Vorige aflevering kon ik hem nochtans al gewoon eerder in de loop van de aflevering plaatsen, maar dan hebt ge natuurlijk minder info voorhanden om uw gok te bepalen.
Ge kunt die nog altijd verplaatsen als ge die al geplaatst heb. Dat heb ik de vorige aflevering ook gedaan.
 
Er zijn ook steeds 5 quizvragen en 5 plaatsen die je kan raden, waardoor je je kansen kan vergroten. De quiz is meestal vrij gemakkelijk, die plaatsen had ik ook steeds allemaal juist. Enkel deze week zit ik vast op de laatste, daar is nu eens echt weinig op te zien! Iemand die al gevonden?
 
Er zijn ook steeds 5 quizvragen en 5 plaatsen die je kan raden, waardoor je je kansen kan vergroten. De quiz is meestal vrij gemakkelijk, die plaatsen had ik ook steeds allemaal juist. Enkel deze week zit ik vast op de laatste, daar is nu eens echt weinig op te zien! Iemand die al gevonden?
was dat niet het Louvre ? Kgeloof dat het New York(wtc),Moskou(kremlin),Stavanger,Amsterdam en Parijs(Louvre)was .
 
Die van vorige week ja, intussen zijn er alweer nieuwe vragen 😊
Goed om te weten, de vorige keren pas gaan checken tijdens de uitzending en de beelden van de locaties wilden dan niet altijd goed laden bij mij (wellicht door de drukte). Nu alles al kunnen gokken, enkel de laatste locatie zat ik er blijkbaar een klein beetje langs.
 
hoy allemaal, ik ben nieuw hier, maar wel 73 jaar op de aardkloot. Laatste keer dat ik een zoektocht goed vond op tv was 'Mercator' in 2009 maar bestemming x lijkt me wel iets te worden. 2 keer had ik door waar ze zaten, 2 keer heb ik mijn pin net te laat geplaatst 😏. Laatste foto van de 5 locaties deze week is inderdaad hoge venen, in nabijheid van signal de botrange. net gekeken naar kort filmpje van vanavond en bedenkingen zijn...Axa is sponsor van de wedstrijd, onder de slogan 'know you can', Nafi maakt ook deel uit van dezelfde campagne, pop is gewond aan zijn hand en mist de ringvinger, wielrenner? Ik dacht even aan Poeske Scherens tot ik de hand zag, de CEO van AXA heet ook Jef en is een fervent fietser, maar de schoenen zijn van een andere sport, foto via Google traceren levert me voorlopig niet veel op maar ben net begonnen....
 
Laatst bewerkt:
creamcakes, slovenie, ljubljana voorlopig, maar of ze daar blijven? raften savarivier, Bled? lopen voor boarding pass in Bovec?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan