig anders geprofileerd in een samenvatting dan zijn werkelijke gedrag) dan voelt het soms allemaal een beetje...lackluster :unsure:

Als je dit allemaal eens vergelijkt met de originele reeksen, ist een wereld van verschil.
 
Gisteren ff die stream opgezet. 10 minuten loeren naar ene die z’n bokes aan ‘t smeren was. :sleep:
 
Ze hebben nu ook enorm veel luxe vind ik. Vroeger was het ook back to basics. Nu zie ik daar een grill, een broodrooster en een keukenrobot staan, toch allemaal zaken die niet nodig zijn om te kunnen leven. En er mogen ook wat (week)opdrachten komen om het een beetje interessant te houden.
 
Geef mij maar de BB met Nonkel en Speedy.
Thierry was dan ook een prachtkerel. Via via nog veel gezien int stadion van Brugge, altijd goedlachs en altijd den eersten voor een pint te trakteren.

Ik mis Studio Spilonimo enal... Kzie dat die de dag van vandaag niet meer doen.
Of Bartie en Frankie :)
 
Thierry was dan ook een prachtkerel. Via via nog veel gezien int stadion van Brugge, altijd goedlachs en altijd den eersten voor een pint te trakteren.

Ik mis Studio Spilonimo enal... Kzie dat die de dag van vandaag niet meer doen.
Of Bartie en Frankie :)
Inderdaad,ben dat jaar naar de finale geweest in de studio van vtm,met nadien gratis eten en drank in de bar van vtm.Wat een feestje met nonkel,ellen enz.Het jaar nadien was het gedaan met de gratis drank.:LOL::cool::LOL::LOL:
 
Gisteren ff die stream opgezet. 10 minuten loeren naar ene die z’n bokes aan ‘t smeren was. :sleep:

Sowieso kan het natuurlijk niet altijd even interessant zijn he. Als ge bij pakweg Reizen Waes 24/24 een livestream zou hebben dan zou ge daar ook meer dan genoeg oersaaie beelden zien ;) (wat niet wegneemt dat men wel wat meer actie in het programma mag gaan stoppen, maar uiteindelijk is het pas de eerste week natuurlijk en betert dat nog wel)
 
Die feestbeesten zijn dus gewoon rond 21 u in hun bed gekropen :D

Is dat Big Brother of moesten ze vroeg gaan slapen omdat ze morgen een spuitje gaan krijgen in hun bejaardenhome?
 
Sowieso kan het natuurlijk niet altijd even interessant zijn he. Als ge bij pakweg Reizen Waes 24/24 een livestream zou hebben dan zou ge daar ook meer dan genoeg oersaaie beelden zien ;) (wat niet wegneemt dat men wel wat meer actie in het programma mag gaan stoppen, maar uiteindelijk is het pas de eerste week natuurlijk en betert dat nog wel)

Het kan inderdaad niet altijd interessant zijn, maar een halve dag in een hottub tobben is het ook niet meteen.
 
Die feestbeesten zijn dus gewoon rond 21 u in hun bed gekropen :D

Is dat Big Brother of moesten ze vroeg gaan slapen omdat ze morgen een spuitje gaan krijgen in hun bejaardenhome?
idd, rond 20u waren er die dachten dat het al 22-23u was. Ik denk dat ze dus niet echt doorhebben dat dit vroeg is om te gaan slapen als je niet vroeg moet opstaan. Die vervelen zich daar gewoon. Hopelijk komen er nog leuke opdrachten anders is het de moeite niet om verder te kijken. Ik meen mij te herinneren dat die vroeger tot een kot in de nacht wakker waren, feesten of niet.
 
Bewoners waren er vandaag zelf over bezig, hoe saai het allemaal is en dat ze er helemaal wat anders van hadden verwacht...
 
Terug
Bovenaan