BG's 9de bordspelquiz

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
llQHEYc.png



15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend Kahoot-account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Deelnemen kan tot en met dinsdag 9/3/2021.

BELANGRIJK: GEBRUIK JE BG NICKNAME! ALS IK JE NIET KAN TAGGEN, WORDT JE DEELNAME VERWIJDERD!

Deelnemen kan hier:

https://kahoot.it/challenge/78edae1e-902e-4b20-a8b4-b40b82e3ca46_1614757503954
 
Ik sta momenteel aan kop. Laatste vraag maar eentje juist lol. Was nochtans zo zeker. Ahum.
Toch paar fouten gemaakt.
 
De Kahoot-inloggegevens worden enkel gedeeld met de crew.
Je kan wel een quiz maken via een andere weg en die is altijd meer dan welkom.

Alle begrip voor, wat bedoel je met een andere weg? Ik wil gerust ook eens 15 vragen in een word-document insturen, dan kan een crewmember die er niets mee te maken heeft de quiz gewoon in Kahoot invoeren? @Loser bijvoorbeeld? Of jij als je eens een week geen zin hebt om er één te maken, maar dan kan je niet meedoen natuurlijk. :)
 
Alle begrip voor, wat bedoel je met een andere weg? Ik wil gerust ook eens 15 vragen in een word-document insturen, dan kan een crewmember die er niets mee te maken heeft de quiz gewoon in Kahoot invoeren? @Loser bijvoorbeeld? Of jij als je eens een week geen zin hebt om er één te maken, maar dan kan je niet meedoen natuurlijk. :)
Ja, ze mag zeker eens een Word-document doorsturen en dan voeg ik ze wel eens toe, geen probleem.
Er zijn alternatieven om een quiz te doen, da's wat ik bedoel met 'een andere weg'.
 
Alle begrip voor, wat bedoel je met een andere weg? Ik wil gerust ook eens 15 vragen in een word-document insturen, dan kan een crewmember die er niets mee te maken heeft de quiz gewoon in Kahoot invoeren? @Loser bijvoorbeeld? Of jij als je eens een week geen zin hebt om er één te maken, maar dan kan je niet meedoen natuurlijk. :)
Mag altijd, ideeën voor quizzen, vragen... Ook voor andere evenementen, stuur maar door. Naar mods of rechtstreeks naar iemand van de Event Crew, daar zijn ze voor.
 
Ik denk niet dat iemand slechter zal doen als mij en ook de laatste keer dat ik meedoe, dit is echt puur gokken voor mij :unsure:
2 vragen juist...
 
Oei, gaat men nu weer pleiten voor een Permaban? :(.. Wel heel close tussen mij en Savatar. Maar blijkbaar de laatste vragen dezelfde fouten als mij gemaakt :)
 
Wel heel close... maar ge pikt wel mijn eerste plaats in. Zegt dan meteen dat ge eerstes staat hé, ik met volle hoop gaan kijken! :headshake:

:unsure:
 
Aangezien de quiz van @bRahms komt, moet ik die wel spelen en een 7de plaats wat ik helemaal niet verwacht had. Enkele goeie gokjes, enkele die ik wist maar vooral veel waarvan ik nog nooit gehoord had :help:
 
Terug
Bovenaan