Big Brother 2021

Play4 Big Brother 2021

Wat mij al opvalt, de bewoners kenden elkaar blijkbaar al van voor ze in het huis zaten (zag je aan de manier van de kennismaking wanneer ze het huis binnengingen).
Terwijl ze vroeger mekaar echt pas leerden kennen wanneer ze het huis binnen gingen.
Ze zitten erin van oudejaarsavond, van die eerste dagen hebben we dus niks mogen zien via live streams (alleen wat ze ons nu in de eerste aflevering laten zien), wat is er dus gebeurd in die eerste dagen wat wij niet mogen weten?
Beginnen die 100 dagen dan te tellen vanaf oudejaarsavond, of vanaf vandaag?
Er is sprake van wekelijkse nominaties en dat er elke week iemand zou afvallen, dan halen ze de 100 dagen echter niet met slechts 8 personen.
Aangezien er gezegd is dat er geen nieuwe mensen bij zouden komen moet er dus iets anders zijn, misschien dat de personen die er uit gestemd worden niet echt weg moeten?
 
Elke week nomineren ze 2 mensen en dan stemt de kijker wie er uit moet dus ik gok dat het dan weer een week duurt vooraleer er effectief iemand weg gaat en dan komt ge er wel denk ik
 
Elke week nomineren ze 2 mensen en dan stemt de kijker wie er uit moet dus ik gok dat het dan weer een week duurt vooraleer er effectief iemand weg gaat en dan komt ge er wel denk ik
Er werd gezegd dat er donderdag al iemand het huis moet verlaten, dus ...

Maar op het einde van de uitzending lieten ze ook zien dat er blijkbaar toch twee nieuwe bewoners in het huis gaan komen.
 
Er werd gezegd dat er donderdag al iemand het huis moet verlaten, dus ...

Maar op het einde van de uitzending lieten ze ook zien dat er blijkbaar toch twee nieuwe bewoners in het huis gaan komen.
Er gaan idd 2 nieuwe mensen het huis moeten insluipen en naar een geheime slaapkamer gaan.... 🤓
 
Ik had de livestream toch liever gezien met een camera-selectie in plaats van een voorgekauwde livestream.
Inderdaad, ik geloof dat er +100 camera's in het huis hangen en wij krijgen 1 slecht geregisseerde livestream. Heb er daarstraks eens een kwartiertje op zitten loeren en de helft van de tijd zat er iemand te praten die buiten beeld viel.

Het is fucking 2021, geef ons gewoon alle feeds en we zullen zelf wel bepalen hoe we kijken :unsure:
 
Terug
Bovenaan