BG's derde bordspelquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man ik vind mezelf absoluut geen groentje maar deze quizzen zijn niet aan mij besteed. Wist maar twee of drie vragen (+ een paar juiste gokken).
 
Man ik vind mezelf absoluut geen groentje maar deze quizzen zijn niet aan mij besteed. Wist maar twee of drie vragen (+ een paar juiste gokken).
Ik probeer nochtans soms hint in enkele foto's te steken.
Bij de vorige quiz, waar gevraagd werd of de designer van Saboteur een Belg is, stond de naam op het doosje.
Ook nu is er ergens een hint in een foto waar je het antwoord kunt zien.

Iedereen wil wel snel zijn en dan wordt er niet echt gekeken :p
 
Ik probeer nochtans soms hint in enkele foto's te steken.
Bij de vorige quiz, waar gevraagd werd of de designer van Saboteur een Belg is, stond de naam op het doosje.
Ook nu is er ergens een hint in een foto waar je het antwoord kunt zien.

Iedereen wil wel snel zijn en dan wordt er niet echt gekeken :p
Ik heb bij een van de vorige vragen over Jenga letterlijk zitten tellen 😂
 
Ik heb bij een van de vorige vragen over Jenga letterlijk zitten tellen 😂
Ik had de "examen wiskunde"-techniek gebruikt: rap een visuele schatting maken en dan het cijfer pakken dat er dichtst bij komt.

Fout natuurlijk
unsure.gif
 
De resultaten zijn binnen. 36 deelnemers die gelinkt zijn aan BG en 1 iemand waarvan ik niet weet wie het is door het ontbreken van de nickname. Die wordt hier niet opgelijst.

De vraag over Gloomhaven werd het minst juist beantwoord.
De vragen over Monopoly, Jenga en de Buurtpolitie scoorden het best.

Savatar en wartaal, nummer 1 en 2 van de vorige quiz, deden het deze keer beduidend minder goed.

Zoals ik gisteren al meldde, heeft BeyondGaming ervoor gekozen een betalend Kahoot-account te nemen.
Daardoor kunnen met de nieuwe quiz 50 personen meedoen en worden die allemaal samen verwerkt in de statistieken. Nu moest ik het per 10 manueel doen.

Deelnemen aan quiz 4 kan hier: https://www.beyondgaming.be/threads/bgs-vierde-bordspelquiz.1216/

Deelnemer
% juist
eindscore
@Wacko Santa
93​
13384​
@NoGo
87​
11662​
@Lint
80​
10598​
@Kiekebanus
73​
10344​
@KnightOfCydonia
73​
10128​
@bugsystyle
73​
9911​
@TiM007
73​
9609​
@stupid_noob
67​
9405​
@Cerulean
67​
9379​
@Savatar
60​
8525​
@pamperke
60​
8524​
@Zvonmirus
60​
8321​
@LezZ_
60​
8241​
@Sir.Killalot
60​
8147​
@Carreon
60​
8105​
@Creeping Death
60​
7954​
@Piedro
60​
7806​
@Mikadoez
53​
7133​
@coltie
53​
6956​
@Vinceness
47​
6550​
@Sqarzz
47​
6492​
@sainsaw
47​
6387​
@Jonas89
47​
6313​
@wartaal
47​
6171​
@coldplayke
47​
6026​
@Booka Shade
47​
5897​
@duck
40​
5698​
@Domieneo
40​
5572​
@Tyfius
40​
5511​
@moonstorm
40​
5445​
@Tweak37
40​
5265​
@Goldrusher
40​
4691​
@EvilSwordfish
40​
4630​
@Palasam
33​
4562​
@OfFPiR
27​
3472​
@TheAnswerIs42
7​
933​
 
Laatst bewerkt:
Is best wel grappig, als ik in het Raad het bordspel-topic kijk heb ik het gevoel dat veel mensen er veel meer van kennen als ik, ben dus wel degelijk verbaasd dat ik hier eerste eindig :eek:
 
Is best wel grappig, als ik in het Raad het bordspel-topic kijk heb ik het gevoel dat veel mensen er veel meer van kennen als ik, ben dus wel degelijk verbaasd dat ik hier eerste eindig :eek:
Ja is allemaal compleet anders. Als je dit, de match game en de 'raad het bordspel' naast elkaar legt, het zijn totaal verschillende personen :p
 
Is best wel grappig, als ik in het Raad het bordspel-topic kijk heb ik het gevoel dat veel mensen er veel meer van kennen als ik, ben dus wel degelijk verbaasd dat ik hier eerste eindig :eek:
😂 Voor mijn gevoel waren dit gewoon vragen over meer algemeen bekende spellen. Maar I guess dat het ook gewoon aan interesse kan liggen :p

Well done 😛
 
😂 Voor mijn gevoel waren dit gewoon vragen over meer algemeen bekende spellen. Maar I guess dat het ook gewoon aan interesse kan liggen :p

Well done 😛
Neen, idd, de meer obscure spellen ken ik niet, wat dan weer wel vaker voorkomt in het Raad het Spel topic. Hier is het inderdaad zowat algemene kennis en net dat kan ik nu wel :p
 
Ook hier, merci voor de organisatie StanTem! Die spellen die we zo 1 keer per week doen, zie ik wel langdurig overleven.
Straks de volgende quiz eens doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan