Big Brother 2021

Play4 Big Brother 2021

Ik vind dat Ziko net goed in de groep ligt en Liese doet het wat rustig aan, ik denk dat die wat tijd nodig heeft om haar plaatsje te vinden, maar de kans zit er dus in dat ze die tijd niet zal krijgen.
Goh, ik heb gisteren de nominaties gezien en daar kwamen zaken naar boven als 'te slijmerig', 'zich te perfect voordoen', ... Lijkt er toch op dat de rest hem wat 'te aanwezig/vermoeiend' vindt.
 
Aangezien ze beide toch redelijk duidelijk naar voren zijn gekomen bij het nomineren liggen ze net niet goed in de groep... Dat hoorde je ook uit de commentaren bij het nomineren.

Van mij mag Ziko er uit in ieder geval.
 
Ziko is een degoutant kereltje,wil altijd maar in de belangstelling staan.Begrijp je?Maar dat maakt mij nog geen racist.
Volgens mij zal er vanavond niemand moeten vertrekken.Diegene dat gekozen is zal in een aparte ruimte komen,denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb tot nu toe enkel de start van de maandag op tv gezien en een stukje van de gisteren (woensdag), dinsdag heb ik niet gezien.
Heb wel al vaak de livestream wat zitten volgen, of gewoon op de achtergrond laten opstaan.

Ziko komt mij totaal niet irritant over, in tegendeel zelfs. Hij is net de man die steeds probeert te bemiddelen.
Zijn manier van praten en doen, tja dat is typisch Marokkaans he, wat jij zegt is dus dat je Marokkanen irritant vind? Ik zou daar maar mee oppassen, want straks gaan de mensen nog denken dat je een racist bent.

De tikkende tijdbom in dat kot is Theo, als er iemand voor vuurwerk zou kunnen zorgen, dan zal hij het wel zijn.

Liese zal nog wel wat meer los komen als ze de kans daartoe krijgt tenminste. De afgelopen twee avonden en nachten deed ze toch goed mee met de groep (op livesteam gezien)
Voor tetten moet ge niet naar BigBrother kijken, daar bestaan genoeg websites voor.
Dat heeft toch niks met racisme te maken. Veel Marokkanen praten toch gewoon normaal Nederlands met misschien hier en daar wat invloeden van hun moedertaal. Hij praat gelijk een semi-rapper. En die sis- en keelklanken zijn gewoon heel vervelend. Ik snap niet hoe een mooie vrouw als Liese daar zo voor valt.

Theo is inderdaad iemand die zegt wat hij denkt, maar hij is typisch zo iemand met een ruwe bolster en een blanke pit.
 
Rond de middag hebben Ziko en Liese allebei hun boeltje moeten pakken en vertrekken.
Bestemming en reden onbekend.

Ik kwam net uit een Teams, toen ik efkes de livestream openzette op mijne bureau en ze waren supervlug aan het inpakken en de andere bewoners waren aan het helpen.
Toen zijn ze allebei langs een tuindeur buiten gegaan.
De bewoners zelf nog niet veel erover horen zeggen tot dusver, maar ik kan natuurlijk ook niet gans den tijd actief zitten kijken, alhoewel de stream opsta op mijn 3e scherm, maar met het geluid relatief laag.
Kzit op mijn werk e tenslotte :)
 
Rond de middag hebben Ziko en Liese allebei hun boeltje moeten pakken en vertrekken.
Bestemming en reden onbekend.

Ik kwam net uit een Teams, toen ik efkes de livestream openzette op mijne bureau en ze waren supervlug aan het inpakken en de andere bewoners waren aan het helpen.
Toen zijn ze allebei langs een tuindeur buiten gegaan.
De bewoners zelf nog niet veel erover horen zeggen tot dusver, maar ik kan natuurlijk ook niet gans den tijd actief zitten kijken, alhoewel de stream opsta op mijn 3e scherm, maar met het geluid relatief laag.
Kzit op mijn werk e tenslotte :)

En da mag allemaal van uwen baas ? :D
 
Daarnet werd er in het huis gezegd "Binnen 4 minuten is het half 5", toen was het bij mij 16h29, dat zou dus willen zeggen dat de stream 4 minuten achter loopt?
 
Daarnet werd er in het huis gezegd "Binnen 4 minuten is het half 5", toen was het bij mij 16h29, dat zou dus willen zeggen dat de stream 4 minuten achter loopt?
Kwas ook net aan het zien. Denk dat er inderdaad een delay op zit. Gisteren een soortgelijke opmerking opgepikt, weet niet meer in welke context wel.

Is eigenlijk begrijpelijk, je weet maar nooit of ze bepaalde uitspraken en gebeurtenissen willen censureren ofzo.
 
Ja natuurlijk, dat begrijp ik wel. Viel me gewoon net op.
Ik had eigenlijk gedacht dat er wat meer tijd tussen zou zitten.
Als het echt maar bij die 5 tal minuten blijft wilt dat zeggen dat ze 's nachts toch wel laat op blijven.

Was het bij vorige seizoenen trouwens niet zo dat de bewoners geen uurwerk mochten hebben waardoor ze de tijd niet wisten?
 
Laatst bewerkt:
Ja natuurlijk, dat begrijp ik wel. Viel me gewoon net op.
Ik had eigenlijk gedacht dat er wat meer tijd tussen zou zitten.
Als het echt maar bij die 5 tal minuten blijft wikt dat zeggen dat ze 's nachts toch wel laat op blijven.

Was het bij vorige seizoenen trouwens niet zo dat de bewoners geen uurwerk mochten hebben waardoor ze de tijd niet wisten?
Kweet het niet, maar kan goed zijn. Volgens dak gelezen had is het uur van opstaan ook volledig aan BB zelf, dus misschien was diene timecheck meegedeeld door BB wanneer ze moesten klaarzijn met die schilderwerkjes.
Of heb jij daar ergens een uurwerk gezien ofzo?
 
Ja natuurlijk, dat begrijp ik wel. Viel me gewoon net op.
Ik had eigenlijk gedacht dat er wat meer tijd tussen zou zitten.
Als het echt maar bij die 5 tal minuten blijft wikt dat zeggen dat ze 's nachts toch wel laat op blijven.

Was het bij vorige seizoenen trouwens niet zo dat de bewoners geen uurwerk mochten hebben waardoor ze de tijd niet wisten?

De tijd zal meegedeeld worden op dagen van liveshows zodat ze zich op tijd kunnen klaarmaken.
 
Is dat niet heel het punt van het huis? Dat je de tijd kwijt raakt en je je eigenlijk niet hoeft op te maken voor dat soort zaken?

Sowieso de 2 genomineerde moeten er "netjes" uitzien, want ze zullen waarschijnlijk daarna nog interviews doen bij de presentatoren (degene die afvalt dan toch)
 
Terug
Bovenaan