BG's 9de bordspelquiz

@Kyra :laugh: ... da's mijn vriendin die speelt onder de naam van onze Zwitserse herder - ze was bang om af te gaan :')
 
De moeilijkste vraag was degene over de Carcassonne uitbreidingen.
5 personen hadden dit volledig correct. 13 deels correct.

Ook Kahoot leggen in Scrabble bleek een moeilijke. 7 mensen hadden dit correct.

De vraag over de Qwirkle-tegels was het eenvoudigst. 29 personen hadden deze juist.

Ook de vraag over Macchiavelli deed het goed met 28 juiste antwoorden.

De vraag van Carcasonne was ook de enige vraag die ik zelf mis zou geantwoord hebben als ik de vragen nog eens herbekijk. :shy:

Note to self: bij volgende edities mogen er makkelijkere vragen inzitten zodat ook @Booka Shade wat punten kan scoren - ergens wel bewonderenswaardig dat je op 15 multiple choice vragen 14 keer fout kunt gokken ook :music:
 
De vraag van Carcasonne was ook de enige vraag die ik zelf mis zou geantwoord hebben als ik de vragen nog eens herbekijk. :shy:

Note to self: bij volgende edities mogen er makkelijkere vragen inzitten zodat ook @Booka Shade wat punten kan scoren - ergens wel bewonderenswaardig dat je op 15 multiple choice vragen 14 keer fout kunt gokken ook :music:
Booka heeft niks met bordspellen. Ik verschiet van duck en Xerpes, dat zijn hevige board gamers uit mijne 'inner circle'. Kga nieuwe vrienden moeten zoeken denk ik.
 
Godver zelf de 2e uitnodiging heb ik gemist :D
Ja we zitten met een zieke thuis en veel werk, tlukt even niet goed om te volgen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Lint
De vraag van Carcasonne was ook de enige vraag die ik zelf mis zou geantwoord hebben als ik de vragen nog eens herbekijk. :shy:

Note to self: bij volgende edities mogen er makkelijkere vragen inzitten zodat ook @Booka Shade wat punten kan scoren - ergens wel bewonderenswaardig dat je op 15 multiple choice vragen 14 keer fout kunt gokken ook :music:
Uw "true/false" heeft mij al genekt door 3-maal "true" te zetten :D
Ik was er van overtuigd dat ge nekeer ging afwisselen en dus 3x "false" gezet :cry2:
 
Dat is omdat hij de antwoorden zit te Googlen ondertussen :unsure:
Hoe ... hoe doet gullie dat dan? :unsure:

Nee nee ik denk inderdaad lang na. Ik twijfel vooral lang, genre "Dominion kwam toch echt wel eerst eh? Ja, ja dat heb ik lang geleden al gespeeld. Wel kweet t ni ik heb Pandemic nooit gespeeld, en dat gaat toch ook al effe mee. En dan pandemic 0-1-2 zekers? Nee, nee, welke mongool noemt zijn eerste spel nu 0, dat is duidelijk ne prequel, ma staat dat dan als laatste of tussen 1 en 2?". En dan is het "FUCK NOG 3 SEC" klik klik done :laugh:.
Zelfs die fucking ja-nee vragen blijf ik hangen.

Ik ben eigenlijk een eeuwige twijfelaar, ook in mijne privé. Ik heb ooit ZO lang getwijfeld of ik een iPhone 3 ging kopen (heb ik dat eigenlijk wel echt nodig? Neeeeee, ma tis wel tof. Laten we eens alle opties met elkaar vergelijken), dat de iPhone 4 aangekondigd was tegen dat ik beslist ... en toen kon ik opnieuw beginnen :wallbash:.
 
Booka heeft niks met bordspellen. Ik verschiet van duck en Xerpes, dat zijn hevige board gamers uit mijne 'inner circle'. Kga nieuwe vrienden moeten zoeken denk ik.
Ik heb mij herpakt bij quiz 10. Ik vond 9 echt wel moeilijk 😆
 
Terug
Bovenaan