BG's tweede bordspelquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook eens meegedaan. Leuk! En ik sta op het podium in groep 3. :unsure:
Als ge u verveelt, hier is nog een spelletje:

Mét een prijs.
 
Als ge u verveelt, hier is nog een spelletje:

Mét een prijs.
Ja, maar da's moeilijker. 😛 Straks na het eten misschien. 😉
 
Al 21 deelnemers. Doet me echt plezier hier nu zoveel activiteit te zien op dit subforum.
Niet om de negative nancy uit te hangen, maar ik zou niet verwachten dat dit het normale niveau van activiteit zal zijn.
Het zal nu wat meer zijn omdat
  1. Het is hier nog allemaal nieuw
  2. Het is just na nieuwjaar, en typisch hebben velen het wat minder druk op het werk
 
Niet om de negative nancy uit te hangen, maar ik zou niet verwachten dat dit het normale niveau van activiteit zal zijn.
Het zal nu wat meer zijn omdat
  1. Het is hier nog allemaal nieuw
  2. Het is just na nieuwjaar, en typisch hebben velen het wat minder druk op het werk
't Is van moeten. Wie afhaakt, zal hetzelfde lot ondergaan als 9lives :devilish:
 
Stom, ik stond aan de leiding tot de voorlaatste vraag, en door gehaast te zijn heb ik daar fout geantwoord, terwijl ik eigenlijk het juiste antwoord wist :unsure:
/excuses zoals in 't middelbaar
 
Stom, ik stond aan de leiding tot de voorlaatste vraag, en door gehaast te zijn heb ik daar fout geantwoord, terwijl ik eigenlijk het juiste antwoord wist :unsure:
/excuses zoals in 't middelbaar
Hetzelfde als ik geflikt waarschijnlijk :p
 
Ik heb mij er ook aan gewaagd! Waar ik in de eerste helft nog een paar gelukjes had, ben ik in de tweede helft jammerlijk door de mand gevallen. Maar een tof opzet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan