BG = biergenieters: beertasting in Brugge

Wie heeft interesse, en passen datum en locatie?

  • Brugge, zaterdag 18/11

    Stemmen: 6 54,5%
  • Brugge, zaterdag 16/12

    Stemmen: 3 27,3%
  • Liever een andere locatie

    Stemmen: 4 36,4%
  • Liever een andere datum

    Stemmen: 4 36,4%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Oh estaminet of stoepa is ok hoor.

Medard is gewoon een uitstekende budget keuze, maar de menukaart is gewoon erg beperkt van deze brasserie. Garnaal of kaaskroketten. Croque monseurs en tonijnsalade. En uiteraard die befaamde lasagne en vooral spaghettis aan 5 euro.

Baas is nogal principieel en je komt er niet in zonder reserveren. Al paar keer mensen zien weg gezonden worden terwijl nog plaats zat 😁.

Slechte reviewers wellicht op basis van krappe menu keuze en verplicht reserveren.

Maar ik wil gerust eens naar estaminet of stoepa. Stoepa reeds gedaan en das best oke hoor ook.

Op basis daarvan en @Agony's post klinkt Medard prima (y)
Zeker als het zo'n mooi zonnig weer is als vandaag, dan kunnen we ons beter een extra kilometer zwemmen wandelen besparen voor het eten :)
 
Op basis daarvan en @Agony's post klinkt Medard prima (y)
Zeker als het zo'n mooi zonnig weer is als vandaag, dan kunnen we ons beter een extra kilometer zwemmen wandelen besparen voor het eten :)
Ik heb net es tripadvisor bekeken... Omdat ik wat verwonderd was over die negatieve zaken die je aanhaalt.
En guess what. Bijna alle negatieve zaken gaan effectief over geweigerd worden wegens geen reservatie.

Maar goed, we kunnen kijken wat de anderen wensen. Ik heb totaal geen voorkeur. Het was maar een idee.
Wat wensen jullie te eten eerst en vooral.
Want bij medard, zoals gezegd.. Goedkoop en lekker, maar beperkte keuze. En ligt dat op onze route?

Ik volg je in alles wat je voorstelt @Noctilucus .
 
Ik heb net es tripadvisor bekeken... Omdat ik wat verwonderd was over die negatieve zaken die je aanhaalt.
En guess what. Bijna alle negatieve zaken gaan effectief over geweigerd worden wegens geen reservatie.

Maar goed, we kunnen kijken wat de anderen wensen. Ik heb totaal geen voorkeur. Het was maar een idee.
Wat wensen jullie te eten eerst en vooral.
Want bij medard, zoals gezegd.. Goedkoop en lekker, maar beperkte keuze. En ligt dat op onze route?

Ik volg je in alles wat je voorstelt @Noctilucus .

Aan @Beffer en @Fabian om hun voorkeur te laten weten, ik vind alle 3 de opties goed :)

Medard ligt heel dicht bij o.a. Bourgogne des Flandres en De Garre, lijkt me qua locatie ideaal!
 
Aan @Beffer en @Fabian om hun voorkeur te laten weten, ik vind alle 3 de opties goed :)

Medard ligt heel dicht bij o.a. Bourgogne des Flandres en De Garre, lijkt me qua locatie ideaal!
Ik kan zeker vrede nemen met een spaghetti van de Medard. Uitbater blijkt soms wat een hoge bullebakgehalte te hebben aan de reviews te zien maar tkan evengoed aan de onbeleefde klanten liggen. Ik wil het zeker een kans geven. Estaminet en Stoepa zien er ook heel gezellig uit. Eigenlijk maakt het me geen zak uit, bedankt voor de voorstellen guys:thumb:
 
Allright then. Reserveer ik? Rond welk uur zou dat dan min of meer zijn?
 
Allright then. Reserveer ik? Rond welk uur zou dat dan min of meer zijn?

Wat denk je van 19u? Afhankelijk van ons tempo, zien we dan wel na welke stop we daar tegen dan geraken :)

Maar 18u is voor mij ook goed, als jullie liever wat vroeger eten...

Het is sowieso maar een paar minuten wandelen van stops 1 tot en met 6 tot aan Medard, dus qua locatie kon het niet beter! Als we tegen 18u of 19u al aan stop 7 zitten (en ook dat is maar 10 minuten wandelen tot aan Medard), hebben we een collectief drankprobleem 😬
 
Wat denk je van 19u? Afhankelijk van ons tempo, zien we dan wel na welke stop we daar tegen dan geraken :)

Maar 18u is voor mij ook goed, als jullie liever wat vroeger eten...

Het is sowieso maar een paar minuten wandelen van stops 1 tot en met 6 tot aan Medard, dus qua locatie kon het niet beter! Als we tegen 18u of 19u al aan stop 7 zitten (en ook dat is maar 10 minuten wandelen tot aan Medard), hebben we een collectief drankprobleem 😬
Tussen 18u en 19u is Ok voor mij.
 
ik zal meteen zeggen : om 18.30 maar het kan een half uur vroeger of later zijn. Dan hebben we wat speling :)

EDIT: is gereserveerd zie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht Brugge niet aan de andere kant van het land liggen was ik misschien mee, maar gezien beertasting gepaard gaat met het openbaar vervoer is dit lastig. Laatste trein is al om 21u en die is maar liefst 3u onderweg met 4 overstappen. :unsure:
Voor mij is dit net te doen (2u30 min onderweg met 2 overstappen, wandeling van zo'n 25min van station naar huis inbegrepen ).
 
Hoe spreken we af?
Dus voor deze editie hebben we tot nu toe: @TRUMP, @Beffer, @Fabian en mezelf. Wie nog zou komen, gelieve dat tussen nu en de 18e hier te posten, anders zijn we met 4 weg ;)

Afspraak op zaterdag 18/11 om 17u aan het station van Brugge. Laat maar weten mocht er iemand zijn bus/trein iets later toekomen (zonder vertraging), dan weten we dat ook al. Mijn bus komt in theorie toe om 16u57.

Exacte plaats van afspraak: aan de rode pijl; aan de trappen bij droog weer, net rechts ervan onder dat afdak bij regenweer. Als ik eraan denk, breng ik een blad mee met "BG" op om het officieel te maken, dan moeten we niet elke random toerist die per ongeluk daar staat aanspreken :p
Voor wie het station van Brugge niet zou kennen, als je naar de uitgang aan de voorkant gaat, kom je in het groene kader buiten (trappen van de sporen naar beneden, richting stationsplein, niet richting uitgang Sint-Michiels)

a0d2pjc.png
 
Terug
Bovenaan