Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er werd gezegd dat er donderdag al iemand het huis moet verlaten, dus ...Elke week nomineren ze 2 mensen en dan stemt de kijker wie er uit moet dus ik gok dat het dan weer een week duurt vooraleer er effectief iemand weg gaat en dan komt ge er wel denk ik
Jowi is toch een homo dus ik denk eerder Jowi en TheoIk zet mijn geld op nathalie en joey die als eerste poepen, leggen ze er iets te dik op
En toen zijn Co presentator zei dat je ook naakt op tv kan komen met nog iets van kleren aan. Waarop hij droogweg zei:" Ik begrijp het."Wel grappig dat Peter van de Veire het had over sporen nalaten op social media.
Er gaan idd 2 nieuwe mensen het huis moeten insluipen en naar een geheime slaapkamer gaan....Er werd gezegd dat er donderdag al iemand het huis moet verlaten, dus ...
Maar op het einde van de uitzending lieten ze ook zien dat er blijkbaar toch twee nieuwe bewoners in het huis gaan komen.

En da terwijl iedereen enkel de douches wilt zien?Er is maar 1 live stream of mis ik iets?
Edit: nl heeft er 2

Inderdaad, ik geloof dat er +100 camera's in het huis hangen en wij krijgen 1 slecht geregisseerde livestream. Heb er daarstraks eens een kwartiertje op zitten loeren en de helft van de tijd zat er iemand te praten die buiten beeld viel.Ik had de livestream toch liever gezien met een camera-selectie in plaats van een voorgekauwde livestream.

En jij rijdt nu ook nog met paard en kar zeker?Vroeger kon je alle camera's bekijken zeker?

? Waar slaat dat nu weer op..En jij rijdt nu ook nog met paard en kar zeker?![]()