BG's eerste bordspelquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken echt te weinig van boardgames om me op deze manier te gaan meten.
Ik sta mijn plek wel af aan iemand anders die mee wil spelen als de funding niet doorgaat.
 
Ik denk dat er wel genoeg gratis alternatieven zijn die zich niet beperken in het aantal deelnemers maar in het aantal vragen, bv. Dan kan iedereen meedoen, zonder dat iemand de portemonnee moet opentrekken of zonder dat iemand het gevoel moet hebben dat hij de plaats van iemand anders inpikt :)
 
Ik denk dat er wel genoeg gratis alternatieven zijn die zich niet beperken in het aantal deelnemers maar in het aantal vragen, bv. Dan kan iedereen meedoen, zonder dat iemand de portemonnee moet opentrekken of zonder dat iemand het gevoel moet hebben dat hij de plaats van iemand anders inpikt :)
Ja ben eens aan het kijken voor een gratis alternatief.
Via een leerkracht kost de volledige ervaring slechts 7.50 euro per maand (all-in dan). 90 euro voor een jaar is op die manier wel te doen.
Mijn vriendin staat ook in het onderwijs dus kan het ook via haar regelen.
Stel dat we met 20 zijn, dan kost het ons elk 4.50 euro per jaar. Peanuts dus.

Maar soit, ben nu eens aan het testen met SurveyMonkey.
Ga dezelfde vragen gebruiken en zien wat we ermee kunnen doen.
 
Oke, bij SurveyMonkey kan je dus geen afbeelding toevoegen om bijvoorbeeld de vraag te stellen welk spel het is :/

Het voordeel van Kahoot is ook dat je punten krijgt afhankelijk van hoe snel je antwoordt. Als je moet opzoeken verlies je tijd en heb je minder punten. Bij een gewone quiz heb je dan evenveel punten natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb blijkbaar een fout gemaakt bij de quiz.

Het was wel degelijk Imploding Kittens bij de vraag over de Exploding Kittens-uitbreiding.

Ik verschiet ervan hoeveel mensen het antwoord op de vraag Wie is het slachtoffer in Cluedo? fout hebben.


Ik werk enkel in het weekend, dus tijdens de week tijd genoeg :p

Ah dus toch! 😂 Ik dacht dat ik het fout had.

En om eerlijk te zijn, ik heb Cluedo goed gegokt. Ik herinnerde me het echt niet.
 
Ja ben eens aan het kijken voor een gratis alternatief.
Via een leerkracht kost de volledige ervaring slechts 7.50 euro per maand (all-in dan). 90 euro voor een jaar is op die manier wel te doen.
Mijn vriendin staat ook in het onderwijs dus kan het ook via haar regelen.
Stel dat we met 20 zijn, dan kost het ons elk 4.50 euro per jaar. Peanuts dus.

Maar soit, ben nu eens aan het testen met SurveyMonkey.
Ga dezelfde vragen gebruiken en zien wat we ermee kunnen doen.
Efkes terzijde, ik heb ook een lerarenkaart dus als ze met "een leerkracht" gewoon bedoelen "iemand in het bezit van een lerarenkaart", ...
 
Efkes terzijde, ik heb ook een lerarenkaart dus als ze met "een leerkracht" gewoon bedoelen "iemand in het bezit van een lerarenkaart", ...
Kan gelijk zo betalen, de lerarenkorting is met een code 😅 ik zie niks om te legitimeren dus ja.
 
Haha, zie maar dat ze niet binnen een paar maanden het KBO-nummer vragen van de school om te legitimeren 😅😅

Geen schrik hoor, da's voor alle scholen het KBO-nummer van het departement onderwijs en ik ken die uit mijn hoofd. Got your back.
 
Ik had imploding kittens is antwoord.
Ik wil bijdragen afhankelijk wat het gaat kosten. (Het is hier wel gezellig tegenwoordig) Wel geen idee of je dat gaat volhouden om 4 quizzen per maand in elkaar te steken.


Heb in mijn leven maar 1x cluedo gespeeld.
 
Ik had imploding kittens is antwoord.
Ik wil bijdragen afhankelijk wat het gaat kosten. (Het is hier wel gezellig tegenwoordig) Wel geen idee of je dat gaat volhouden om 4 quizzen per maand in elkaar te steken.


Heb in mijn leven maar 1x cluedo gespeeld.
Als de lerarenkorting klopt (kost 7.50 euro per maand inclusief BTW, per jaar te betalen), kost het net geen 90 euro per jaar.
ALS we met 20 mensen zijn die willen deelnemen, kost dat 4.50 euro per jaar.
Die quiz was op een uur gepiept hoor, zijn maar 10 vragen en met een paar ja/nee vragen (die ik speciaal voor @Tweak37 regelmatig van plaats ga laten veranderen), is er nog wat tijd bespaard.
Het mooie aan het betalende abonnement is dat er ook meer mogelijkheden zijn, bijvoorbeeld een antwoord laten typen of een puzzel oplossen.

Ik heb in december de Bordspel Radar (Facebook-groep) Secret Santa georganiseerd en heb contact gehad met heel wat winkels die meewerkten. Misschien kan ik hen warm maken om wat prijzen op te sturen :p Maar dat kan ik dus niet beloven.

Ik ga de namen noteren van de mensen die zich opgeven om eventueel te doneren (ik zet het bedrag nu op 4.50 euro). Misschien kan ik via de BG-leiding ook wat fixen, maar denk dat ze nu eerst andere prioriteiten hebben.
 
Dien account is unlimited te gebruiken? Want dan kan de rest van BG dezelfde account ook gebruiken voor hun fora hé.
 
Iedereen behalve Sqarzz en Vega hadden de Exploding Kittens-vraag correct. Maar denk niet dat het veel had uitgemaakt :p


GNJs3YS.png
 
Dien account is unlimited te gebruiken? Want dan kan de rest van BG dezelfde account ook gebruiken voor hun fora hé.
Geen idee.

Ik zie nu trouwens wel dat ik de quiz kan afsluiten en 10 nieuwe deelnemers kan laten deelnemen. Dus op zich kunnen we ons zo ook behelpen.
En dan zie ik zelf wel wie hoeveel punten heeft.

Dit was een oefenrondje.

Binnenkort volgt het echte werk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan