Big Brother 2021

Play4 Big Brother 2021

Vroeger kon je alle camera's bekijken zeker?
Eerste jaar kon je alle streams gratis bekijken, vanaf jaar 2 was het betalend, als je niet betaalde kon he niks zien.
'S nachts kon je wel op kanaal 2 beelden vanuit het huis bekijken. (Maar dat was bij de latere seizoenen ook al niet meer)

Nu hebben wij blijkbaar maar 1 stream terwijl de Nederlanders er 2 hebben, maar zij moeten ook betalend om die te kunnen bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik had de livestream toch liever gezien met een camera-selectie in plaats van een voorgekauwde livestream.
Denk dat ze problemen willen voorkomen. Die geregisseerde stream zal met een minuut vertraging werken waarschijnlijk. Stel dat er zich een incident voordoet, dan kunnen ze nog ingrijpen. Als je alle beelden 24/7 toont is dat niet mogelijk.
 
Denk dat ze problemen willen voorkomen. Die geregisseerde stream zal met een minuut vertraging werken waarschijnlijk. Stel dat er zich een incident voordoet, dan kunnen ze nog ingrijpen. Als je alle beelden 24/7 toont is dat niet mogelijk.

Daar schuilt enige logica achter, al haalt het de charme van zo'n programma wel een stuk weg.
 
Denk dat ze problemen willen voorkomen. Die geregisseerde stream zal met een minuut vertraging werken waarschijnlijk. Stel dat er zich een incident voordoet, dan kunnen ze nog ingrijpen. Als je alle beelden 24/7 toont is dat niet mogelijk.
Je kan die individuele streams toch ook met vertraging casten? Het is gewoon onwil om een deftige online ervaring aan te bieden (doe het dan desnoods tegen betaling). Het feit dat ze geen enkele mobiele app aanbieden en de media speler op de website uit de jaren stillekens dateert, spreekt ook boekdelen.
 
ik hoop dat de ideale wereld wereld dit onder handen gaat nemen
Dit zo hard.

Daarstraks ook eens gaan kijken op de Livestream. Er was enkel een beeld van de tuin te zien...
Wiegende planten zijn dus blijkbaar interessanter dan wat er binnen gebeurt? :LOL:
 
de stream wordt blijkbaar regelmatig onderbroken, ofwel volledig (zie planten) ofwel geen audio. Blijkbaar steeds als er iemand naar de dakboekkamer moet, en wss ook als er 'belangrijke' momenten worden getoond
 
Je kan die individuele streams toch ook met vertraging casten? Het is gewoon onwil om een deftige online ervaring aan te bieden (doe het dan desnoods tegen betaling). Het feit dat ze geen enkele mobiele app aanbieden en de media speler op de website uit de jaren stillekens dateert, spreekt ook boekdelen.
Ja, maar dan moet je steeds 100 streams in de gaten houden versus nu 1 of 2 streams.
 
Is er eigenlijk ergens een plattegrond van het huis terug te vinden, waarop je de indeling kan bekijken?

Die is er niet, heb wel een plattegrond gevonden die iemand heeft gemaakt op het FOK-forum.

HW5Y3BK.jpg
 
Liese en Ziko genomineerd om het huis te verlaten, als er nu 2 personen zijn die ik niet graag zie gaan zijn het deze twee ...
 
Of hoe help je een programma binnen de week naar de vaantjes..

Nou, ik nomineer lekkah de twee vlotste flamingen, ik speel het tactiesj.
 
Goh, die Liese lijkt me toch ook maar een vrij grijze muis.
En die Ziko werkt precies bij iedereen al flink op de zenuwen :p
 
Ik vind dat Ziko net goed in de groep ligt en Liese doet het wat rustig aan, ik denk dat die wat tijd nodig heeft om haar plaatsje te vinden, maar de kans zit er dus in dat ze die tijd niet zal krijgen.
 
Ik vind dat Ziko net goed in de groep ligt en Liese doet het wat rustig aan, ik denk dat die wat tijd nodig heeft om haar plaatsje te vinden, maar de kans zit er dus in dat ze die tijd niet zal krijgen.
Die paar keer dat ik de livestream heb opgezet vond ik Ziko toch vrij irritant maar dat krijg je op tv niet echt te zien, ook gewoon zijn manier van praten en doen.

En Liese is gewoon meestal op de achtergrond, grijze muis zoals gezegd, maar wel een schone. Tetten gaan we toch niet te zien krijgen dus Liese mag voor mij naar huis, Ziko kan nog wel voor wat vuurwerk zorgen, is volgens mij een tikkende tijdbom.
 
Ik heb tot nu toe enkel de start van de maandag op tv gezien en een stukje van de gisteren (woensdag), dinsdag heb ik niet gezien.
Heb wel al vaak de livestream wat zitten volgen, of gewoon op de achtergrond laten opstaan.

Ziko komt mij totaal niet irritant over, in tegendeel zelfs. Hij is net de man die steeds probeert te bemiddelen.
Zijn manier van praten en doen, tja dat is typisch Marokkaans he, wat jij zegt is dus dat je Marokkanen irritant vind? Ik zou daar maar mee oppassen, want straks gaan de mensen nog denken dat je een racist bent.

De tikkende tijdbom in dat kot is Theo, als er iemand voor vuurwerk zou kunnen zorgen, dan zal hij het wel zijn.

Liese zal nog wel wat meer los komen als ze de kans daartoe krijgt tenminste. De afgelopen twee avonden en nachten deed ze toch goed mee met de groep (op livesteam gezien)
Voor tetten moet ge niet naar BigBrother kijken, daar bestaan genoeg websites voor.
 
Voor tetten moet ge niet naar BigBrother kijken, daar bestaan genoeg websites voor.

Met Liese haar tetten?

Die paar keer dat ik de livestream heb opgezet vond ik Ziko toch vrij irritant maar dat krijg je op tv niet echt te zien, ook gewoon zijn manier van praten en doen.

En Liese is gewoon meestal op de achtergrond, grijze muis zoals gezegd, maar wel een schone. Tetten gaan we toch niet te zien krijgen dus Liese mag voor mij naar huis, Ziko kan nog wel voor wat vuurwerk zorgen, is volgens mij een tikkende tijdbom.

Same, jammer voor dat mooie snoetje maar van mij mag Liese ook gaan :)
 
Terug
Bovenaan