Big Brother 2021

Play4 Big Brother 2021

Oh my god,oh my goodness,jullie zijn zo lief!Tot wanneer ze genomineerd gaat zijn.Ik snap trouwens niet waarom bijna iedereen aan het einde van hun zin "snap je,begrijp je?" zegt.Dit komt over als,jij bent de mindere,je zal het toch niet snappen.
 
2 nederlanders, 1 belgische

Edit: stond er dus al :doh: Zoë (oftewel Sarah) lijkt me wel leuk
 
Laatst bewerkt:
Kunnen mensen van de Kempen nu echt eens nooit moeite doen om wat AN te praten of denken die dat hun plat accent gewoon AN is? Dat accent van die Nick... je-zus.
 
Kunnen mensen van de Kempen nu echt eens nooit moeite doen om wat AN te praten of denken die dat hun plat accent gewoon AN is? Dat accent van die Nick... je-zus.
Ik vind die mens daardoor juist sympathiek overkomen. Dialecten uit Oost- of West-Vlaanderen vind ik lelijke dialecten (die dikwijls ook amper verstaanbaar zijn), Antwerps vind ik dan weer te plat, maar de Kempense en Limburgse dialecten vind ik aangenaam om naar te luisteren.
 
Ik vind die mens daardoor juist sympathiek overkomen. Dialecten uit Oost- of West-Vlaanderen vind ik lelijke dialecten (die dikwijls ook amper verstaanbaar zijn), Antwerps vind ik dan weer te plat, maar de Kempense en Limburgse dialecten vind ik aangenaam om naar te luisteren.
Allez, een lelijk dialect...
We gaan nu niet pretenderen dat er geen onverstaanbare dialecten zijn in het Genkse bijvoorbeeld. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, het is wat Vlaams deels zo leutig maakt imo.
Anders kan ik je graag eens doorverwijzen naar deze parel van mysterie in de linguistiek 😂
 
Ik vind die mens daardoor juist sympathiek overkomen. Dialecten uit Oost- of West-Vlaanderen vind ik lelijke dialecten (die dikwijls ook amper verstaanbaar zijn), Antwerps vind ik dan weer te plat, maar de Kempense en Limburgse dialecten vind ik aangenaam om naar te luisteren.

Mijn punt blijft: als je in zo'n programma zit doe dan minstens een beetje moeite om u verstaanbaar te maken in plaats van gewoon uw plat dialect te blijven gebruiken. Soit, my 2 cents.
 
Mijn punt blijft: als je in zo'n programma zit doe dan minstens een beetje moeite om u verstaanbaar te maken in plaats van gewoon uw plat dialect te blijven gebruiken. Soit, my 2 cents.
Ik denk dat dat heel onnatuurlijk zou overkomen. Ze moeten gewoon zichzelf zijn in het programma en daar hoort hun spreektaal bij imo.
 
Ja ze vervelen zich enorm. Eating is a pastime activity. We hebben hier soms de livestream opstaan. Telkens er iets interessants gebeurt, wordt het geluid gedempt door de regie (vb. bespreking vandaag tussen de bewoners over de al dan niet geplande gebeurtenis). Beetje flauw van Big Brother, censuur tijdens livestream.

Vandaag heeft een drone Red Bull gedropt, niet veel later wordt Theo naar de dagboekkamer geroepen. Hierna begint Theo met bewoners te discussiëren dat bij vroegere big brother seizoenen ook door fans vanalles over het hek gegooid werd. Dus drone drop lijkt niet door regie gepland. En dan mute en beelden van de tuin...
 
Ja ze vervelen zich enorm. Eating is a pastime activity. We hebben hier soms de livestream opstaan. Telkens er iets interessants gebeurt, wordt het geluid gedempt door de regie (vb. bespreking vandaag tussen de bewoners over de al dan niet geplande gebeurtenis). Beetje flauw van Big Brother, censuur tijdens livestream.

Vandaag heeft een drone Red Bull gedropt, niet veel later wordt Theo naar de dagboekkamer geroepen. Hierna begint Theo met bewoners te discussiëren dat bij vroegere big brother seizoenen ook door fans vanalles over het hek gegooid werd. Dus drone drop lijkt niet door regie gepland. En dan mute en beelden van de tuin...
Die livestream is inderdaad om te janken. Geluid dat achter loopt, bewoners die niet verstaanbaar zijn buiten beeld, maar wel allemaal een aparte mic om hebben.

En to be fair. Zoveel spannend is er dit jaar ook nog niet gebeurd.

Een mens zou voor minder ander entertainment opzoeken.
 
Vroeger waren er nog opdrachten die dagen duurden,maar dit trekt meer op een raadkamer bij een psycholoog.Is Theo de enige die kan koken?Er zitten daar echt luiaards tussen.
 
Die livestream is inderdaad om te janken. Geluid dat achter loopt, bewoners die niet verstaanbaar zijn buiten beeld, maar wel allemaal een aparte mic om hebben.

En to be fair. Zoveel spannend is er dit jaar ook nog niet gebeurd.

Een mens zou voor minder ander entertainment opzoeken.

We zijn letterlijk nog geen week ver 🤨 Ze hadden imo wel alle huisgenoten op dezelfde dag er moeten insteken, niet 5 daarna..
 
Die livestream is inderdaad om te janken. Geluid dat achter loopt, bewoners die niet verstaanbaar zijn buiten beeld, maar wel allemaal een aparte mic om hebben.

En to be fair. Zoveel spannend is er dit jaar ook nog niet gebeurd.

Een mens zou voor minder ander entertainment opzoeken.
Geluid dat achter loopt? Tot nu toe nog niet gehad.
Bewoners die minder goed of helemaal niet verstaanbaar zijn gebeurd idd, maar dat ligt waarschijnlijk aan de regie die kiest wat we wel en niet kunnen horen.
 
Terug
Bovenaan