BG's tweede bordspelquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
10 vragen waarvan 5 meerkeuzevragen en 5 juist/fout vragen.
Voor de meerkeuzevragen krijg je 20 seconden. Voor de juist/fout vragen krijg je 10 seconden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je het juiste antwoord geeft, hoe meer punten je verdient.

Elke quiz kan door 10 personen ingevuld worden. Eens dat aantal werd bereikt sluit ik de quiz en open ik die opnieuw, zodat de 10 volgende kunnen deelnemen.
De quiz loopt tot en met dinsdag. Woensdag wordt die gesloten en wordt de winnaar bekendgemaakt.

Groep 1 (vol):

Groep 2 (vol):
Dezelfde quiz, maar voor groep 2 moest de link hierboven reeds 10 deelnemers hebben:

Groep 3 (vol):
Dezelfde quiz, maar voor groep 3 moest de link hierboven reeds 10 deelnemers hebben:

Groep 4:
Dezelfde quiz, maar voor groep 4 moest de link hierboven reeds 10 deelnemers hebben:

Belangrijk: de links zijn dezelfde quiz, maar aangezien elke quiz maar 10 deelnemers kan registreren (gratis account), moet ik het momenteel zo oplossen. Je mag dus maar met 1 van de links meedoen.
 
Laatst bewerkt:
Vieze instinker voorlaatste. En nog meer sad is dat het echte antwoord hier in mijn kast staat te pronken en ik graag speel.
 
NoGo heeft 2 fouten, Sir.Killalot 1 fout. Toch staat NoGo eerste omdat hij meestal sneller antwoordt.
 
Ik heb vaak fout gegokt
unsure.gif
 
Leuke quiz! (en ik haat quiz)
Ik zat in een nek aan nekreis, door 2 foute antwoorden.
En wel smerig om je true false soms van plaats te wisselen. Kostte me een paar cruciale seconden :)!
 
Het kostte mij een paar juiste antwoorden, waar ik het antwoord wel wist, maar fout geduwd had. Echt smerig.
De truc bij kahoot goed te scoren is immers te weten dat snelheid bijna even belangrijk is dan juistheid.
 
Het kostte mij een paar juiste antwoorden, waar ik het antwoord wel wist, maar fout geduwd had. Echt smerig.
De truc bij kahoot goed te scoren is immers te weten dat snelheid bijna even belangrijk is dan juistheid.
Klopt.
Iemand die 2 fouten had maar sneller antwoordde stond hoger dan iemand met maar 1 fout.
 
Gewoon doen gelijk mij, heel snel antwoorden maar de helft fout: garantie laatste en geen discussie :p
 
True en false dat van plaats verwisselden heeft me toch twee keer gehad, niet dat het qua plaatsing verschil had gemaakt.
 
Gaat goed vooruit. Al 19 deelnemers, dus nu ook de link geplaatst voor groep 3.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan