BG's 19de bordspelquiz

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
llQHEYc.png


Deze quizvragen werden doorgestuurd door @Vinceness

15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend Kahoot-account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Deelnemen kan tot en met dinsdag 14/7/2021.

BELANGRIJK: GEBRUIK JE BG NICKNAME! ALS IK JE NIET KAN TAGGEN, WORDT JE DEELNAME VERWIJDERD!

Deelnemen kan hier:

 
De quiz is gemaakt door @Vinceness dus als ge met tomaten of rotte eieren wil smijten, ge weet nu naar wie he.
 
Duidelijk een paar spellen die favoriet zijn. Net ook spellen die ik nog nooit gespeeld heb :biglaugh:

Ging dus voor geen meter hier :tongue:
 
Lol, voorlopig derde en ik wist bijna niets. Dit was inderdaad héél sterk gekleurd in de richting van een paar particuliere smaken, maar daar is uiteraard niets mis mee.
 
Lol, voorlopig derde en ik wist bijna niets. Dit was inderdaad héél sterk gekleurd in de richting van een paar particuliere smaken, maar daar is uiteraard niets mis mee.
Ewel, ik wou eens een maken enkel over bordspellen die ik heb omdat ik hier bij al die raad-spelletjes nooit een idee heb waarover het gaat. :unsure:
 
Letterlijk 0 spellen hiervan gespeeld, dus op elke vraag moeten gokken. Het is duidelijk waarom ik de lotto nog niet heb gewonnen.
 
Bij deze nog eens een warme oproep aan iedereen om zelf eens vragen in te zenden voor een quiz. Zo hebben we een stuk meer diversiteit in de quizzen :)
 
Bij deze nog eens een warme oproep aan iedereen om zelf eens vragen in te zenden voor een quiz. Zo hebben we een stuk meer diversiteit in de quizzen :)
Ge moet deze situatie meer uitspelen en wat actiever dreigen dat ge mij anders gaat vragen om nog een quiz te maken hé.
 
Ik vond de quiz niet zo erg :p
Alleen mocht er wel wat meer variatie zijn gezien enkele spellen meerdere keren aan bod komen in de quiz.
 
Alleen mocht er wel wat meer variatie zijn gezien enkele spellen meerdere keren aan bod komen in de quiz.
Klopt, vond ik eigenlijk achteraf gezien ook wel. Was een van de nadelen omdat ik mij wou beperken tot games in mijn collectie zonder té obscuur te gaan (want ja, het kon nog véél erger :D )

Maar oké, achteraf gezien ging ook dat waarschijnlijk niet veel uitgemaakt hebben want het gros van die spellen staat in de BGG top 50 en is blijkbaar niet zo gekend bij het BG-publiek :unsure:
 
Terug
Bovenaan