BG's eerste bordspelquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Nog een spelletje 😅

Deze keer een quiz van 10 vragen, zowel meerkeuzevragen als 'juist/fout'-vragen.
Elke vraag staat op 1000 punten. Hoe sneller je antwoordt, hoe meer punten je scoort.
Helaas kunnen maar 10 deelnemers meedoen. Voor een hoger aantal deelnemers moet er betaald worden :/

Link: https://kahoot.it/challenge/05305225?challenge-id=563a8327-72cd-4bd5-b86c-4f555f9e36af_1610198593927
Gamepin (geen idee of dit nodig is): 05305225

Deelnemen kan tot volgende week dinsdag, maar zoals ik al zei kunnen er maar 10 personen meedoen.

Als ik sponsors vind, kan ik upgraden naar een betalende versie.
 
Hopsa direct 2es!

1 vraagt juist van de 10, wilde eens kijken hoe dit ging, denk dat het duidelijk is dat ik geen boardgamer ben :(
 
Goddamn laatste vraag te snel geweest, op de eerste matchende term direct geklikt :ROFLMAO:
 
Blijven gaan man... hebt gullie geen leven ofzo? :unsure:

Jammer genoeg volzet indeed. Hoeveel kost zo een account?
 
Dju, ook te laat. Maar euh, mijn vrouw staat in het onderwijs en zou nen Kahoot-account wel kunnen gebruiken. Ik zal vanavond mijn charmes eens in de strijd gooien en kijken of ik hier een win-win van kan maken.
 
Dit levert u geen extra punten op.
Waarschijnlijk bij mijn vrouw ook niet hoor
unsure.gif
 
Ik heb blijkbaar een fout gemaakt bij de quiz.

Het was wel degelijk Imploding Kittens bij de vraag over de Exploding Kittens-uitbreiding.

Ik verschiet ervan hoeveel mensen het antwoord op de vraag Wie is het slachtoffer in Cluedo? fout hebben.

Blijven gaan man... hebt gullie geen leven ofzo? :unsure:

Jammer genoeg volzet indeed. Hoeveel kost zo een account?
Ik werk enkel in het weekend, dus tijdens de week tijd genoeg :p
 
Laatst bewerkt:
Een Kahoot-account (beperkt) kost 6.05 euro per maand. Een duurder account is dezelfde prijs als er maandelijks wordt betaald en denk dat we daarmee al 'flink' geholpen kunnen zijn, aangezien er dan 20 personen kunnen meedoen. Voor alle functies kost het 18.15 euro per maand. Op zich ook niet ontzettend veel als we alles kunnen delen en we daarmee 4 quizzen per maand kunnen doen, maar ja... Daarmee kunnen 50 spelers meedoen. Met de rest maar 20 :(

Mocht iemand een goed alternatief hebben voor Kahoot, laat het zeker weten. Aangezien we héél snel 10 deelnemers hebben gevonden, viel het dus erg in de smaak.

@Vinceness je moet maar iets laten weten.
Aan al de rest: mocht je bereid zijn om maandelijks een klein bedrag te doneren om deze quiz te bekostigen, laat ook maar weten.
Mocht ik dan teveel geld krijgen, kan ik prijzen kopen ermee voor de winnaars.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ervan verschieten mochten er nog mensen zijn die regelmatig cluedo spelen. Bij mij is het geleden van in de jaren 90.
Edit: ik wil wel bijdragen voor kahoot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan